Mazda esitleb - Mazda 3 MPS

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas Anonymous » 26 Aug 2007, 04:47

Et ühesõnaga saad sa 2500 enama USD eest vaid 4veo ja kehvema masina :mrgreen:
Anonymous
 


PostitusPostitas Muri » 10 Sept 2007, 23:14

Tony kirjutas:Edmunds tegi võrdluse 2007 MazdaSpeed 3 Vs. 2008 Subaru Wrx
8)


mul ei näita:(
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

Tuunimine

PostitusPostitas HrHunt » 13 Sept 2007, 17:30

Tegin üsna põhjaliku tuhnimise USA foorumites. Seal on MPS popp masin ja tüübid juba natuke tuunivad ka. Kuna tegu on turboautoga ja tal on mõned kaasasündinud kitsaskohad siis saab suht kergesti jõudu juurde:

http://www.cp-e.com
olla üks kõva firma, teevad kvaliteetset kama

Neil on juba olemas
Downpipe+Catback=Turboback
mis annab väidetavalt
+20hp ja +40Nm

Lisaks on projekteerimisel esiasetusega vahejahuti. Nad on juba teinud säärase 6 MPSile:
http://www.cp-e.com/imgs/MazdaSPEED6_Intercooler_Research_PDF.pdf
See peaks olukorda veelgi parandama.

Vaatab kuidas kevadel tähtede seis on, äkitse üritab selle kola kätte saada ja külge kruvida. Miks ma seda siin räägin, äkki keskil on juba praegu raha üle ja proovib asja ära ;)

Effekt peaks vägev olema, sest uus turboback tekitab eriti erootilist soundi :)
http://www.youtube.com/watch?v=k_SDLbuhU_s
Vahejahuti peaks aga tagama selle, et auto annab alati täisvõimsust välja. CP-E oma asuks ikka mootori ees kus on vahejahuti koht, mitte peal, kus on paras kanakoibi grillida peale kiiremaid ringe.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

Re: Tuunimine

PostitusPostitas gebolax » 13 Sept 2007, 18:14

HrHunt kirjutas:Vahejahuti peaks aga tagama selle, et auto annab alati täisvõimsust välja. CP-E oma asuks ikka mootori ees kus on vahejahuti koht, mitte peal, kus on paras kanakoibi grillida peale kiiremaid ringe.


Jutt jumala õige ja hädasti oleks vaja et vahejahuti ikka ees asuks. :P See puudus on hetkel mps-l väga hästi tuntav kui oled umbes viis minutit sooja mootoriga koha peal seisnud ja siis kiirendada üritad tekib tunne nagu sõidaks vabalthingava mootoriga!
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas gebolax » 13 Sept 2007, 18:28

huvitav kas eestis asuvad mazdaesindused ka neid toredaid vidinaid aktsepteerivad :D
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 13 Sept 2007, 18:57

gebolax kirjutas:huvitav kas eestis asuvad mazdaesindused ka neid toredaid vidinaid aktsepteerivad :D


No need on bolt-on asjad. Midagi puurima ega lõhkuma ei pea. Põhim saab igaüks nad külge kruvida kel mutrivõti peos püsib. Iga kell võid vana kola tagasi kruvida ka. USAs igaljuhul probleemi pole. Seal on kohe eraldi seadus selle kohta, et üksiku osa vahetus ei riku üldgarantiid, vaid ainult konkreetse osa oma. Seda enam, et põhimõtteliselt peaks see olema ju isegi ohutum tegevus, kui pestava filtri paigaldus.

Asi mis mulle muret teeb on hoopis see, kas see high-flow cat ikka mahub eesti nõuete raamesse. Tüübid väidavad et OBD II kaudu lugedes probleemi pole. Aga sumpsist mõõtes? Ei tea ei tea, peaks kirjutama tüüpidele CP-E'sse.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 13 Sept 2007, 23:18

Misiganes vidina vahetamine, mis ei ole tehasetoodang, lõpetab garantii. Uuritud :(
Ja mitte ainult konkreetse osa garantii vaid kogu a la mootori garantii. Suht jabur värk. Niiet kui on liisinguauto ja garantii kehtib, siis suurt ei saa midagi teha.
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas HrHunt » 14 Sept 2007, 00:10

Kutt kirjutas:Ja mitte ainult konkreetse osa garantii vaid kogu a la mootori garantii. Suht jabur värk. Niiet kui on liisinguauto ja garantii kehtib, siis suurt ei saa midagi teha.


Hm, täitsa põnev. Peaks kohe mõnda seadust lugema selle kohta. Samamoodi see tähendab ju seda, et kui paned alla aftermarket rattad mingid, ja ntx rattalaager läheb, siis garantii ei kehti. Praktikas aga keegi pilli nii lõhki ei aja.

Kust uurisid muidu, Esmast või Vilojetist?

Liisinguleping iseenesest ei välista tuunimist. Põhiline mida seal nõutakse, on see, et vajadusel saaks selle kama kõik maha kruvida ja asja stock konditsiooni taastada. CP-E bolt-on kamaga poleks see probleem.

Ma veel püssi päris nurka ei viskaks.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas gebolax » 14 Sept 2007, 01:09

samas on ju igal automargil oma "tuuning" vidinad mida nad aktsepteerivad ilma et garantii kaoks, kas mazdal siis pole siis mingi kindla kaubamärgiga kokkulepet tehtud?
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 14 Sept 2007, 01:37

gebolax kirjutas:samas on ju igal automargil oma "tuuning" vidinad mida nad aktsepteerivad ilma et garantii kaoks, kas mazdal siis pole siis mingi kindla kaubamärgiga kokkulepet tehtud?


USAs on täiesti olemas Mazdaspeedi all. Ntx 6ele on catback saada jms. kola. 3 on veel liiga uus asi ja sellele kataloogi pole. Ehk selleks ajaks on olemas kui stock konf lõplikult igavaks kätte läheb.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas RaiMPS » 17 Sept 2007, 07:28

kas mitte kasutajakäsiraamatus ei olnud kirjas piiratud karantii all, et ka teised veljed, mis ei ole heaks kiidetud mazda poolt võivad lõpetada karantii ? aga teisest küljest kes ütles, et autol kunagi teised veljed olid ?
vilojetist saab ntx osta madaldus vedrud eibach - need vist ei tohiks ka garantiid lõpetada ja neilt saab veel asju, ma usun, et suure surmaga ehk mazdaspeed asju ka.
RaiMPS
 


PostitusPostitas BBabba » 18 Sept 2007, 10:07

Lasin omale Esma Autos Mazdaspeedi CAI ja TWM performance short shifteri installida. Nende poolt ei tekkinud mingeid probleeme. Kui kevadel haapsalus alla 15sec aega ei tulnud, siis see pühapäev tuli 14.6010 http://irc.zone.ee/sr/top.php
Lõppkiiruseid vaadates tuleks pidamist korda saada ja 13.6 ei tohiks olla probleem :)
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas HrHunt » 18 Sept 2007, 11:08

BBabba kirjutas:Lasin omale Esma Autos Mazdaspeedi CAI ja TWM performance short shifteri installida. Nende poolt ei tekkinud mingeid probleeme. Kui kevadel haapsalus alla 15sec aega ei tulnud, siis see pühapäev tuli 14.6010 http://irc.zone.ee/sr/top.php
Lõppkiiruseid vaadates tuleks pidamist korda saada ja 13.6 ei tohiks olla probleem :)


Nuvot, minu kogemuse järgi kah Esmas üle keskmise arusaajad vennad. (Eriti üks Erti). Aga räägi sest short shifterist lähemalt. Mind on viimasel ajal käiguvahetus kole närvi hakanud ajama. Nö. normaalselt sõites pole midagi, aga kui "läheb sõiduks" siis ma olen korduvalt eksinud käikudega ja päris ohtlikult kohe :( Ilmselt tuleneb see jama trossajami iseärasustest. Eelmiste autodega pole säärast probleemi kunagi olnud.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 18 Sept 2007, 11:57

Käiguvahetus on suht p**** jah. Short shifter justkui tegi natuke paremaks, aga mitte oluliselt. Ühel sõidul ei saanud nii teist ega kolmdandat sisse korralikult.

Mõtlesin et proovin järgmiseks sellist juppi http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_3_ ... um3amm.htm

Libedaga on hakanud see auto hüppamine rohkem vihale ajama kui käikude mitte sisse minemine.
Kommentaari järgi peaks ka käiguvahetust tiba paremaks tegema, aga eks näis...
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas Kutt » 18 Sept 2007, 12:02

Poikad, meid on siin oma 5tk ikka juba MP3-dega, niiet kui tellimiseks läheb, siis võiks mingi ühislisti teha. Mis legaalne on, see pakub huvi küll, sest karta on , et enne garantiiaja lõppu saab juba uue auto vastu vahetatud :P
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas HrHunt » 18 Sept 2007, 12:05

BBabba kirjutas:Libedaga on hakanud see auto hüppamine rohkem vihale ajama kui käikude mitte sisse minemine.
Kommentaari järgi peaks ka käiguvahetust tiba paremaks tegema, aga eks näis...


See on puhtalt rehvirõhku tuunides lahendatav. Eksperimenteeri. Mul vist hetkel 2.2 ja ei hüppa.

Käiguvahetuse osas Esma väitel mootori liikumine rolli ei mängi, kuna tegemist on trossajamiga, mis flexib kuda ise tahab, mõjutamata vahetust (erinevalt hoobadega süsteemist).
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 18 Sept 2007, 12:23

Kutt kirjutas:Poikad, meid on siin oma 5tk ikka juba MP3-dega, niiet kui tellimiseks läheb, siis võiks mingi ühislisti teha. Mis legaalne on, see pakub huvi küll, sest karta on , et enne garantiiaja lõppu saab juba uue auto vastu vahetatud :P


Ma isiklikult kevadel hakkan tuunima. Talveks oleks suht arulage sinna lisahobuseid tekitada. Muidu ei kesta rehvid jõuludenigi :D
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 18 Sept 2007, 12:26

HrHunt kirjutas:See on puhtalt rehvirõhku tuunides lahendatav. Eksperimenteeri. Mul vist hetkel 2.2 ja ei hüppa.

Lugesin ka eile rehvirõhu kohta ja arvatavasti oleks tunduvalt parema aja saanud, kui oleks tühjemate kummidega sõitnud. Mul vist isegi üle 2.5 sees.

Ma hetkel just täidan tellimust StreetUnit Ultimate Dual Port Blow Off Valve Kit ja StreetUnit Billet Aluminum Rear Engine Mount tellimiseks. On keegi veel huvitatud? Seal saab tasuda vaid ülekandega (300EEK ja nädal aega) ja ma tellin kiire transpordiga, seega ~15 päevaga peaks kohal olema (koos ülekandega).

Tellisin muidu samast kohast ka MAZDASPEED Cold Air Intake, seega usaldatav koht. Võin seda kuskil demoda, kui keegi soovib. Hääl läks salongis suht mõnusaks. Ei sõitnud tükk aega raadioga peale installi :)
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas HrHunt » 18 Sept 2007, 12:35

Muide, kui meil kriitiline mass MPSe koos, võiks ju mingit värki ka korraldada. Näiteks saksa Nürburgringile sõita :D Olgem ausad, ega eestis seda looma eriti kuskil kurjaks ajada pole :(
Samas niisama isu peale ajada saab uuel Tabasalu rajal ka - väike küll aga saab ka seal adreka lakke, nagu hr. Muri tõestas :P

PS. BBabba - stock MPSi veerandmiili aeg peaks 14.2...14.3 olema, hea ilmaga, heade kummidega jne.
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Muri » 18 Sept 2007, 12:48

HrHunt kirjutas:Samas niisama isu peale ajada saab uuel Tabasalu rajal ka - väike küll aga saab ka seal adreka lakke, nagu hr. Muri tõestas :P


Adrenaliin hakkab mõllama peale teist ringi, kui jalanumber on suur ja ilm ilus:D

:wink:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 18 Sept 2007, 12:54

HrHunt kirjutas:Muide, kui meil kriitiline mass MPSe koos, võiks ju mingit värki ka korraldada. Näiteks saksa Nürburgringile sõita :D Olgem ausad, ega eestis seda looma eriti kuskil kurjaks ajada pole :(
Samas niisama isu peale ajada saab uuel Tabasalu rajal ka - väike küll aga saab ka seal adreka lakke, nagu hr. Muri tõestas :P

PS. BBabba - stock MPSi veerandmiili aeg peaks 14.2...14.3 olema, hea ilmaga, heade kummidega jne.


Usun, et on 14.2...14.3, kevadel ma alla 15sec ei saanud. Arvestades mu kehakaalu, ~15m/s vastutuult, täis rehve, täis pensupaaki, kola täis autot, väheseid kogemusi, jne... siis ma olen rahul praeguse tulemusega. Pilt ka.

Kui mingi ringrajaüritus teha, siis olen igati käpp. Suvel sai Audru ringrajal 5-6 ringiga esikummid suht siledaks lastud... Seega olen arvestanud, et kevadel vaja uus jooks osta :)
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

PostitusPostitas gebolax » 18 Sept 2007, 23:25

nagu ma sealt lehelt aru sain siis seda blow off-i originaal õhuvõtuga ei saagi paigaldada
nii et kui juba tuunimiseks läheb siis pead juba isuga uusi detaile tellima :D
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas gebolax » 19 Sept 2007, 08:57

BBabba kui oled kõik need tellitud asjad külge saanud võiksid teha demostratsiooni, usun et see ajaks nii mõnelgi mps-i omanikul vere soontes kiiremini käima :)
Kasutaja avatar
gebolax
 
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Mai 2007, 18:27
Asukoht: Vääna-Jõesuu/Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 19 Sept 2007, 14:19

gebolax kirjutas:BBabba kui oled kõik need tellitud asjad külge saanud võiksid teha demostratsiooni, usun et see ajaks nii mõnelgi mps-i omanikul vere soontes kiiremini käima :)


Justjust, ma isiklikult läheks rõngasse kui saaks päris elus CP-E turbobacki kuulda. Naisele peab ka näitama - praeguse seisuga ta ei luba seda installida, samamoodi nagu ta ei lubanud punast MPSi osta, irw :D
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas BBabba » 19 Sept 2007, 16:01

Ma isiklikult ei tahaks väga väljalaset valjemaks muuta, aga eks näis. Kuulata tahaks reaalelus küll jah, ehk polegi nii hull, et käivitades kõik autod ümberringi karjuvad...
BBabba
 
Postitusi: 42
Liitunud: 12 Aug 2007, 09:02

EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist