Postitas madoc » 18 Veebr 2013, 16:49
Kui hääl tuleb pigem taga ülevaltpoolt koobaste juurest, siis võivad amordite peal olevad tugipadjad läbi olla. Ise sain vaiksemaks kui panin korralikumad padjad, peale seda on vaiksem(aga mitte hääletu). Probleem on selles, et padjad on otse kere vastas ja nii võib sealt seest tulev kolin-klobin väga hästi edasi kosta(isegi võimendatult). Ka mul on taga gaasiamordid, mis pole kerge kere jaoks kõige optimaalsem kuumaastikul sõitmiseks.
Kui taga kostab kõrgema tooniga kolks, mis igas augus märku ei anna, siis võib olla stabikavarda ots läbi või lahti.
Ees võib olla sama jama patjade-amortidega. Mul hakkas rohkem häält tegema kui 1 amort läbi oli ja "politseiniku" peal tegi siis ilusa kolksu.
Välismaistes foorumites on patjadega jauratud BJ kerega, kus on sarnane ehitus. Paljudel on kolisema hakanud just peale amortide vahetust(samas kõigil mitte).