Eile õhtul sai auto kapoti alla paigaldatud 12 voldine jahutusvedeliku tsirkulatsioonipmp.
Pärit on pumbake BMW pealt, tuli natuke aretada ja voolikuotsi ümber teha Mazda jaoks sobivaks, aga külge ta sai. Tulemus: kuuma mootorit seisma jättes ja salongipuhurit tööle pannes, ei hakka paari minuti pärast külma õhku salongi jooksma vaid tuleb lausa kuuma õhku(vastavalt temperatuuriregulaatori hoovakese asendile). Kuna koos süütega lülitub tööle ka minipumbake salongiradiaatori ahelas, kasutatakse nüüd mootori jääksoojus effektiivselt ära kui on vaja kusagil seista ja midagi oodata, enam ei pea mootorit töötada laskma.
Voolutarve on asjal väike, 1..2 Amprit ja salongipuhurit ei pea ka ju maksimumasendisse lükkama, piisab 2..3 astmest, et pakasega autos soe oleks, nii et aku kiiret tühjenemist karta ei ole.
Seetõttu käis peast läbi mõte - kuna mootoriplokki on asetatud elektriline plokisoojendus, võiks teha automaatse hommikuse soojendaja külmadeks ilmadeks.
Juhe on vooluvõrgus, ja hommikul ennem väljasõitu lülitab taimer plokisoojenduse koos elektrilise tsirkulatsioonipmbaga järele. Mõnikümmend minutit hiljem hakkaks tööle salongipuhur, mis soojendaks salongiõhku ja sulataks klaasidelt jää. Ideega tuleb nüüd tegelema hakata ja edasi arendama.