raidop2 kirjutas:Millest see töökindluse erinevus siis tuleb? Kui vahe on vaid ajus, siis peaksid varuosad samad olema?
raidop2 kirjutas:Seda autot olen vaadanud küll, kuid ise asun Tallinnas ja Tartusse ei satu kahjuks.
Mario kirjutas:100kW, kui võtta, siis sedaan või luukpära, sest universaal on neist 300kg raskem ja lisa-kW nullib raske kere ära..
S.R. kirjutas:Kumba ma usun, kas sind või inimest kes on Mazdadega kokku puutunud pea sama palju aastaid kui sinul vanust?
raidop2 kirjutas:Sedaan tundub kuidagi kõige viisakam nendest kerevariantidest. Piltide pealt nagu tundub universaalil telgedevahe ka pikem? Tagaistujal rohkem jalaruumi ka? Kas sedaani pagassi lapsekäru mahub ilusti ära?
Otsin just executive paketiga autot, tundub et selles osas valik üsna väike. Samas vaatan ka mazda 6 poole juba - neil nagu parem varustusaste.
Mario kirjutas:no kui mo mälu ei peta, siis sedaani passis on 1290kg, minul laiutab selles lahtris 1460kg tühimass niiet jah, täispaak ja sõber ka kõrvale.. siis saame rääkida vaid mugavast kulgemisest. Aga imekombel Murimaa Summercampilt läksin sedasi ära, et Portos koos oma naise ja 2 lapse ning sõbra õega tagaistmel, sõber kõrval ning suutsin isegi risto_626 GE eest ära uhada.
Ja portos ei ole mitte väike mees
heakene küll, laseme inimesel otsustada, mis talle paremini sobib. kui ikka mammonat on küllaga, mida ringi tarida, siis soovitaks universaali. Mina pakkisin siia kokkupandult korraliku elutoa sektsiooni, lisaks aukudesse sai mahutatud veel träni ning jäi ruumi ka ringi vaatamiseks. Luukpära pakub ka meeldivad laadimisava, aga piirab ära oma akna kaldega... sedaani laadimisava on lihtsalt maru totter.. nagu ka MX-6 puhul - omab oma klassi suurimat pagasiruumi, aga laadimisavast lähevad tikutoosid vaid läbi..
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline