lines kirjutas:Kui rattad väljapöörates gaasi andes kostub raginat siis arvatavalt ikka pooltelje ots vajab vahetust. Määrde ja kaitsekummi vahetusest enam kasu ei ole.
Lines
Funk kirjutas:Põhimõtteliselt oli sama asi. Läksin Eurostautosse ja piisas ainult kattekummide vahetusest.
_siim_ kirjutas:Kui sinna korra juba liiv või muda sisse satub on poolteljeotsad hukule määratud.
Slava kirjutas:käisin just värske lumega veidi piruette sooritamas ning ei kosta rattastelt midagi, seega tekib krabistab vaid külmaga! äkki ikkagi tegemist määrdega, mis ei pea külmale vastu (ja mida muide inchcape'is alguses öeldigi)?
JaanusM kirjutas:Slava kirjutas:käisin just värske lumega veidi piruette sooritamas ning ei kosta rattastelt midagi, seega tekib krabistab vaid külmaga! äkki ikkagi tegemist määrdega, mis ei pea külmale vastu (ja mida muide inchcape'is alguses öeldigi)?
Määre tõmbab külmaga kindlasit mingil määral tahkemaks ja kui seal liiva ja muud jama vahel on siis see hakkab kohe oma olemasolust märku andma .
Slava kirjutas:JaanusM kirjutas:Slava kirjutas:käisin just värske lumega veidi piruette sooritamas ning ei kosta rattastelt midagi, seega tekib krabistab vaid külmaga! äkki ikkagi tegemist määrdega, mis ei pea külmale vastu (ja mida muide inchcape'is alguses öeldigi)?
Määre tõmbab külmaga kindlasit mingil määral tahkemaks ja kui seal liiva ja muud jama vahel on siis see hakkab kohe oma olemasolust märku andma .
no oleks seal liiva ja muud paska, siis miks ta ei peaks ka sooja ilma puhul oma olemasolust märku andma?
Funk kirjutas:Lihtsam on minna esindusse ja lasta üle vaadata!
Slava kirjutas:Selline probleem, et talvisel ajal kui keerata rooli kas vasakule või paremale ja kiirendada (või nt külglibisemisest väljudes), kostub rattastest ebameeldiv krabin. Käisin esmalt Inchcape'ist uurimas ning öeldi, et tuleb välimistel veovõlliotsttel vahetada määrdet ja kattekummid. Viimaseid vaatasin ise üle ning visuaalseid kahjustusi ei olnud. Kuid jooksis veel selline mõte läbi, et järsku vajavad vahetamist hoopis rattalaagrid. Mida arvate?
informer kirjutas:Kas kodanikud seda häält natuke täpsemalt kirjeldaksid ? Nimelt on enda 6GT'l (07) tekkinud külmade ilmadega keerates selline veider ragin v selline metall-vastu-metall hõõrdumise hääl. Kiirelt töökojas visati pilk peale ja seal mingit viga ilma ratast alt võtmata ei leitud, kaitsekummid olid terved. Samas viitab siin kirjeldatud veale, kuna krigin tekkis külmade ilmade tulekuga ja peale seda kui auto u 30min soojas töökojas seisis, oli kojusõites krigin kadunud, järgmisel hommikul aga jälle tagasi. kuigi üsna müstika kuidas saab kummilõõts + mingi tavott miskit kriginat teha oleks pidanud ikka Honda ostma
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist