riisiveski kirjutas:Materjalid (v. jahutusvedelik) hankisin Aabest, tööd sai tehtud Eurost Autos. Muu hulgas pesti auto ka puhtaks ja mina teenindusega rahul.
leviathan kirjutas:lihtsalt tahaks ära märkida, et üle tüki aja ka selline inimene foorumis, kes teenendusega rahul on , seda ei juhtu just igapäev (kusjuures pole mazdaforumi probleem, nii on igas foorumis - et kui rahul siis ei kirjuta keegi miskit)
riisiveski kirjutas:riisiveski kirjutas:Saaks nüüd veel konditsioneeri ka tööle, oleks auto tip-top korras.
See on üks habemega lugu.
Leke sai avastatud juuni lõpul, mille järel diagnoositi leke kahest konditsioneerisüsteemi torust. Mõlemad torud tellitud juuli keskel, mille järel 1 toru saabus normaalselt, ca 1-1,5 nädalaga.
Teine toru aga ei tule, ega tule. Tänaseks juba üle 3 kuu möödunud. Selle ajaga oleks juba ammu olnud võimalik ühest alumiiniumikänkrast ca 50 cm toru tõmmata ning see kasvõi käsipostiga Eestisse saada.
Aga mida pole, seda pole. Igatahes läks täna Kesk-Euroopa poole päring stiilis "kaua võib".
Muud poleks midagi, soojad ilmad veel kaugel, aga kui konditsioneeri pump kaua töötada ei saa, siis see ka hästi ei mõju
riisiveski kirjutas: Nüüd on ainult küsimus, kas süsteem töötab ka, sest konditsioneeri pump ei soovi "-"-kraadidega tööle minna.
Meelis1986 kirjutas:Ega sa seda süsteemi ju põlve otsas ei täitnud seda ju tehti soojas ruumis ja seal on ju kohe näha kas läks tööle või. Või ma eksin ja -5 kraadiga läheb minu autol küll veel kliimakäima
informer kirjutas:Paistab, et hea peremehe kätte sattunud see kuus. Kuna endal selline vbl tulekul siis küsiks ka mootori ja automaadi kohta, kuidas dünaamikaga rahul oled ? Sobivad see viiene kast ja 2.3 moto kokku ? Faceliftil vist need õlipuudusest tulenevad probleemid 2.3 puhul lahendatud ?
Edu
Skorpion kirjutas:Palju mõlgieemaldus maksma läks. Avastasin ka enda mazdalt 3 mõlgikest. Kaks väiksemat ja üks selline suurem teravam.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist