unimyc kirjutas:Ei kahjuks või õnneks ei ole ma näinud BP mootori sisse...
...Vahet tegelikult pole teooria jääb ikka samaks...
Jätad mulje, et miskeid teadmisi sa omad, kui aga BP mootori sisikonnast konkreetset ülevaadet ei oma, siis uuri asja senne kui teema pealkirja suhtes mujale valgud:
BP DOHC probleemid ja ümberehitused!unimyc kirjutas: Küll aga olen B6 ja paljude teiste sees nina õliseks saanud(see on mu töö)
unimyc kirjutas: Aga äkki sa seletad teistele kah mida sa seadistad tehase konditsioonis autol?
Keerad süüdet edasi tagasi?
Üritad andureid petta?
Kas kasutegur on suurem, kui autol on hääl kõvem, (summuti ja filter)?
Oeh, sorry. peab vist ära lõpetama selle nalja, ega ma väga nendest enda ja teiste petjatest aru ei saa:)
1. Süütehetke muutmine on seotud muutustega gaasijaotussüsteemis.
2. Andurid on ajule vajaliku infi edastamiseks. Kui on tehtud muutusi mootoris sees, aga ajusse sissekirjutatud programm sellest ei tea, siis ongi tarvis/võimalik andurite edastatava informatsiooniga mõjutada aju tegevust. Seega petan mitte andureid, vaid mõjutan/muudan aju tegevust.
3. Õhufiltri, lugeja ja väljalaske muutmise eesmärk ei olnud helitausta muutmine(pealegi on see muutunud minimaalselt), vaid tagamaks mootorile kergemat hingamist seoses suurema hulga olluse läbimisel kogu traktist.
Kuna tehase seade tavakasutuses olevatel autodel on miskit muud, kui minu kasutuseesmärk, siis ka vastavalt sellele on tehtud ka muudatusi.
Need kes müratausta suurendamise eesmärgil suuremaid aukusid ostavad lõpupütile, on teine kontingent, millesse mina ei kuulu. Kuna tava seade autode puhul on arvestuslik pöörete vahemik alla 3500 rpm ja minul mõnevõrra kõrgemad pööded olulised, siis originaalis olev torustik jääb pooma mootorit. Pealegi on antud mootoril ka muudetud gaasijaotuse faase(avamise/sulgemise nurki).
Hetke tulemus- tavapööretel/koormusel kütuse kulu madalam ja max võimsus suurem. Katalüsaator on süsteemis alles ja saastenormid tavakasutus reziimil originaalist madalamad.
unimyc kirjutas:Muide kui sa räägid originaaltehnikast siis ei ole seda ka ju torukolle, sport summ ega ka koonus filter.
Teadmiseks, et ka:
1. tehase originaals on olemas torukolle
2. kasutan "Simons"i komplekti antud mootorile
3. originaal filter ei mahtud minu isendi puhul mootori ruumi ja uue õhufiltri korpuse ehitamine praegu suht mõtetu(kuigi on plaanis).
PS tegemist minu puhul N/A mootoriga.