madoc kirjutas:Mu küssa, kuidas 18 kraadise süütenurgaga tühikäik säilib? (10 kraadi ju tehase poolt ettenähtud). Mul varasema süütega tahmas tühikäigul küünlad ära nii, et sooja mootoriga vōis mootor isegi välja surra. Ka linnasõit oli ebaühtlasem ja jõnksamist rohkem. Kas tõesti piisab 98 bensiinist, et mootor madalatel pööretel ei detoneeriks? Andurit ju pole, mis süüdet hilisemaks ise keeraks.
Keerad 18kraadile ja tõstad õhukruvist natukene pöördeid ja ei sure välja. Tahmab pigem üleliigsest kütusest mitte süütenurgast otseselt. (süütenurga muutmine muudab põlemist ning ka õhu/kütuse segu sama pihustatava kütusekoguse juures, mida sa orginaalajuga muuta ei saa)
Progeajuga 95-lt 98le üleminek näitab ära kui suur on kütusekvaliteedi vahe. Nt Mikensi auto sai alguses häälde 95-ga kuid 98ga oli koormuse all segu 1.5afr rikkam kohe ning pidi kütusekaarti kogu ulatuses muutma lahjemaks. Ehk 98-t kulub vähem sama hea põlemise saavutamiseks ning ühtlasi on võimalik süüdet oluliselt varasemaks tuua, mis omakorda tähendab rohkemat jõudu. Ilma detoklappide/kogemuste ja sügavamate teadmistega mootori juhtimise jne teemal ei soovita omal nahal katsetada väga.
IvarR