Postitas Mario » 18 Aug 2013, 11:32
põleva mootoritulega saadetakse juba ukselt tagasi.
ma siis oletan, et catalyst efficiency low oli vea selgitus?
kui tahad katti veel elustada, siis lõika ta vahelt välja, vii kuskile, kus on gaasikeevitus ja las mehed põletavad lahti. Minu 260 000km sõitnud katt sai täitsa ilusaks lõpuks. Oli seest juba nii umbes, et alguses ei tahtnud põlema minna ja lõpuks kui tahm leegi külge sai, siis lasin ainult suruõhku peale ja põles oma 40 minutit mõnusa leegiga. Jahutamine võttis ka u. 1.5 tundi aega... Siis keevita katt tagasi ja sõida 2000km üsna kõrgete pööretega, et veel põlemisjäägid ka ära kaoks. Üldiselt jah, õlisöömise probleemidega mootorite puhul 200 000km on lagi, siis vaja kas katalüst asendada või puhtaks põletamise teel veidi elustada...
Mis sul seal luugiga lahti? kas logiseb luuk ise või miskit luugi sees? Üldiselt on tal luugi küljes ja kere küljes padjandid, mille peale ta toetud. Kui need on kulunud, ei toeta nad piisavalt ja tolm läheb vahele, hakkab kriuksuma ja igast hääli tegema...Võid proovida luku vastust veidi nihutada sissepoole, siis tuleb küll luuki ehk natuke tagant lükata kinnipanekul, aga hoiab luuki vastu tihendeid korralikult.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!