Vastuväide, tõestatud praktikas! Sai kunagi "tuunitud" üht katsealust ja manuaalne takisti jahutusvedeliku andurile vahele topitud. Katsetamiste käigus saavutatud tulemus oli selline, et enne , kui mootor sootuks lämbus, oli must toos summutist väljas, ja veakoodi ei kuvatud! Ja see tuleb sellest, et kriitiline piir ajusse programmeeritud tunduvalt suurem/väiksem(veaks tunnistamine), kui reaalne anduri valetamine.unimyc kirjutas:...Clt-d ehk jahutusvedeliku temperatuuri andurit kasutatakse siiski vaid selleks, et aju teaks, kas segu rikastada või mitte. See tähendab, et kui tema pärast peaks tuli põlema hakkama, siis oleks autol tagant must juba väljas!
unimyc kirjutas:... Ühesõnaga võin kihla vedada, et kui ka CLT on veas süüdi, siis tema veakoodi te koodi mälust ei leia.
unimyc kirjutas:Teema algatajale, loomulikult mine diagnostikasse, võimatu ju öelda kaugelt, mis viga tule põlema pani.
Aga mario ei tahaks küll targutada,aga sa peaksid oma teooria natuke ümber mõtlema! Clt-d ehk jahutusvedeliku temperatuuri andurit kasutatakse siiski vaid selleks, et aju teaks, kas segu rikastada või mitte. See tähendab, et kui tema pärast peaks tuli põlema hakkama, siis oleks autol tagant must juba väljas!
Iat andur ehk siseneva õhu temp. andur on ilmselt see mida tahtsid veaks pakkuda, tema puudumist sa jah kindlasti mootori töös vabalthingaval ei tunne.
Sammuti ei pruugi auto sõidul vigu leida ka katkise õhukulu lugeja või näiteks päris katkise lambda anduriga. Kõik nad on suht levinud vead muide. Sammuti näiteks oskab tänapäeva auto ka veatule põlema panna vaid sellest, kui tangid töötava mootoriga;) Viimane on küll rohkem ameerika autode oskus:) Ühesõnaga võin kihla vedada, et kui ka CLT on veas süüdi, siis tema veakoodi te koodi mälust ei leia.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist