1. leht 1-st

Mazda 323f 2002 mootorituli

PostitusPostitatud: 10 Aug 2013, 16:42
Postitas tavka0007
Tere!

Oskab keegi pakkuda, mis võib põhjustada töötavat mootorituld. Vaatan omale uut masinat ja silma jäi üks 323f, millel põleb mootorituli. Mazdaabi vaatas auto üle ja öeldi, et mootoriga on kõik korras ja mingi asi on ära roostetanud. Selle pärast mootorituli põlebki. Seda ütles automüüja. Peale lambdavahetust mõneks ajaks mootorituli kustus, kuid varsti oli tagasi. Oskab keegi arvata, kas selline probleem on reaalne ja autole ohutu?

Re: Mazda 323f 2002 mootorituli

PostitusPostitatud: 10 Aug 2013, 19:12
Postitas tomkulibin
Mootori kujutisega märgutule süütamise käsu annab mootorit juhtiv "aju", mis antud toimingu tegemiseks on lähtunud, sissetulevate signaalide nõuetele mittevastavusest. Kas pistmist on roostes "asjaga", või miskit reaalselt mootorit kahjustavat on toimumas, seda saab diagnostikast teada. Imelik on, et mazdaabi ei suutnud täpsemalt väljendada lambi põlemise pühjust(põhjuseid).
Mina saan sinu jutust selliselt aru, et müüdava liikuri omanik väidab, et tegu roostes "asjaga", mis pole ohtlik, mitte et Mazdaabi seda oleks väitnud. Soovitan müüjalt küsida missuguses neist mazdaabidest auto uurimisel käis ja helistada ja üle küsida, mis tegelikult toimub.

Re: Mazda 323f 2002 mootorituli

PostitusPostitatud: 10 Aug 2013, 20:06
Postitas MMclub
Minu omal põleb mootorituli lambda vigase teate kohta. . kustutasime "veakoodi" ära ning andsin ÜV punktis heitgaase nuusutada - ideaalne nagu uuel autol.
Ent peale "testiperioodi" läks uuesti tuli põlema - nö. 5 käivitust?? seega olen hetkel lasknud muretult ringi selle tulega
Ei pruugi midagi väga tõsist olla, ent jah parem on täpsustada sest see teade võib ju tulla ka muu tuhande asja peale.

Mazda 323 sedaan 2001a - 1,6 72kW bensukas autoks siis

Martin

Re: Mazda 323f 2002 mootorituli

PostitusPostitatud: 18 Aug 2013, 10:15
Postitas tavka0007
Sai käidud diagnostikas. Mootorituld põhjustab katalüsaatori andur, mis mõõdab heitgaase ja hetkel on kati norm madalam kui mazda enda oma. Ülevaatuse norm pidi olema tunduvalt leebem kui mazda kati norm. Seega see mootorituli vast probleem pole. Mazdaabis vaadati mootor üle ka ja kõik pidi ok olema. Kuidas te taagaluuki klobinavabaks teinud olete? See ka veidi häiib.

Re: Mazda 323f 2002 mootorituli

PostitusPostitatud: 18 Aug 2013, 11:32
Postitas Mario
põleva mootoritulega saadetakse juba ukselt tagasi.
ma siis oletan, et catalyst efficiency low oli vea selgitus?
kui tahad katti veel elustada, siis lõika ta vahelt välja, vii kuskile, kus on gaasikeevitus ja las mehed põletavad lahti. Minu 260 000km sõitnud katt sai täitsa ilusaks lõpuks. Oli seest juba nii umbes, et alguses ei tahtnud põlema minna ja lõpuks kui tahm leegi külge sai, siis lasin ainult suruõhku peale ja põles oma 40 minutit mõnusa leegiga. Jahutamine võttis ka u. 1.5 tundi aega... Siis keevita katt tagasi ja sõida 2000km üsna kõrgete pööretega, et veel põlemisjäägid ka ära kaoks. Üldiselt jah, õlisöömise probleemidega mootorite puhul 200 000km on lagi, siis vaja kas katalüst asendada või puhtaks põletamise teel veidi elustada...

Mis sul seal luugiga lahti? kas logiseb luuk ise või miskit luugi sees? Üldiselt on tal luugi küljes ja kere küljes padjandid, mille peale ta toetud. Kui need on kulunud, ei toeta nad piisavalt ja tolm läheb vahele, hakkab kriuksuma ja igast hääli tegema...Võid proovida luku vastust veidi nihutada sissepoole, siis tuleb küll luuki ehk natuke tagant lükata kinnipanekul, aga hoiab luuki vastu tihendeid korralikult.