Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo LUKKU

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 28 Mär 2012, 11:05

Foorumis on toetajaliikmete osas piltidega DIY terve salongisoojenduse ploki valgustuse kohta.
Aga põhimõtteliselt on liugurid valgustatud kumbki oma LEDiga, nupustik on valgustatud kokku kolme 5mm pirniga, nuppude oranzhid/rohelised indikaatorid on terve rida lapikuid 3mm Led'e, 1 iga nupu taga.

Armatuuri nuppude valgustus on mäletamist mööda 3mm pirnidega, mille mina LEDide vastu vahetasin.

Minu mäletamist mööda need 2 FS mootorit mehaaniliselt on ühesugused. Vahe oli mootori ajus ja mingis asjas veel, mis praegu meelde ei tule.
Tee veel 1 otsing foorumis, nt. Mario auto teemas. Minu meelest oli seal sellest juttu.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 28 Mär 2012, 11:33

Ok tänud, uurin uuesti üle.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Mario » 28 Mär 2012, 22:44

alates 97 tegi mazda mootorid pooli peale. jagaja kaotati ära. sellest tuleb juba osa võitu. ajuprogramm on teine, pihustid on teised (vähemalt koodi järgi). enamvähem kõik muu on sama, võid 100kW aju enda omale peale visata, ameeriklaste jutu järgi tuleb ligi 12kW. Seega, poolisüsteem annab lisa 3kW teoorias. :)
Uuemal mootoril on lihtsalt rohelistele meelepärasem gaasivahetus, seega säilitati 85kW, aga enda kogemus näitab, et GFi 85kW on tõhusam, kui GE 85kW.
Aga leia kõigepealt aju ja pane see enda autoga sobima :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 29 Mär 2012, 07:01

Esimene pakkuime ajule tuli 150€ :?
See on 1/3 mu auto hinnast :lolno:
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 29 Mär 2012, 09:15

Ma märkan siin potentsiaalset probleemi allikat. Ma ei ole täitsa kindel, et jagajata süütesüsteemile tehtud aju oskab jagajat majandada, sest süüte juhtimine käib ju ka selle karbi kaudu.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 29 Mär 2012, 09:55

Hea tähelepanek. See jääb ilmselt jah takistama. Siis lihtsalt vaja kogu krempel korraga ära vahetada.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 01 Apr 2012, 21:17

Nii.
Kuna mul kässar juhipoole pealt ei võta siis sai support maha kistud ja uuritud mis möll toimub seal. Kässari hoov suppordi küljes eriti hästi ei käinud, õlitasin ära puhastasin kõike nii palju kui sain ja panin peale tagasi. Jalaga pidurit vajutades toimib pidur normaalselt aga kässariga ei toimi üldse. Kui käsipidur peale tõmmata siis tross liigub hästi ja tõmbab hoova ilusti enda suunas kuid suppurdi kolb liigub vaid 1-2 mm. Kas suppordi sees võib veel midagi paigast olla või on vaja uus support panna ?

PS: Kui lõpetasin siis jäi käsipiduri tuli kah põlema kas see on sellest, et DOT4 liiga välja tuli töökäigus?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 01 Apr 2012, 22:19

Kässaritule kohta on sul õigus.

Kässar ise vb. tahab veits regullimist, sest minu meelest minu autol liigub pidurikolb u. samapalju.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas janis1985 » 02 Apr 2012, 20:34

Keere suppordil tagaotsast 14 võtmega polt välja ja seal sees on kuuskandiga nr 4 keeratav julla. Sellest keerates saad reguleerida klotsid ketastele lähemale.Vaata et liiga peale ei keera, tõsta ratas üles ja liiguta käega kui reguleerid. Ise ka avastasin reguleerimisvõimaluse alles hiljuti, nüüd tõmbab asfaldi peal ka ratta plokki.
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 02 Apr 2012, 20:56

Ohh :D See päris hea variant, tänud :D
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 04 Apr 2012, 11:07

Mõtlesin et teen huvipärast diagnosti, et äkki tuleb välja midagi mis ei ole veel silma jäänd auto juures, aga ......
Võttes lahti Diagnostic karbi vaatas vastu sama pilöt mis kasutajal raic82 :D tat klemm puudu :yawn:
Pilt
Pilt
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 04 Apr 2012, 13:57

Kas sul on auto automaatkastiga või?

Kui sa mootorit kontrollida tahad, siis käivad kokku TEN ja GND. LED läheb FEN ja B+ vahele.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 04 Apr 2012, 14:53

kumb GND?
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Pulku » 04 Apr 2012, 15:36

Fredo kirjutas:kumb GND?


vasak ülemine
Pulku
 
Postitusi: 248
Liitunud: 05 Veebr 2008, 22:35
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Apr 2012, 17:57

GND on lühend sõnast ground, mis tõlkes on maa/maandus/mass, mis omakorda on terve auto ulatuses üks ja see sama.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 07 Apr 2012, 14:42

Käsipiduri sain toimima, pole küll nüüd selline millega asfalti üles rebida aga ülevaatuse jagu peaks olema küll. Diagnosti tegin kah ära, kõik vinks vonks mingit viga ei näidand.
Ette aretasin proovimõttes stange madalduse mille sain R-go käest. Asi tahab nats lihvi ja stangega sobitamist aga arvan et sinna külge ta jääb kah :)
Pilt
Pilt
Viimati muutis Fredo, 09 Apr 2012, 21:09, muudetud 2 korda kokku.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 08 Apr 2012, 09:41

Eile sai siis selle "ilusa" kevadilmaga pärnu-jaagupis käidud ja klubisse uus masin toodud :wave:
Eks ilmselt tänase päeva jooksul tekib lugejate autodesse ka uus teema ja palju palju küsimusi :D
Pilt
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 10 Apr 2012, 09:17

Ärge lööge kui väga halb mõte on aga :roll: .... http://www.performancechiptuning.com/Pe ... Blower/15/ mis sellest asjast arvate ? :mrgreen:
Selle video järgi vaadates võib asi isegi toimida http://www.youtube.com/watch?v=pbQwftrob80
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 10 Apr 2012, 11:01

Kirjuta guuglisse "electric supercharger" ja loe, miks see idee ei tööta.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Pulku » 10 Apr 2012, 11:10

Igasugust jura ikka tahetakse rahaks teha ... kahju kohe nendest, kes orki lendavad :thumbdown:
Pulku
 
Postitusi: 248
Liitunud: 05 Veebr 2008, 22:35
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 10 Apr 2012, 11:20

Njah... Nii kiirelt kui see idee tuli nii kiirelt ta läks kah -_-
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Fredo » 10 Apr 2012, 11:48

EEldan et see on siis samasugune jama ?
http://www.performancechiptuning.com/St ... ce+Chip/8/
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Evert » 10 Apr 2012, 12:30

Ilma tööpõhimõtte täpsema selgituseta ei oska öelda, miks see BS on, aga ma olen kindel, et BS see siiski on.
Ma ei võtaks tõsiselt ühtegi "perfoormans" poodi, mis müüb selliseid asju nagu http://www.performancechiptuning.com/Ai ... Booster/2/ ja http://www.performancechiptuning.com/Fu ... +Module/3/

Need 2 on tõestatult sobivad vaid ullikeste lüpsmiseks ja ma ei usu, et siis ülejäänud kaup tõsisemalt võetav võiks olla.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Apr 2012, 19:36

Natuke mõtteid:
Elektrooniliselt pole võimalik suurendada kütuse kütteväärtust.
Tehasest optimaalselt seadistatud mootori töö kontrolli ja reguleerimise seade/aju on seadistatud laiatarbele, optimaalseks ja pikaajaliseks kasutamiseks.
Misiganes ühe komponendi muutmisne süsteemis, mõjutab kogu süsteemi- kas ka soovitud suunas?
Töösegu rikastades võid saada küll veidi suurema võimsuse, aga ka kindlasti suurema kütuse kulu.
Mis on sinu liikuri kasutamsie juures esmatähtis? Võimsus, kütusekulu, pikaealisus...?
Kaupu toodetakse müümiseks, müüja rida on suvalisele selgeks teha, et see on talle hädasti tarvilik.
Mõtle selle juudi äriidee üle, kes jõulud välja mõtles, aga mõtle laiemalt :wave:
Mõtleks ka selle üle, kuidas samast kütuse kogusest suurema koguse energiat sihipäraselt ära kasutatud saaks.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitas Siim » 10 Apr 2012, 20:26

No tegelikult on elektriga käitavad ülelaadekompressorid isegi olemas,aga tarbitav võimsus on kw-des ning need töötavad ainult vajadusel,hind on suht samasse auku rihmaga veetavale korralikule Prochargerile ca 2000-. eur.
Sellise raha eest on see eestis ära turbotatud tavapärasel moel :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist