Paar küsimust 626 2.0 D 1986 kohta.

Paar küsimust 626 2.0 D 1986 kohta.

PostitusPostitas rosco » 24 Aug 2005, 14:24

1) Kas diislil plokikaane tihendi vahetamine erineb mingil määral tavaliset bena mootorist. Mida tuleks jälgida seal?

2)Kas diisel 2.0 ja bensiin 2.0 mootorite plokid on erinevad, või suht samad?
St. kas oleks võimalik aretada peale näiteks bena 2.0 plokikaas, et selle näol saada auto bensiiniga sõitma? :D

3)Pidurid sai õhutatud,aga et korralikult võtaks tuleb kaks korda pedaali vajutada. Kuulsin midagi,et piduri pumbas õhk sees? Kuda seda välja sealt orgunnida? Või uus pump vaja?

4) Passis kirjas,et 44 kw, mujalt netis olen välja lugenud,et 47 kw ,kumb siis?
Või üldse vb keegi oskab visata mingit linki selle ajastu mazdadest?

Esimesed 2 küsimust,kuna diislite kohapealt olen täitsa võhik.
:)
rosco
 


PostitusPostitas Evert » 25 Aug 2005, 10:53

1) Täpselt ei tea, aga vist ei erine

2)Kuna diislite surveastmed on benamotodega võrreldes tunduvalt kõrgemad, siis ei.

3)Uuesti, korralikumalt üle õhutada

4) -

Kui keegi tahab parandada, siis palun.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas 323IFF » 25 Aug 2005, 12:31

1. Lausa 101% erinevad
2. Veel kord samad sõnad
3.Võib ka õhk olla või pid.võimendijaoks vaakumpump nõrga tootlikusega
tagapid.klotsid trummlist kaugel,NÖ käsip.hoovad läbi,hambad maas või
klotsid trumlile lähedale reguleerimata.
4.Euro versioon ilma ülelaadimiseta 44KW
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas rosco » 25 Aug 2005, 13:37

OK, tänud.

Aga selline küsimus veel,et mis oleks parim mootor ,mida oleks sinna võimalik panna. Mõeldes ikka mazda mootoreid ,mis sobiks ilma suurema jamata. No kindlasti sama ajastu karpa mootorid,aga midagi veel?
rosco
 


PostitusPostitas 323IFF » 26 Aug 2005, 14:37

OLENEB.... mida tahad ehitada ...vastavalt kulud ja aeg..
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas rosco » 23 Sept 2005, 15:33

Kiirendamisel gaas lahti lastes tõmbab roolile jõnksu sisse. Saan aru ,et midagi omadega ära kulunud/katki läinud. Aga mis täpsemalt? Ei ole lihtsalt hetkel kohta,kus asja vaadata. Vb keegi oskab öelda võimaliku vea?
rosco
 


PostitusPostitas 323IFF » 23 Sept 2005, 15:48

Kindlast kontrollida roolisüst.lõtkud.sharniirid,puksid jne.,mingi defektne asi peab leiduma.Ka amortidest;am.padjast on selliseid probleeme "välja ujunud"?????
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas rosco » 27 Sept 2005, 19:44

Saab sarniiri ikka ka eraldi vahetada ? Tundus suht rämedalt kinni olevat õõtshoovas. Või tuleb terve õõts vahetada?

EDIT: Eraldi müügil jah. Tglt tahtsin küsida,et kui hull see vahetus oleks,kui ise teha?
Viimati muutis rosco, 27 Sept 2005, 20:46, muudetud 1 kord kokku.
rosco
 


PostitusPostitas Anonymous » 27 Sept 2005, 20:24

GC mudelile olen küll eraldi müügis näinud :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas rosco » 18 Okt 2005, 14:14

Selline naljakas küsimus,et kas antud autol on mõlemad õõtshoovad ühesuurused(vasak ja parem)?????????? Esimesed õõtsad siis.

Sai autoosad.ee tellitud uued õõtshoovad,aga üks on teisest tsipa suurem.
Muidu tunduvad suht identsed. Et vb sain kogemata vale jupi?
Ei saa enne nädalavahetust tsekata kah auto pealt.
rosco
 


PostitusPostitas Anonymous » 18 Okt 2005, 19:35

Ei tahaks uskuda küll et erinevad :roll: aga kujud peats vist peegelpildid olema 8)
Anonymous
 


PostitusPostitas rosco » 18 Okt 2005, 20:11

MazdaGTI kirjutas:Ei tahaks uskuda küll et erinevad :roll: aga kujud peats vist peegelpildid olema 8)


Minu loogika ütleb sama.
Vaatasin,et tootekoodid on järjestikused: MA72 ja MA73,(nii saatelehel,kui juppidel) selle järgi "loogika" :lol: ütleb,et peaks nagu olema sama auto jupid.
:)

:roll: Ei tea kah.

Nõme see linnamehe elu,kui kohta pole,et autot uurida. :evil:
rosco
 


PostitusPostitas rosco » 09 Veebr 2006, 20:34

Igatahes need õõtsad ongi erinevate suurustega. Vasakpoolne suurem,kui parempoolne.

Sarniir läeb sinna auku(mitte õõtsal, vaid seal pool,kus ketas jne) Ja külje pealt polt läbi ning kinni?? Või käib sinna veel mingit süsteemi?
Asi jääb loksuma igatahes,kulunud vist? Loksuma siis sealt ketta poolt. Õõtsad koos pukside ja sarniiridega uued.
rosco
 


PostitusPostitas 323IFF » 10 Veebr 2006, 15:05

Käänmikus augu ovaalseks loksutanud( kas mitte hästi pingutatud,või pehmest materjalist kinnituspolt.-mis iganes) NING nüüd ilmselt käänmiku vahetus kurss
NB! oht 13" , 14" ,ventileeruvate ja ei ventileeruvate ketaste käänmikud erinevad.Seega võib saada 4 erinevat.
Diisel õnneks 13" seega 2 versiooni
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline