Ise kunagi proovisin ka Kadeti klaase toonida materjaliga, mida tol ajal nimetati "Kadaka turu kile". Rulli laius oli 50cm, mis loomulikult oli kitsam kui tagumine aken, kile kvaliteet oli kohutav, ma ei teadnud asjast midagi jne. Lõpptulemus oli see, et küljeklaasid sai toonitud, aga taga-aknale läks popp rulookardin
Eelmise autoga passisin kõik tööks kulunud 3 tundi kõrval ja nägin kuidas "proff" seda tegi. Esiteks läks kile tagurpidi väljapoole klaasi, fööniga (õigemini küll mingi 300w kuumapuhuriga) lasti suuremad voldid siledaks. Siis lõigati kile mõõtu ja võeti auto salongi kaasa. Silumiseks kasutas kutt tavalise plastmasslataka asemel ehituspoest hangitud kummispaatlit, et mitte kilet kriimustada, algul pani ka riidetüki veel sellele ümber. Põhimõt'selt kõik voldid läksid akent väljastpoolt voldi kohalt kuumutades siledaks.
Kasutatud kile oli Johnsoni oma niiet ma ei tea kui hästi sama tehnika 55 eeguse kile puhul toimib. Aga võid ju proovida.