Mazda MX-6 2.0 85kW 93a. - kennu - omaniku vahetus

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas kennu » 05 Okt 2006, 00:30

nüüd siis nats proovi ka minu masinal...

Pilt

ja mõni nädal tagasi tegin pildi oma tuledest. Pimedas on nad üli eredad.


Pilt
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas kennu » 09 Okt 2006, 19:50

Viimati muutis kennu, 30 Jaan 2008, 00:42, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas via101 » 09 Okt 2006, 21:04

njaa ilus saab see asi olema :wink:
via101
 


PostitusPostitas kennu » 10 Okt 2006, 12:40

novot ei tea.. kas see saab üldse olema... KUNA:
1. see on teise masina karp ja on vaja pikemaks teha
2. tagumine laiem osa ei lähe oma kumerustega ideaalselt vastu keret. vaja ümber teha jälle...
3. tahab ta pahteldamist ja alumise osa värvimist saada autol
4. nii palju raha pol mul küll raisata auto karpide peale.

Parem jäägu stock, ostan 17 veljed.. ja mõni pisike lisa..
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Y3K » 23 Okt 2006, 16:56

käisid ujumas või niisama viisakusest parkisid autot?
Y3K
 


PostitusPostitas kennu » 23 Okt 2006, 21:08

trennis! kui sa mõtled nõmmet?
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Y3K » 24 Okt 2006, 17:19

kennu kirjutas:trennis! kui sa mõtled nõmmet?




jep.
Y3K
 


PostitusPostitas Anonymous » 27 Nov 2006, 22:14

Ehh, uudistasin siin foorumis ringi ja näen väga tuttavat autot ;-) Mina olen see tegelane seal "ajalooliste piltide" peal - sai kunagi see Hambrugi lähedalt sõbraga Maarjamaale veeretatud 8)
Näen, et oled üsna südamega asja juures - auto ilusti korda tehtud. Oli teine alguses päris nukras seisus...
Kui on huvi, võin pikemalt jutustada, kuidas sai toodud ja mis remonti tehtud masinale sellel ajal kui mu sõber sellega ringi tuiskas. :D
Anonymous
 


PostitusPostitas arvi » 27 Nov 2006, 23:04

Mingi osa sellest kordategemise aust kuulub mulle, ma kujutan et päris suur osa. Auto käis remondis iga kuu tagant ja arved ei olnud mitte väikesed, auto eelmistele omanikele tuleks vastu pead anda :P
arvi
 


PostitusPostitas kennu » 28 Nov 2006, 01:40

:D njah.. pole mõtet ajalugu nõnda kratsida :P aga hea oleks teada küll mis täpselt vahetatud ja millal. sest siiamaani ARVI pole ma peale õli midagi vahetanud. küünlad on ka nagu uued.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas kennu » 28 Nov 2006, 01:43

crist kirjutas:Ehh, uudistasin siin foorumis ringi ja näen väga tuttavat autot ;-) Mina olen see tegelane seal "ajalooliste piltide" peal -


siis küsimus.. kesse krdi silmavärdjas oli kes teh. passi LILLA värvuse pani??? teistel kõigil on sinine.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Margo » 28 Nov 2006, 09:20

kennu kirjutas:siis küsimus.. kesse krdi silmavärdjas oli kes teh. passi LILLA värvuse pani??? teistel kõigil on sinine.
Kehvemal ajal on ka tumeroheline auto olnud ARK-i arvates heleroheline.
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kennu » 28 Nov 2006, 12:32

tegelt savi see et mul lilla on.. äkki ongi tahtmine kunagi auto üle värvida, siis on hea nõks lillakam värv peale panna.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Anonymous » 28 Nov 2006, 21:37

LILLA eest teh passis tänud Mäepealse ARK seniilidele!
Asi sai alguse 2003 a kevadtalvel kui sõber oma sierra ümber puu keeras. Tekkis vajadus uue liikuri järele. Lõpuks 2003 juunis leidis ta mobilest ühe edevate velgedega mx6 hamburgi lähistelt. Piltide peal oli masin tõesti kompu. Kuna eelnevalt ei olnud kogemust autode toomisega saksast, siis kutsus minu kaasa (samas ma kah polnd enne saksas autot toomas käind...). Olles kindel, et see on see õige masin, me rohkem sõidukeid välja ei vaadanud. Kui lõpuks kohale jõudisme, sis oli reaalsus veidi teine võrreldes piltidega. Ilmselt ette oli ta kunagi kerge kõksu saanud - esipamper kergelt viltu kapoti suhtes. Tagapamper ja vist vasak tiib olid veidi muljutud, spoila kinnituskohtade juures roostetas, parem esimene pooltelg tegi koledat häält, kergelt sinist viskas (türk ütles, et masin kaua seisnud ja kerge suits on norm - peab bahni peal valu andma- küll sis lööb rõngad lahti 8) ), kondi nupp on olemas, aga kont ise oli välja kistud. Juhiiste narmendas külgtoe juures. Käsipidur ei funganud. Pagass oli vett ja kasutatud süstlaid täis... :? Noja kuna tühjade kätega tagasi kah minna ei saanud, sis saime paarsada euri alla ja lonkasime katkise poolteljega Rostockisse. 2 päevase napsitamise järel olimegi märkamatult jõudnud kodusesse Tlna sadamasse. Krt türgid sebisid meile kollased transiidid (punaste asemel), mistõttu Tlna sadamas hakati kohe keberneerima - paluti masin tollilattu hoiule jätta või treiler järele kutsuda. Sai sis masin kuidagi sadamast ära veetud ja arvele võetud ning Tartusse remonti sõidetud. Aardlakandis garaažide vahel tehti keretööd ning Aardla tn 2 raudtee vahel tehti pooltelg ja vahetati klapisääretihendid + mahlad. Krt 2 päeva pärast hakkas veel rohkem suitsema (kahtlustan, et need 2rdt vahel mehed ei vahetanud seal miskit - valasid vaid mingit maslat sisse ja väitsid, et käib küll...). Kusjuures sillaosa oli küll korras. Sõber vahetas hiljem vist korra mingeid rooliotse ja lappis sumpsi - ülejäänud agregaadid kestsid Eesti tingimustes eeskujulikult. Masin tossas küll veidi (katt vist läks kah seetõttu peeti) aga liikus :-) Kokku sõitis masinaga u 1 aasta. Ahjaa, vbla huvitab - odonäit oli ostmise hetkel 175Kkm. Aga nagu näha on järgmised omanikud masinasse ropult aega ja raha investeerinud - masin näeb väga vinks-vonks välja. Respect igatahes! 8)
Anonymous
 


PostitusPostitas arvi » 28 Nov 2006, 23:28

Kusjuures pooltelje otsa vahetasin mina ka (parempoolset), vahetasin ka klapisääre tihendeid, millest muidugi midagi kasu ei olnud :D
Üldiselt oli väga ok auto, liikus edasi ka väga hästi kuigi mootoril ju väga palju kw ei ole ja palju kütust ka ei võta
Kahju oli müüa täitsa :P
arvi
 


PostitusPostitas arvi » 29 Nov 2006, 00:07

Kui natuke raha olin kogunud siis viisin auto tuttava remondimehe juurde kes mootori lahti võttis ja seal kõik mida vajalikuks pidas ära vahetas. Peale seda oli suitsemine kadunud ja õli ka ei kulunud enam :P
arvi
 


PostitusPostitas kennu » 29 Nov 2006, 01:30

njaaaaaaaa eriti põhjalik ülevaade :D

ühesõnaga kõik kes selle auto omanikud on olnud.. nendega kõigiga olen ma rääkinud :D üks istub msn-is ka veel.

tegelt tänu arvile on auto sõitnud kolmveerand aastat ilma muredeta.
Ükspäev viskas korraks mingi sinaka suitsu välja käivitamisel. aga muidu pole õrna haisugi. Parem ratas tegi mingit imeliku nõksutamist.. aga ma arvan et see äkki mingi ABS või asi. st et ostes oli juba. aga jah. muidu tibens tobens. Sõidan veel kaua kaua sellega. :roll:
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas kennu » 08 Dets 2006, 17:24

täna siis vahetasin ühe olulise jubina välja mootoril. :)
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Rain » 08 Dets 2006, 17:39

Ja see on süüteküünal? :P
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kennu » 08 Dets 2006, 19:50

eip. niinimetatud tolmukoguja :P ok koonus.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas RedSun » 29 Dets 2006, 02:11

:D (Y)
MX-6
Kasutaja avatar
RedSun
 
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Nov 2006, 23:53
Asukoht: Tallinn

1994 Mazda MX-6

PostitusPostitas kennu » 24 Veebr 2007, 12:08

njaaa... pätipoisid keerasid kõrvalistuja luku peppu. Õnneks sees ei käidud aga hommikul olid uksed lukust lahti. :S
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas kennu » 02 Mär 2007, 22:41

väike spyfoto pooleli olevast tööst.

Pilt
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas layri » 02 Mär 2007, 22:46

väga kena teostus.. :D retsept!
Kasutaja avatar
layri
 
Postitusi: 212
Liitunud: 20 Nov 2005, 17:14
Asukoht: Jõgeva<>Tartu 55587156 või 5524370

PostitusPostitas kennu » 07 Mär 2007, 01:13

ja jälle spyfotod...

offroad autost..
225/50 R17 on ikka mega maastiku jaoks :D aga noh pohh sellega :D tlns ongi hea kui kõrge on :)
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist