Mazda 929 2.2 12V 88a. - Haljazme - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas Jannz » 22 Aug 2008, 22:34

auto siit teemast... http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewto ... hlight=929
....on omadega vist sinu kätte jõudnud?
mis tema plokikaanetihendi vahetamisest välja kukkus? mul täna õnnetu päev, lõi ka vist plokikaanetihendi läbi, ja korralikult. Halvemal juhul plokikaas ise.
Jannz
 


PostitusPostitas tomkulibin » 22 Aug 2008, 22:53

Võtan julguse vastata, kuna ise transportimisega tegelesin.
Auto on samas olekus, kui eelmine omanik üle andis. Ehk: nukkvõll on rihmaratta kinnituspoldi eemaldamise käigus vist lootusetult rikutud. Ka plokikaan on pihta saanud, nukkvõlli pikilõtku stopper, mis valatud kaande, on ära murtud- ka kaanele vist peab kriipsu peale tõmbama. Tihend on väidetavalt vahetatud....
Mina ei julgeks selliseid "mehhaanikuid" auto ligi lasta.
Kui pole tööriistu ja ka teadmisi, vaid palja lootusega, et kõik on imelihtne ei tasuks ikka läheneda esemetele, millest võib kujuneda tapariist.
Kahju on noormeestele, kes tegelesid nn remondiga nii rängalt vett peale tõmmata, aga enne tegutsemist võiks natu tarkusi koguda, või vähemalt mõne kogemustega onu asja juurde õpetama meelitada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Jannz » 22 Aug 2008, 23:49

Plokikaanetihendid
PLOKIKAANE TIHEND Belgia - 263eek

kuid see on 85kw mootorile. Milline on erinevus 100kw ja 85kw mootoritel, kas ainult sisselaskekollektor ja pritses midagi? Surveaste peaks ju erinev olema?

Sorry, Haljazme, tundub, et siin läksjuba veidi out of topic :P
Jannz
 


PostitusPostitas tomkulibin » 23 Aug 2008, 07:27

Kuna ma ise hiljuti tegin Haljazmele mootori kap rem ära, siis oli au tutvuda sisikonnaga. 85 ja 100 kW mootorite ainus tuvastatud vahe on kolbides, ehk surveastmes. Ka aju on sama markeeringuga.

Jannz kirjutas:PLOKIKAANE TIHEND Belgia - 263eek

"ajusa", "payen" ja "japan cars" on odavamad tihendi valmistajad, kvaliteedi üle nurisemiseks pole põhjust olnud ja hinnaklass on madalam. Proovi tihendi hinda küsida "ab varuosad", nende käest saab soodsamalt(eriti, kui on klubi kaarti ette näidata).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas M.T » 24 Aug 2008, 20:22

Mina ostsin tihendi Hall Auost 400.-
Jah ega kui poleks seda kuradi ratast nukkvõlli otsast ära keeranud siis vist isegi sõidaks sellega praegu
M.T
 
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Juun 2008, 10:39

PostitusPostitas Haljazme » 21 Sept 2008, 15:45

Huh, sai jälle veidi vaeva näht' ja uue doonori küljest käigukast ja differ oma loomale ringi istutatud. Nuh, esmamulje peris hea, veidi hilisem mulje selline, et kast mudu hea, aga 4. käiguga pidurdades ikka kõriseb, differ nagu enam-vähem, mingitel kohaltminekulel vahel kostab tagant väike kolksupoeg, aga ikka 10x parem kui eelmine. Üldine olemine ka vaiksem ja ühtlasem, enam ei ole nii, et üle 3k pöörde teeb ilget mölinat. Sai avastatud, et tagumise stabika ots on vist murdunud, vaja doonorilt järgmine võtta. Kässar tuleks korda teha ja esisilda ka kontrollida, sööb raibe kummi. Seega tööd veel jätkub.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Jannz » 21 Sept 2008, 23:54

Minul murdus tagumine stabikas kere küljest lahti, sai see üldse ära võetud, midagi nagu ei muutunud küll sellest.
mida aeg edasi, seda rohkem mulle tundub, et automaatkastid on töökindlamad kui manuaalid...aga eks see sõltub millise auto otsa keegi satub :)
õnneks esisild lihtsa ehitusega ja sellele on odavaid juppe saada, ainuke defkam kaup, kui õieti mäletan, oli vist reaktiivvarda puksid. Reaktiivvarda otsas oleva mutri lahti keeramisega tasub ettevaatlik olla, mul õnnestus üks varras puruks keerata + ühel vardal oli vist vastupidi keere ka.
Jannz
 


PostitusPostitas Haljazme » 16 Nov 2008, 18:58

Nu niih.
Olen ka varem rõhutanud, et ma ei jaga nende arvamust tegelastega, kes
ütlevad, et klapiklõbin on kosmeetilise iseloomuga. Seega sai 2 hüdrokompensaatorit välja vahetatud ja mootor teeb jällegi väga ilusat häält. Sai ka motale õluvahetus tehtud.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Nov 2008, 20:50

Haljazme kirjutas:... ja mootor teeb jällegi väga ilusat häält...

Nagu peabki- zoom-zoom, mitte tõka-nõka. :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 23 Mär 2009, 15:01

Oeh, mõnda aega juba tundsin, et käivitades viskab sellist plastiku kärsakat. Hakkasin siis täna uurima asja ja avastasin, et peakaitse kunagise omaniku poolt mudugi puruks tõmmatud ja metall läbi kõdunenud (ühendust veel andis aga piisavalt kehvalt, et kuumeneda).
Seega sai kiirelt romulast tasuta uus peakaitse sebitud ja auto jälle korras.
ajakulu alla tunni :D
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Haljazme » 24 Apr 2009, 18:10

http://www.hot.ee/haljazme/300k.JPG

Väike pidupäev siis täna autol :D
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 24 Apr 2009, 18:19

Haljazme kirjutas:http://www.hot.ee/haljazme/300k.JPG

Väike pidupäev siis täna autol :D


Kerisid või jätsid auto keset teed seima? :D
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Haljazme » 24 Apr 2009, 18:25

jälgisin meetreid ja suht täpselt sain tee veerde pidama :)
ohutuledest too suuna indikaator põleb ... mitu päeva jälgisin juba, et saaks pildile.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Kustav » 04 Mai 2009, 08:24

Soliidne masin
Kasutaja avatar
Kustav
 
Postitusi: 34
Liitunud: 13 Mai 2008, 14:56
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Haljazme » 24 Juun 2009, 18:59

njaa
märkasin millalgi, et ökonomaiser näitab 4. käiguga palju rõõmsamaid näite, kui 5. käiguga. Tegin katse ja käisin jaanitamas vältides 5. käiku (maanteel aint 4.daga). Tulemuseks benakulu kukkus pea 2l saja km kohta. Müstika :D
100km/h 5. käik 2200 pööret, 4. umbes 3000 pööret.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas rvs » 24 Juun 2009, 20:05

Mis see kütusekuluks tegi siis? :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Haljazme » 24 Juun 2009, 20:11

kui muidu oli alati hoolimata koormusest 10 sajale, siis nüüd 8.1 või miskit ...
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Juun 2009, 21:02

Kui suur kulu on kui 5. ja 3000rpm? :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 25 Aug 2009, 23:12

Kevadest peale olen plaaninud suure looma algosadeks lammutada ja vaadata, mis karul kõhus on. Nüüd sai siis nädalake teda isand Kulibini garaazis uuritud.
Paika sai uus bensupaak, mis loodetavasti tiba tihedam eelmisest on.
Paika sai püsikiirusehoidja.
Käsipidur sai uueks tehtud.
Sai suur hunnik roostet küljest ära kraabitud ning Kulibin harjutas keevitamist (tuli juba välja küll).
Täna läks auto tõsisemaid keretöid ja uut värvi saama.
Kui auto tagasi tuleb, läheb vahetusse esisild.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Haljazme » 07 Sept 2009, 19:05

Mind hoitakse pidevalt kursis minu suure loomaga toimuvaga:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt



Seis oli ikka suht nutune, usaldades aga paljukiidetud klubilist, loodan, et tulemus saab hea ja see auto veel kaua kestab.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Haljazme » 10 Sept 2009, 19:44

Irw, www.autoosad.ee lehel saab 35 krooni eest HC'le 4 eesmist piduriklotsi (kashiyama corp. japan). Testisin ja saingi. klotsid 35, postikulu 60. Mul tegelt neid vaja pole veel aga pidin lihtsalt proovima, kas tõesti saab nii odavalt :D
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas silvert » 01 Okt 2009, 21:18

see autoosad.ee on jumala ulmeliseks läinud. pidurikettad paar sotti tükk jne.
Kasutaja avatar
silvert
 
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2005, 13:28
Asukoht: eesti

1987 Mazda 929

PostitusPostitas tomkulibin » 14 Okt 2009, 07:19

Minuteada mõõdab antud isend tas kilumeetreid. Näita inimestele ka tulemusi.
Esisilla vahetasime ka ära, kuis nüüd autu käitumine?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 14 Okt 2009, 09:41

Oeh, kogusin mitu päeva hoogu, eks nüüd kriban. Seis on selline, et üks silm naerab, teine nutab.
Kui vaatan, mida kodanik Mel206 mu autoga tegi, siis see on väga korralik töö. Sisuliselt sai auto pool uut põhja, uued karbid ja palju uut värvi selga, ning seda kõike väga mõistliku hinna eest. Samuti paneb cruis naeru näkku, väga mugav.
Nutma ajab see lollakas kardaanist tulenev vibra ja bassine müdin. Tuleb hakata mõtlema kardaani remondile. Esisild sai ära vahetatud, kuid praegu kisub küll samamoodi paremale kui ennegi, ehk läheb peale sillaregulli heaks. Sillavahetusega käis ka roolilatt korra maas ja tagasipannes ei saanud vist ühte voolikut korralikult kinni, linnas panin 1L õli, ei miskit, kodus ka veel 1L, ikka ei miskit, pressib alt kohe kõik välja.
Pean tiba seda putitama.

Eks millalgi panen ka värskest välimusest mõned pildid siia. Kere poolest kestab see auto nüüd küll kaua.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas Haljazme » 17 Okt 2009, 15:37

Improviseerisin paar tihendit ja ei peagi enam 2 käega rooli küljes rippuma, et auto keeraks :wink:
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist