mazda 3 kütusekulust

mazda 3 kütusekulust

PostitusPostitas arl » 27 Dets 2007, 02:47

olen nüüd uue mazda 3ga(1,6 77kw) ca 14 tuhat läbi sõitnud ja esinduse poolt öeldud sissesõiduaeg 10tuhat ka kenasti läbitud. et küsimus, kui suur on norm kütusekulu keskmiselt.
see mida tehas räägib, ei pea küll paika.
minul ikka keskmiseks 7,9-8,1 tulnud
parim maanteekogemus, kui 195/65/15 lamell all, tuli 6,3 l ca 90 kilomeetrise lõigu keskmiseks. ja kiiruseks oli ka ranged 90. enam nii head tulemust pole saanud
suvekatega tundus et kulu kõrgemgi ,kuna need 205/55/16 rehvid.
samuti mida suvelõpul panin tähele soomes kiireteel stabiilselt 120-130ga lastes ca 110 km lõigul tuli kulu 8.7l sajale.
arl
 


PostitusPostitas Mario » 27 Dets 2007, 13:22

eks iga masin on erinev.. njah, maanteel lubatakse 5.7 mis on veidi pisut mööda.. eks natukese aja pärast selgub.. nii uue auto puhul on praegu veel mõttetu järeldusi teha.. niipalju kui ma lugenud olen, siis jaapani mootorite õige elu algab alles kusagil 100k km juures, siis peaks ta olema õiges konditsioonis. ma arvan et need arvud on võetud pärast põhjaliku testi läbimist - ehk siis tehased teevad igale mootoritüübile 100 megameetri testi, ehk siis lastakse käia mootoril niikaua, kuni arvutuslikud 100 000km on läbitud..seejärel võetakse mootor pulkadeks ning tehakse järeldused.
praegu veel ära käega löö :) sõida ilusti ja rahulikult. talvisel ajal ongi kulu kõrgem. oota uut suve ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas pokenaut » 27 Dets 2007, 13:52

Mario kirjutas:niipalju kui ma lugenud olen, siis jaapani mootorite õige elu algab alles kusagil 100k km juures, siis peaks ta olema õiges konditsioonis.

Mina julgen väita, et 20k km-i juures. Vähemalt Premacy hakkas küll siis tunduvalt ägedamalt edasi käima, kui 18k km-i juures. Eriti hakkas see tunda andma kõrgematel pööretel.. nagu piiraja oleks vahelt ära võetud. 60k km-i juures, kui Raplas rajal proovimas käisin, siis ega erilist vahet küll tunda ei olnud, kas kellal oli 20k või 60k. Mulle tundus, et 20k pealt oli isegi veidike reipam, kui 60k pealt. Kütusekulu oli keskmiselt 9. Peale auto vahetust on keskmine kulu 13k km-i läbimise järel 8 ringis. Madal on see sellepärast, et esimese 7k km-i sees oli ~6500km-i maantee sõitu. Samas ei saa ma mitte kuidagi väita, et mul on kerge jalg, kuid millegi pärast ei lähe see eriti kõrgeks(rekord on hetkel 20l/100km-i kohta Premacyga).

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas HrHunt » 28 Dets 2007, 03:37

Talvisel ajal on kulu just madalam, kuna ei saa lappi anda looma kombel. Mul on preagu linnas 11, suvel oli 13 :)
Asi võib selles ka olla et õpin usinalt piduri/gaasi sama sõraga tallamist/käigu alla vahetamist. Hakkab juba tulema - pidureid põhim ei kasuta enam :)
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelisxxx » 28 Dets 2007, 07:59

Elukaaslase Mazda 3 (automaat) võtab 10 sajale, auto sõidab 95% linnas. Läbisõit 15K.
Enda Mazda 6 (108 kw manuaal) võtab 8,3 sajale, auto sõidab linnas 25%.
meelisxxx
 
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Nov 2007, 09:51

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Dets 2007, 08:15

Ühe sama autoga: naine roolis- 8l/100km, mina roolis 11l/100km. Ja ma ei kihuta :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Mait » 20 Jaan 2008, 21:34

Endal MAzda 3 nüüd 40k sõitnud ja kütet läheb 7.5l sajale(maantee+linn). Huvitav on selle mootori(1.6) juures see, et õige tõmme tuleb taha peale 3000 pööret :roll:
Mait
 


PostitusPostitas aimar » 20 Jaan 2008, 22:15

tere! mul mazda3 gt 2,0 sõidan linnakuskil 85%.Iseolen suht raske jalaga ja kompu näitab 8,6
Kasutaja avatar
aimar
 
Postitusi: 7
Liitunud: 21 Veebr 2007, 00:34
Asukoht: tallinn stroomi

2007 Mazda 3 GT

PostitusPostitas Muri » 20 Jaan 2008, 23:48

aimar kirjutas:tere! mul mazda3 gt 2,0 sõidan linnakuskil 85%.Iseolen suht raske jalaga ja kompu näitab 8,6


Tundub, et minu jalg on oluliselt suurem ja raskem :lol:
kompuuter näitab 10.3
aga sõidan linnas suht 99%
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas revo5 » 21 Jaan 2008, 00:41

minu omal ka kirjas 8 l maanteel aga hea kui vahel alla 10 läheb 9,6 jne niiet tehase nr veel ei kehti :lol:
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas ets » 06 Veebr 2008, 00:55

nende juttude järgi mis siin kirjas võtavad 1,6 võrrid sama palju kui kahe lidrased,jõudu aga 2.0 tunduvalt rohkem ju,ainult ,et poest ostes hinna vahe ikka päris suur!ja kodanik arl-ile teadmiseks,et 205/55/16 on sama deameetriga mis 195/65/15
Kasutaja avatar
ets
 
Postitusi: 252
Liitunud: 07 Jaan 2006, 22:26
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

PostitusPostitas arl » 09 Veebr 2008, 23:55

kodanik ETSile.
seda tean, et diameeter neil sama, kuid, niipalju kui tean, sõltub küttekulu ka rehvi laiusest ja sellepärast rehvide mõõdud ka välaj tõin!
arl
 


PostitusPostitas tomkulibin » 10 Veebr 2008, 08:06

arl kirjutas:sõltub küttekulu ka rehvi laiusest ja...

kummi segus ja rehvi mustrist ja teede olust ja ilmast ja....
Aga 205 vs 195 on ikka küll kütuse kulu vahe. Kusjuures laiema kummiga suurem oht vesiliugu sattuda.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Haljazme » 11 Veebr 2008, 10:49

AutoBildi jaanuarinumbris oli väga pikk jutt sellest, kuidas euroliidu direktiivid määravad ära autode küttekulu mõõtmistingimused. Lugege, siis saate aru, et tehase lubatud numbrid küllaltki ulmelised on. Õhtul loen ja toksin siia vast ka natuke seda jama.

Niisiis, täpsemalt: direktiiv 8/01 268/EWG ja norm 101ECE paneb paika küttekulu mõõtmisprotseduuri. Asi toimub vastavas stendis rullikute peal !!!
kogu tsükkel on 1180sekundit pikk, tehakse 4x 195sek linnasõit ja 40sek maanteesõit. Kogu testi teoreetiline pikkus 11km, keskmine kiirus seega 33.6km/h.
Täisgaasi ega järsku aeglustust ei tehta, max. linnakiirus 12sek, max maanteekiirus 10sek, seega ülejäänud aeg lubatust kõvasti vähem.
Mõõtmistingimused: masin peab olema läbinud eelnevalt 30km, õhutemp peab olema 20-30kraadi, õhuniiskus ja rõhk peavad ka mahtuma kindlasse vahemikku. Niisiis, mida me ootame ? Tehasenumbrid ongi meile kättesaamatud. Autobild on ka oma realistikuma testiga autosid piinanud ja on siis kena võrdlustabeli kokku pannud, lubatud vs tegelik kulu. Tooks siis ära suurimad "petjad":

MB G 55 AMG 53% üle
Lexus RX400h 48% üle
Honda Civic hybrid 43.5% üle
Toyota Prius 39.5% üle
Mitsubishi Colt 1.5 38% üle
Focus C-max, Fiat Panda 37% üle

Vähem valetajad:

bmw m5 2.7% üle
Bentley Continental 2.3% üle
Suzuki swift 1.3 1.6% üle
Daihatsu Terios 1.5 1.2% üle

andmed pärit autobildist, niiet mind mitte peksta, lihtsalt mulle oli väga huvitav lugemine.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

PostitusPostitas ReigoR » 09 Nov 2008, 00:17

Mazda 3, 2006/1,6/40 000
Maanteesõitu 20%, linnasõitu 80% ja keskmine kütusekulu 8,3
Kui liiklusummikuid vältida siis on tulemus ok. Kui aga istuda tund liiklusummikus siis kisub keskmise bensukulu ikka kõvasti üles.
ReigoR
 


PostitusPostitas cabernet1 » 09 Nov 2008, 08:32

mazda 2 - 1,4-ne mootor võtab suvel maanteel 5,5 - 6 ja linnas ca 10.
Talvel maanteel 5 - 5,5, sest ei ole napakaid auke ja muud ebatasasust nii palju. Tean, et väiksematele mootoritele mõjuvad augud ja ebatasasused rohkem, kui suurematele. Linnas talvel samamoodi 9-10 sajale.
Ütlen veelkord, et japsid on pöördemootorid. Vanamees oma 1,4 civicuga saab linnas 8-ga hakkama, mina sama auto roolis 7-ga. Põhjuseks madalama käigu kasutamine ja pöörete andmine mootorile.
2700 abarotti ikkagi kõige ökom - võrdub 5-da käiguga maanteel 90-ga.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Hudson » 12 Nov 2008, 10:17

Mul on Mazda 3 1.6(77KW) 2004

Ma ei nõustu antud teema algatajaga.
Ma ei tea kas asi on läbisõidus (65000) aga eelmine nädal tegin just testi naastrehvidega (205/55). Enamvähem 90 km/h sõites näitas kompuuter peale 70km läbimist keskmiseks 5.9. Oleksin testi teinud veel pikema (kokku 250 km) aga lihtsalt laev jäi niipalju hiljaks, et ei olnud enam uimerdamiseks aega.
Suverehvidega olen kõige madalama kulu saanud 100 km peale 5.7.

Maantee:

naastudega 6.8-7.2 olenevalt möödasõitudest/kiirendustest
suvekatega 6.3-7.1

Linn:

naastudega 8.6 max 10.6
suvekatega 8.1 max 10.2

Keskmine

naastudega 7.9
suvekatega 7.2-7.4
Kasutaja avatar
Hudson
 
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Nov 2006, 22:40

PostitusPostitas WerteX » 10 Jaan 2009, 15:00

Mazda3 - 2008 - 1,6 - 77 kw
Keskmine kütusekulu 9,7l
Läbisõit ~ 4000km

Peamiselt linnasõit.

Edit: parandused
Viimati muutis WerteX, 10 Jaan 2009, 18:51, muudetud 2 korda kokku.
WerteX
 
Postitusi: 32
Liitunud: 28 Dets 2008, 12:14
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Hudson » 10 Jaan 2009, 16:02

1.Kuule WerteX sinu andmed on vigased. 1.8 mootorit ei toodeta Mazda3-le.

2.Nii suure kuluga peaksid diagnostika poole pöörduma.

Mul on ka teine auto Mazda 6 2.3 122KW manuaal ja selle keskmine on 8.8-9.6 l/100km

Isegi automaadi jaoks on see kulu ülemäära suur!

kui sõita 50km/h 2 käiguga on muidugi võimalik.
HAVE A NICE DAY!
Kasutaja avatar
Hudson
 
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Nov 2006, 22:40

PostitusPostitas Muri » 10 Jaan 2009, 17:21

WerteX kirjutas:Mazda3 - 2008 - 1,8 - 77 kw
Keskmine kütusekulu 9,7l
Läbisõit ~ 4000km

Peamiselt linnasõit.


Väga ulme järjekordselt :shock:
mul praegu 8.5 ja 70% linnas :wink:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas cabernet1 » 10 Jaan 2009, 18:34

ok ok poisid... ärge kisage :D
Kui auto pidevalt täislastis, siis ikka rüüpab - eriti pisemad mootorid :P
Olen isegi maantee peal saanud max 12 l /100 km kohta :D :D :D Põhjus muidugi ka, et "kann" vastu maad + 4 inimest autos.... sai Tallinna külje alt merekive (ca 400 kg) Viljandi veetud.
Mis parata naine rannapiiga, kuid laulgi käseb siis koduses vannis lained merevahule ajada ja kukest (pole - käib ka kass) katusele kajaka teha :lol:
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas WerteX » 10 Jaan 2009, 18:50

Oih sorry. 1,6 mootor ikka ja 77kW.
Talvine periood ka kütust ikka kulub, soojendamisi ja linnas ummikus.
Manteel sai korra Tallinnas käidud.
Manuaal kast.
WerteX
 
Postitusi: 32
Liitunud: 28 Dets 2008, 12:14
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Hudson » 10 Jaan 2009, 22:06

eks inimese jalanumbrid on erinevad :)
HAVE A NICE DAY!
Kasutaja avatar
Hudson
 
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Nov 2006, 22:40

PostitusPostitas WerteX » 12 Juul 2009, 11:05

Nüüdseks on langenud 9,2l peale ja kellale on tiksunud 14 000 km
WerteX
 
Postitusi: 32
Liitunud: 28 Dets 2008, 12:14
Asukoht: Tartu

Mazda 3, 2005 HB 1,6 77kW

PostitusPostitas argoll » 12 Juul 2009, 14:02

Ma tegin ühe väikese testi ( 100km ).Kui sõita üksinda ja pöörded sinna 2800
juurde, siis kompuuter näitab kütusekuluks maanteel 5,7 :).Sõites kahekesi ja
maanteel on kütusekulu 6,2.Ma usun, et reaalselt on täitsa võimalik sõita maanteel pikka otsa kuluga 6,5/100km.Linnas ma ei ole küll kahjuks saanud alla 7,8.Masina läbisõit in 49k.

Argo
Kasutaja avatar
argoll
 
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Juun 2009, 18:31
Asukoht: Viljandi

Järgmine

Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline