Koonusfilter

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Koonusfilter

PostitusPostitas pokenaut » 31 Mär 2006, 22:24

Tahaks teada, mis eelised on koonusel tava filtri ees.

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Laika » 31 Mär 2006, 22:27

See teeb oma tööd ajani, mil auto jõuab romulasse (õige hoolduse korral). Põhiline kuulus eelis on parem õhu läbilaskvus, mis väidetavalt annab mootorile võimsust juurde (kasuteguri paranemise arvel). Kolmandaks pidi ka mootori hääl muutuma "sportlikumaks" :wink: Endalgi mõlgub mõttes sellise asja installimine.
Laika
 


PostitusPostitas pokenaut » 31 Mär 2006, 22:31

Selge, tänud ka muidugi. Sai lihtsalt korraks mõeldud sellepeale ja nüüd rikkus ÜKS paberileht selle ära :cry:
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas mazda95 » 31 Mär 2006, 23:03

pokemon kirjutas:Selge, tänud ka muidugi. Sai lihtsalt korraks mõeldud sellepeale ja nüüd rikkus ÜKS paberileht selle ära :cry:


mis paberi leht see oli kui tohib küsida...??? Kas ma arvan õieti huvitav :D
mazdaklubist audiklubisse ja audiklubist bemmiklubisse :D
Kasutaja avatar
mazda95
 
Postitusi: 319
Liitunud: 09 Nov 2005, 13:17
Asukoht: Haapsalu

PostitusPostitas pokenaut » 31 Mär 2006, 23:11

mazda95 kirjutas:
pokemon kirjutas:Selge, tänud ka muidugi. Sai lihtsalt korraks mõeldud sellepeale ja nüüd rikkus ÜKS paberileht selle ära :cry:


mis paberi leht see oli kui tohib küsida...??? Kas ma arvan õieti huvitav :D

No mis sa ise arvad? Muidugi on see liisingu paberileht. Ei taha liisingu autosse pappi taguda ja plaani autot endale jätta ka ei ole(vahetus tuleb ikka mazda vastu).
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas mazda95 » 31 Mär 2006, 23:15

selge pilt... :D
mazdaklubist audiklubisse ja audiklubist bemmiklubisse :D
Kasutaja avatar
mazda95
 
Postitusi: 319
Liitunud: 09 Nov 2005, 13:17
Asukoht: Haapsalu

PostitusPostitas Mart » 01 Apr 2006, 01:06

Aga alati on võimalus tõsta see koonusfilter teise masina peale.
Olen seda isegi teinud.

Mart.
Kasutaja avatar
Mart
 
Postitusi: 197
Liitunud: 01 Veebr 2005, 20:57
Asukoht: Saue

PostitusPostitas pokenaut » 01 Apr 2006, 10:02

Ma arvan, et järgmisele autole see ei sobi. Kuna mazda jääb ikka vanemate autoks, endale tahan alustuseks mingit vanemat nii 88-93 aasta masinat.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 01 Apr 2006, 10:26

Filter sobib :!: Vaja vaid vajadusel vahetükk ümber vahetada :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 01 Apr 2006, 10:30

Aga kui tihti peab filtrit puhastama(pesema)? Tundub, et teen ikkagi selle 500eeguse väljamineku ära :)
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 01 Apr 2006, 10:37

See on vist eri tootjatel erinev :?
Anonymous
 


PostitusPostitas kentaur » 01 Apr 2006, 13:58

Natuke siis ratsionaalset infot ka postituse tasakaalustamiseks:

* koonusfiltrid lasevad peenikest sodi läbi - õlivahetuse välp peaks olema tunduvalt tihedam (otsi netist - isegi pestud filteri koputamisel tuleb sealt peenikest liiva)
* pesema peab tunduvalt sagedamini, kui pappfiltri vahetus toimuks. (selle kohta on võrgus ilusad graafikud, põhjuseks pappfiltri tunduvalt suurem pindala)
* koonusfiltri poolt antavad "lisahobused" tulevad/võivad tulla pöördevahemiku ossa kuhu sul asja tavaliselt pole.
* mootori müratõus on garanteeritud
* filtri paigaldusel on mõte ainult siis, kui sa saad ka õhusissevõtu külma välisõhu ligidale e siis Cold Air Intake (CAI)... sooja mootoriruumi õhu puhul on võimsuses kaod garanteeritud.

No ja alati saab ütelda - kui koonus nii kobe on siis kasutataks teda ka tehaste poolt.

Ning see ka veel, et mina 500kr'ist filtrit ei usaldaks.
Kui filter pole AEM, K&N või Green, siis ma ei ostaks.
NA mootori puhul tahaks twisterit ka juba ja siis on filtri hind 2-3 keeku.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas kaRRRL » 01 Apr 2006, 17:15

Pressiks korraks teemasse, sest ei hakanud uut tegema. Aga kas kellelgi on kogemust olnud ka KN, Green jne paneelfiltritega? Et kas on mingi vahe võrreldes originaaliga?
Kasutaja avatar
kaRRRL
 
Postitusi: 229
Liitunud: 08 Mär 2006, 18:50
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas Anonymous » 01 Apr 2006, 23:26

Ainuüksi filtri vahetamine ei pidanud midagi juurde andma. Et asjast kasu oleks, peab olema tasakaal, kui juba rohkem õhku siis oleks vaja ka rohkem bensu, et nende suhe oleks tasakaalus, järelikult peaks vahetama ka aju ja pihustid.
Ma parem plokikaane lihviks ära või midagi sellist.
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 02 Apr 2006, 00:12

oggy kirjutas:Ainuüksi filtri vahetamine ei pidanud midagi juurde andma. Et asjast kasu oleks, peab olema tasakaal, kui juba rohkem õhku siis oleks vaja ka rohkem bensu, et nende suhe oleks tasakaalus, järelikult peaks vahetama ka aju ja pihustid.
Ma parem plokikaane lihviks ära või midagi sellist.


Ei. Ei-ei-ei. Mkmm. Palja filtrivahetuse pärast pole kindlasti vaja pihusteid või aju kruttima hakata. Tavapihustid on rohkem kui võimelised ühe koonusfiltri jagu toidet pakkuma ja auto aju on ka piisavalt tark, et segu ise paigas hoida.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Leito » 07 Dets 2007, 16:03

Kas karpa mootorile on mõtet koonust paigaldada ,ning kas see annab jõudu ja hääli juurde? või pole asjal absoluutselt mõtet?
Kasutaja avatar
Leito
 
Postitusi: 62
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:28
Asukoht: Tallinn/Varbola

PostitusPostitas undu » 07 Dets 2007, 16:40

Leito kirjutas:Kas karpa mootorile on mõtet koonust paigaldada ,ning kas see annab jõudu ja hääli juurde? või pole asjal absoluutselt mõtet?


Karpamootori puhul on oluline, et jääks alles 0 kraadi lähedastel temperatuuridel soojaõhu sissevõtt - ja sooja õhku peads sa ka läbi filtri juhtima. Võimatu ei ole, aga kindlasti mitte ka kompaktsem kui originaalne lahendus.
Kui 0kraadi läheduses anda karpasse õhku otse õuest, siis on loetud minutitega karpa jääs - tean omast kogemusest - soojaõhu klapp läks katki, ja sõita sai nii 1-2 km kaupa, peale mida tuli autot ühe sutisu jagu seisva mootoriga sulatada. Siis jõudsin esimese besnukani, kust ostin McGyvery teipi ja ühendasin sooja toru otse külma toru osta.

Häält saab kindlasti juurde, kapotialune välimus muutub ka edevamaks. Samas saab sportpüti abil tunduvalt enam häält juurde. Ja ntx nn sportpütid, mis ei ole perfomance eesmärgil autole alla keeratud maksavad teinekord auto originaalsest tagapütist isegi vähem.
Võimsuse juurde saamine on hoopis teien ooper. Jõu võit tuleb siis, kui auto jaksaks imeda tunduvalt enam õhku mootorisse kui filter lubab. Ja kui juba sellistes kogustes lisa õhku on vaja, mida originaalfilter ei võimalda, siis on kindlasti vaja ka tunduvalt enam kütust silindritesse pihustada kui originaalpritse lubab.
Niisama koonusfilter on seega niisama ilupärast
see, kes palju räägib ei pruugi alati palju öelda
undu
 
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Jaan 2007, 16:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas motohead » 10 Dets 2007, 17:24

nojah seda lugedes on teie kõigi jutus väike iva sees
nimelt kui tahad koonusfiltrit panna siis jah müra suureneb kapoti all kuna originaalne õhufiltri korpus töötab ka müra summutajana ja ka hoiab õhku jahedana
kui koonus panna siis jah parem oleks panna ta kusagile kust saab premini õhku kätte hea näide on bmw318 uuem kus saab ta ilusasti juhtida radika ette
ja see veel et koonusfiltri pärast ei pea küll nüüd plokikaant portima hakkama,pihusteid vahetama ja cipitud aju peale panema saab ka ilma aga kui sa tahad ikka et tuleks midagi eriti head kisu plokkikaan maha ja vaata palju sa tede maha saaksid lihvida et klapid pähe ei jookseks siis võta väike lihvimis aparaat kätte ja paranda sisselaske ja väljalaske avad ära (tee suuremaks) kusagil 1mm siis peaks täitsa hea olema
muidugi siis ka korraga suuremad klapid ja muu pudipadi ära vahetada
sellega oleks sis see pikk jutt lõpetatud




ma võisin küll millegagi eksida siis parandagi mind huvitav ka uusi varjante kuulata
nii olen mina seda kõike näinud ja see on minu nägemus sellest
motohead
 


PostitusPostitas Leito » 12 Dets 2007, 21:49

Aga kas ma peaksin siis karbussi pealt see originaal filtri karbi ära viskama ja ise midagi aretama sinna otsa või tohin nii teha ,et võtan originaal filtri välja ning panen koonuse õhuvõtu ava otsa mis tuleb mul parema esitule ette (eest vaadates)? 8)
Kasutaja avatar
Leito
 
Postitusi: 62
Liitunud: 04 Dets 2007, 21:28
Asukoht: Tallinn/Varbola

PostitusPostitas undu » 13 Dets 2007, 10:57

esitule juurest võetakse külma õhku. Sooja õhu toru liitub sellega kuskil hiljem (seal on ka klapp, mis vastavalt temperatuurile sulgeb/avab sooja õhu kanali). Kui sellist lahendust kasutad, siis külma õhku filtreeritakse, sooja õhku aga enam mitte. Paraku võetakse sooja õhku väljalaskekollektori pealt ja sealt satuks siis karpasse tolmu ja rootsepuru. Tulemus - streikiv ja ummistunud karburaator.
Ehk siis kuidagi ikka sooja õhku ka filtreerida vaja - vastasel juhul pole üldse fitrit panna mõtet
see, kes palju räägib ei pruugi alati palju öelda
undu
 
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Jaan 2007, 16:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas motohead » 13 Dets 2007, 17:58

aga uuri kas lihtsalt paremat filtrit pole müüa w ja siis jugi õhu toru kusagilt eest puhastisse
motohead
 


PostitusPostitas Architect » 09 Nov 2008, 22:48

andke andeks, et nüüd vana teema üles kaevan, aga ei tahtnud uut tegema hakata, niikuinii oleks mind siia suunatud.
Küsimus selline, et kui tahan mootorit hoida ja ei pane ette koonust, sest see laseb läbi peenikest jama, vaid teen õhufiltrisse tuleva toru lühemaks ja suurema suuga, kas aitab kaasa? Muidugi vahetaks ära ka filtri iseenda.
Kust üldse koonuseid osta / tellida saab?
HKS, Greddy, Aisin, Apexi, Autogauge, Taket, Japanparts, Interparts, Top Secret, GMB, BDS, Sun, Antera, MOMO, Mobil, Addinol - Aitäh!
Kasutaja avatar
Architect
 
Postitusi: 187
Liitunud: 08 Nov 2008, 20:01
Asukoht: Troonil.

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Nov 2008, 00:49

Lühemaks tegemine olulist vahet ei tekita.
Suurem suue ehk miskit parandaks, aga oluline vahe ongi selles(väidetavalt), et nn koonusel on väiksem õhu takistus tegur.
Mina eelistaksin kahe originaal filterelemendiga korpuse ehitamist. takistus muutub väiksemaks ja puhastus kvaliteet jääb tehase nõuetele vastavaks. Vastava korpuse ehitamine on omaette ooper, ta peaks veel ka ära mahtuma kuhugi.
Aga kui oled huvitatud nn koonusest, siis ilmselt tartus ikka mõni tuuningu pood leidub. Päälinnas aitaks sind ilmselt klubiline "IvarR" kes tegev firmas "db-hp"
Lisaks veel : sissetulev õhk peaks olema puhas ja jahe. Ja kõik mis sisse tuleb, peab ka väljuda saama(peaksid ainiti mõtlema ka väljalaske läbilaske suurendamisele). Ja efekt on tuntav tahhomeetri tagumise otsa peal.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas ValdurKivirand » 30 Aug 2009, 22:08

Sai siis ostetud K&N koonusfilter, ca 2000.-, sa peale ehitatud ja ilmnevad esimesed asjad... külmastpärast mootor tühikäigul ei tööta, regullitud 1 kruvi, mis on sisselaske otsas-mitte midagi ei muutu.
Sai aetud mootor töösoojaks 85-92 kraadi, töötab kui kellavärk. Sai tehtud proovisõidud- 2, 3 ja 4 peeneks aetud, tulemusega väga rahul. :D
Aga mida teha, et masin koonukaga külmalt kohepeal ka töötaks? :roll:
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

PostitusPostitas IvarR » 30 Aug 2009, 22:15

ValdurKivirand kirjutas:Sai siis ostetud K&N koonusfilter, ca 2000.-, sa peale ehitatud ja ilmnevad esimesed asjad... külmastpärast mootor tühikäigul ei tööta, regullitud 1 kruvi, mis on sisselaske otsas-mitte midagi ei muutu.
Sai aetud mootor töösoojaks 85-92 kraadi, töötab kui kellavärk. Sai tehtud proovisõidud- 2, 3 ja 4 peeneks aetud, tulemusega väga rahul. :D
Aga mida teha, et masin koonukaga külmalt kohepeal ka töötaks? :roll:


Äkki mainiks ka ära mis autoga tegemist??
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Järgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist