2. leht 10-st

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Mär 2012, 11:05
Postitas Evert
Foorumis on toetajaliikmete osas piltidega DIY terve salongisoojenduse ploki valgustuse kohta.
Aga põhimõtteliselt on liugurid valgustatud kumbki oma LEDiga, nupustik on valgustatud kokku kolme 5mm pirniga, nuppude oranzhid/rohelised indikaatorid on terve rida lapikuid 3mm Led'e, 1 iga nupu taga.

Armatuuri nuppude valgustus on mäletamist mööda 3mm pirnidega, mille mina LEDide vastu vahetasin.

Minu mäletamist mööda need 2 FS mootorit mehaaniliselt on ühesugused. Vahe oli mootori ajus ja mingis asjas veel, mis praegu meelde ei tule.
Tee veel 1 otsing foorumis, nt. Mario auto teemas. Minu meelest oli seal sellest juttu.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Mär 2012, 11:33
Postitas Fredo
Ok tänud, uurin uuesti üle.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 28 Mär 2012, 22:44
Postitas Mario
alates 97 tegi mazda mootorid pooli peale. jagaja kaotati ära. sellest tuleb juba osa võitu. ajuprogramm on teine, pihustid on teised (vähemalt koodi järgi). enamvähem kõik muu on sama, võid 100kW aju enda omale peale visata, ameeriklaste jutu järgi tuleb ligi 12kW. Seega, poolisüsteem annab lisa 3kW teoorias. :)
Uuemal mootoril on lihtsalt rohelistele meelepärasem gaasivahetus, seega säilitati 85kW, aga enda kogemus näitab, et GFi 85kW on tõhusam, kui GE 85kW.
Aga leia kõigepealt aju ja pane see enda autoga sobima :)

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 29 Mär 2012, 07:01
Postitas Fredo
Esimene pakkuime ajule tuli 150€ :?
See on 1/3 mu auto hinnast :lolno:

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 29 Mär 2012, 09:15
Postitas Evert
Ma märkan siin potentsiaalset probleemi allikat. Ma ei ole täitsa kindel, et jagajata süütesüsteemile tehtud aju oskab jagajat majandada, sest süüte juhtimine käib ju ka selle karbi kaudu.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 29 Mär 2012, 09:55
Postitas Fredo
Hea tähelepanek. See jääb ilmselt jah takistama. Siis lihtsalt vaja kogu krempel korraga ära vahetada.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 01 Apr 2012, 21:17
Postitas Fredo
Nii.
Kuna mul kässar juhipoole pealt ei võta siis sai support maha kistud ja uuritud mis möll toimub seal. Kässari hoov suppordi küljes eriti hästi ei käinud, õlitasin ära puhastasin kõike nii palju kui sain ja panin peale tagasi. Jalaga pidurit vajutades toimib pidur normaalselt aga kässariga ei toimi üldse. Kui käsipidur peale tõmmata siis tross liigub hästi ja tõmbab hoova ilusti enda suunas kuid suppurdi kolb liigub vaid 1-2 mm. Kas suppordi sees võib veel midagi paigast olla või on vaja uus support panna ?

PS: Kui lõpetasin siis jäi käsipiduri tuli kah põlema kas see on sellest, et DOT4 liiga välja tuli töökäigus?

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 01 Apr 2012, 22:19
Postitas Evert
Kässaritule kohta on sul õigus.

Kässar ise vb. tahab veits regullimist, sest minu meelest minu autol liigub pidurikolb u. samapalju.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 02 Apr 2012, 20:34
Postitas janis1985
Keere suppordil tagaotsast 14 võtmega polt välja ja seal sees on kuuskandiga nr 4 keeratav julla. Sellest keerates saad reguleerida klotsid ketastele lähemale.Vaata et liiga peale ei keera, tõsta ratas üles ja liiguta käega kui reguleerid. Ise ka avastasin reguleerimisvõimaluse alles hiljuti, nüüd tõmbab asfaldi peal ka ratta plokki.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 02 Apr 2012, 20:56
Postitas Fredo
Ohh :D See päris hea variant, tänud :D

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 04 Apr 2012, 11:07
Postitas Fredo
Mõtlesin et teen huvipärast diagnosti, et äkki tuleb välja midagi mis ei ole veel silma jäänd auto juures, aga ......
Võttes lahti Diagnostic karbi vaatas vastu sama pilöt mis kasutajal raic82 :D tat klemm puudu :yawn:
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 04 Apr 2012, 13:57
Postitas Evert
Kas sul on auto automaatkastiga või?

Kui sa mootorit kontrollida tahad, siis käivad kokku TEN ja GND. LED läheb FEN ja B+ vahele.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 04 Apr 2012, 14:53
Postitas Fredo
kumb GND?

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 04 Apr 2012, 15:36
Postitas Pulku
Fredo kirjutas:kumb GND?


vasak ülemine

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 04 Apr 2012, 17:57
Postitas tomkulibin
GND on lühend sõnast ground, mis tõlkes on maa/maandus/mass, mis omakorda on terve auto ulatuses üks ja see sama.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 07 Apr 2012, 14:42
Postitas Fredo
Käsipiduri sain toimima, pole küll nüüd selline millega asfalti üles rebida aga ülevaatuse jagu peaks olema küll. Diagnosti tegin kah ära, kõik vinks vonks mingit viga ei näidand.
Ette aretasin proovimõttes stange madalduse mille sain R-go käest. Asi tahab nats lihvi ja stangega sobitamist aga arvan et sinna külge ta jääb kah :)
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 08 Apr 2012, 09:41
Postitas Fredo
Eile sai siis selle "ilusa" kevadilmaga pärnu-jaagupis käidud ja klubisse uus masin toodud :wave:
Eks ilmselt tänase päeva jooksul tekib lugejate autodesse ka uus teema ja palju palju küsimusi :D
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 09:17
Postitas Fredo
Ärge lööge kui väga halb mõte on aga :roll: .... http://www.performancechiptuning.com/Pe ... Blower/15/ mis sellest asjast arvate ? :mrgreen:
Selle video järgi vaadates võib asi isegi toimida http://www.youtube.com/watch?v=pbQwftrob80

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 11:01
Postitas Evert
Kirjuta guuglisse "electric supercharger" ja loe, miks see idee ei tööta.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 11:10
Postitas Pulku
Igasugust jura ikka tahetakse rahaks teha ... kahju kohe nendest, kes orki lendavad :thumbdown:

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 11:20
Postitas Fredo
Njah... Nii kiirelt kui see idee tuli nii kiirelt ta läks kah -_-

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 11:48
Postitas Fredo
EEldan et see on siis samasugune jama ?
http://www.performancechiptuning.com/St ... ce+Chip/8/

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 12:30
Postitas Evert
Ilma tööpõhimõtte täpsema selgituseta ei oska öelda, miks see BS on, aga ma olen kindel, et BS see siiski on.
Ma ei võtaks tõsiselt ühtegi "perfoormans" poodi, mis müüb selliseid asju nagu http://www.performancechiptuning.com/Ai ... Booster/2/ ja http://www.performancechiptuning.com/Fu ... +Module/3/

Need 2 on tõestatult sobivad vaid ullikeste lüpsmiseks ja ma ei usu, et siis ülejäänud kaup tõsisemalt võetav võiks olla.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 19:36
Postitas tomkulibin
Natuke mõtteid:
Elektrooniliselt pole võimalik suurendada kütuse kütteväärtust.
Tehasest optimaalselt seadistatud mootori töö kontrolli ja reguleerimise seade/aju on seadistatud laiatarbele, optimaalseks ja pikaajaliseks kasutamiseks.
Misiganes ühe komponendi muutmisne süsteemis, mõjutab kogu süsteemi- kas ka soovitud suunas?
Töösegu rikastades võid saada küll veidi suurema võimsuse, aga ka kindlasti suurema kütuse kulu.
Mis on sinu liikuri kasutamsie juures esmatähtis? Võimsus, kütusekulu, pikaealisus...?
Kaupu toodetakse müümiseks, müüja rida on suvalisele selgeks teha, et see on talle hädasti tarvilik.
Mõtle selle juudi äriidee üle, kes jõulud välja mõtles, aga mõtle laiemalt :wave:
Mõtleks ka selle üle, kuidas samast kütuse kogusest suurema koguse energiat sihipäraselt ära kasutatud saaks.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85kw 1994 - Fredo

PostitusPostitatud: 10 Apr 2012, 20:26
Postitas Siim
No tegelikult on elektriga käitavad ülelaadekompressorid isegi olemas,aga tarbitav võimsus on kw-des ning need töötavad ainult vajadusel,hind on suht samasse auku rihmaga veetavale korralikule Prochargerile ca 2000-. eur.
Sellise raha eest on see eestis ära turbotatud tavapärasel moel :D