Mazda MX-5 1.8 kompressor ca140kW 03a. - Jyri I

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda MX-5 1.8 kompressor ca140kW 03a. - Jyri I

PostitusPostitas Jyri I » 28 Dets 2005, 18:07

Tere Mazda pere! Seda marki kasutan juba 15 aastat, erinevaid versioone, väga rahul. Igapäevaselt kasutan põhiliselt Premacy 1,8.
Aga MX5 sai ostetud uuena ja selle mõttega, et mootor võimsamaks teha nagu see USA-s ja Euroopas väga moes on.
Aasta tagasi tellisin kompressori kit'i ja monteerisin peale. Mehaaniline osa oli lihtne, chipiga on jamamist rohkem. Nüüd on kolmas "soft" peal, varsti peaks LakiTuningusse mõõtma minema.
Asja käigus selgus, et Eesti nö. tuunijad ei oska chip'idega midagi teha, tuleb saata Saksamaale...
Sumpa tagumine pool on ümber ehitatud, kapoti alla peab veel vahejahuti tulema.
Kerega ei ole teinud veel midagi, ja ehk ei teegi midagi.
Päikest!
Kasutaja avatar
Jyri I
 
Postitusi: 71
Liitunud: 21 Mai 2005, 17:15
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda MX-5

PostitusPostitas oggi1 » 28 Dets 2005, 20:26

tere tulemast mazdade perekonda,uue liikme üle on alati hea meel :lol: :lol:
viska paar pilti ka siia :D
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

PostitusPostitas Anonymous » 29 Dets 2005, 01:20

Tre siis ka minu poolt :D ja kui ma ei eksi siis oli see auto vist ka campil :roll: Kere tal nii õnnestunud, et raske on sinna miskit juurde pannes seda mitte koledaks teha 8) Ehk oleks mõned pildid kah võimalik üles riputada :roll: Ning hoia siis meid kah arenguga kursis :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 29 Dets 2005, 20:23

Tere ka minu poolt!

Kui aega äkki viskad siia mõned pildid ja paned premacy pildid ja andmed ka. Ise oman samuti Premacyt http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=1173

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 31 Aug 2006, 22:48

Sai seda kaunitari siis täna homikul 8.30 paiku Pirita teel nähtud ja liikus suunaga linna poole :D
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 01 Sept 2006, 09:06

Jüri, ega sa juhuslikult selle nädala esmaspäeval Rahvusraamatukogu taga ei parkinud?
Parkisin sama värvi MX-5 kõrvale ja kuradi kena oli teine.
Numbrit kahjuks ei vaadanud.
Anonymous
 


PostitusPostitas Jyri I » 05 Nov 2006, 14:05

veidi uudiseid - sel sügisel tegin põhjalliku uurimis/ehitustöö Saksa mootori-doktorite juures AST Tuning.
Väike kokkuvõte koos piltidega http://www.met-terakeskus.ee/mx3.html
(loodan, et sain lingi siin toimima)
Nüüd on siis jõudu 160 kW = 216 HJ / 210 Nm
Autobahn'l tuli 220 km/h päris lõbusalt, siis hakkas "ujuma". Tegelikult tekkis liigne tõstejõud juba 190 kohal, kiirteel sõiduks peab niisugusel autol olema tagumine difuusor, imeb õhu alt välja.
Kasutaja avatar
Jyri I
 
Postitusi: 71
Liitunud: 21 Mai 2005, 17:15
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda MX-5

PostitusPostitas Margo » 05 Nov 2006, 14:13

See 115 hj jutt ajas kuuli kokku... Ei kujutanudki, et selline asi tänapäeval võimalik on. Aga teisalt- kas keskmist autoomanikku huvitabki, kas ta autol on passis märgitud võimsus või 50 hj vähem? :)
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas layri » 05 Nov 2006, 14:21

:D täitsa huvitav jutt siin!
Kasutaja avatar
layri
 
Postitusi: 212
Liitunud: 20 Nov 2005, 17:14
Asukoht: Jõgeva<>Tartu 55587156 või 5524370

PostitusPostitas Mario » 05 Nov 2006, 18:41

päris mõnus...

aga see on küll hea tüng et lubatud tehase 146 hj asemel oli 115 hj.. :?
kas sa selle kohta pretensiooni ei esita? :) ..tegelt ega vist mõtet ei ole kah.. nagunii ei kuulata...

aga see et auto nüüd jooksma sai on küll lahe :)
edu! ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6056
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Rain » 06 Nov 2006, 00:54

MX-5'tega on varemgi selliseid juhtumeid olnud, kus tegelik võimsus ei vasta paberil märgitule.

Aga muidu kena tulemus ning jääb ka võimalus alati suuremate numbrite jahimaadele minna ;)
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 10 Nov 2006, 23:59

Tsau
Hea näha et auto edeneb nii nagu peabki.
Meil mootorid päris suures osas identsed huvitav kas on võimalik sama komplekti kasutada ka esiveolisel 1.8GTI mazdal.
Kui mul kunagi linnaluba ja ma tlnas siis võtan ühendust äkki tuleb kaema et palju kogu see asi ruumi võtab.
Kuulmiseni
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 11 Nov 2006, 00:08

Jüri oskad sa öelda palju kompressor plokikaanest kollektori poole välja ulatub cm-tes?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

to > Ivar

PostitusPostitas Jyri I » 18 Nov 2006, 00:25

Hi Ivar, pole saanud vastata.
Kompressori telg on ca 10 cm kaanest, korpuste vahe on vaid 3..4 mm. Aga tegelikult pole sel tähtsust, sest vända rihmaratta ja komp. rihmaratta vahel on üks vahevõll, mille asetusega saab mängida. Tähtis ongi see tugi, kuhu käivad kinni nii kompr ja reguleeritav vaheratas.
Muidugi on MX5 mootor piki > rohkem ruumi laiutada... sinu omal on ju risti.
Päikest!
Kasutaja avatar
Jyri I
 
Postitusi: 71
Liitunud: 21 Mai 2005, 17:15
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda MX-5

PostitusPostitas IvarR » 07 Apr 2007, 14:30

Tere
Kas on seda mx5-te lootust näha SR avaüritusel ka 28 aprillil?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

SR

PostitusPostitas Jyri I » 07 Apr 2007, 15:22

Hea mõte, pole sellele veel mõelnudki.... aga ilmselt tuleb minna!
Kas MAZDA KLUBI on ka väljas?
Kasutaja avatar
Jyri I
 
Postitusi: 71
Liitunud: 21 Mai 2005, 17:15
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda MX-5

Re: SR

PostitusPostitas IvarR » 07 Apr 2007, 15:57

Jyri I kirjutas:Hea mõte, pole sellele veel mõelnudki.... aga ilmselt tuleb minna!
Kas MAZDA KLUBI on ka väljas?


Ikkaikka ja minek on koos tallinnast arvatavasti.
Saangi täpsemalt su kompressorisüsteemi uurida. Ja loodetavasti tuleb teie perest üks 1.8 turbo veel ;)
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 30 Apr 2007, 19:33

Mälestame hetke: :P
Pilt
Järgmiseks korraks teen sisselaske ja väljalaske ka ära ja siis teeme uuesti :D
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas art » 30 Apr 2007, 19:51

Kes kelle piduritulesid nägi siis?
art
 
Postitusi: 338
Liitunud: 02 Dets 2006, 19:03
Asukoht: Pealinn

PostitusPostitas IvarR » 30 Apr 2007, 20:45

art kirjutas:Kes kelle piduritulesid nägi siis?

Ma olin oma esiotsaga täpselt Jüril pepus kinni. Stardis läks ta tagaveoga eest ära kuid kogu ülejäänud meetrite arv sai sõidetud ühtlase vahega.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Jyri I » 02 Mai 2007, 15:40

sai kaks korda proovitud seda tõmbamist, ütleksin et mõlemad korrad metsa... Peab passima tahhomeetrit hirm hoolega, et täpselt vahetada, aga ei teinud nii, kord läks piirajasse (7400), kord liiga vara - tuleb nurga taga harjutada!
Aga MX5 puhul ei paku see kiirendamine eriti, see auto on ju ehitatud eelkõige kurviliste mägiteede sõiduks, JA SEAL ON JUBA VAHE KÕVA! Saad kurvi minna 20 km kiiremini, kui tava-auto, tänu raskuskeskmele (all) ja kaalujaotusele (50:50), ja vedrustus on ju kolmnurkade peal, mitte ei istu amordi otsas.
Lisajõud ei tee muidugi paha kurvist väljumiseks.
See, et veel katus maha käib - on lihtsalt üks lisa.
Ootame päikest! :D
Kasutaja avatar
Jyri I
 
Postitusi: 71
Liitunud: 21 Mai 2005, 17:15
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda MX-5

PostitusPostitas Jyri I » 10 Okt 2008, 23:12

Kui enamus rahvast vuntsib välimuse kallal, siis ma olen üritanud rohkrem torkida, mis "kõhus"
Vahepeal sidur vahetatud - originaal ei kannatanud suurenenud väänet välja,
tänu siinse foorumi vihjetele sai IL Motorspordist tellitud sobiv sidur, ja ka veidi kergem hooratas.
Igal juhul enam libisema ei võta!
Always Blue Sky
Kasutaja avatar
Jyri I
 
Postitusi: 71
Liitunud: 21 Mai 2005, 17:15
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda MX-5

PostitusPostitas Jyri I » 10 Okt 2008, 23:21

Ja siis sai ka tagarataste rööbe 30 mm laiemaks tehtud.
15 mm spetsseibid + pikemad poldid
Pilt


Ja Esmas sai sild timmitud nii, et kõik rattad veidi "-" oleks, muidugi normaalsuse piires.
Kurvipidamine läks kohe paremaks.
Septembris proovisin Sauga suurel ringil - pidamine väga hea, ja kui mootor jõuab vedada on lausa lapsemäng kurvis gaasiga õiget nurka hoida!
J
Always Blue Sky
Kasutaja avatar
Jyri I
 
Postitusi: 71
Liitunud: 21 Mai 2005, 17:15
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda MX-5

PostitusPostitas zeke » 19 Jaan 2009, 10:18

Tere
Kust sa vahe flantsid tellisid/ostsid?
zeke
 
Postitusi: 17
Liitunud: 18 Apr 2008, 06:37

PostitusPostitas Sven » 19 Jaan 2009, 10:33

Flantse võid saada ka www.db-hp.ee vastavalt sinu soovitavale mõõdule :wink:
Sven
 


Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist