4. leht 6-st

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2011, 00:37
Postitas lambasihver
täna otsustas üks esimene udutuli silma looja lasta, tegi veel viimased tõmblused ja kustus ta oligi... :S

kas see uduka pirni vahetamine on mudu keeruline? ja millist pirni peaksin poest üldse küsima?

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2011, 03:10
Postitas JaanusM
lambasihver kirjutas:täna otsustas üks esimene udutuli silma looja lasta, tegi veel viimased tõmblused ja kustus ta oligi... :S

kas see uduka pirni vahetamine on mudu keeruline? ja millist pirni peaksin poest üldse küsima?

Stange alt peaksid ilusti käega ligi pääsema ;).
võta pirn välja pane autopes letile ja ütle, et sellist vaja, kõige lithsam :P.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2011, 18:41
Postitas Hundipoeg
JaanusM kirjutas:Stange alt peaksid ilusti käega ligi pääsema ;).
võta pirn välja pane autopes letile ja ütle, et sellist vaja, kõige lithsam :P.

Nii lihtne see kahjuks pole, kuid ega midagi keerulist kah pole. Tuleb üles leida polt võti nr. 10, kui ei eksi.Võti peaks olema padrun, lehtvõtmega ei pääse ligi. Pampri all plastik kattes on isegi auk olemas, kuid mugavam on kate eemaldada (näeb rohkem).Tuli tuleb ise pampri seest etepoole välja väga lihtsalt.Ühenda pistik lahti ja käes ta ongi. Pirnini pääsed, ku keerad kruvikaga lahti 2 polti.Mul läks üks pooleks nagu naksti :think: , olid mõnusalt kinni oksüdeerunud. Edasi käik poodi pirnijärele.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2011, 01:26
Postitas lambasihver
Hundipoeg kirjutas:
JaanusM kirjutas:Stange alt peaksid ilusti käega ligi pääsema ;).
võta pirn välja pane autopes letile ja ütle, et sellist vaja, kõige lithsam :P.

Nii lihtne see kahjuks pole, kuid ega midagi keerulist kah pole. Tuleb üles leida polt võti nr. 10, kui ei eksi.Võti peaks olema padrun, lehtvõtmega ei pääse ligi. Pampri all plastik kattes on isegi auk olemas, kuid mugavam on kate eemaldada (näeb rohkem).Tuli tuleb ise pampri seest etepoole välja väga lihtsalt.Ühenda pistik lahti ja käes ta ongi. Pirnini pääsed, ku keerad kruvikaga lahti 2 polti.Mul läks üks pooleks nagu naksti :think: , olid mõnusalt kinni oksüdeerunud. Edasi käik poodi pirnijärele.


uuhhhh, ma parem ise ei hakka jändama, parem räägin isale augu pähe ja lasen tal selle pirni ära vahetada 8)

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 17 Mär 2011, 00:28
Postitas lambasihver
aga minu Sarvik otsustas täna kapist välja tulla ja rallikaks hakata :D

tglt asi hoopis lihtsam - ilmselt andis mingi sumpsi klamber või värk järgi ja kogu moos :P see on see maal käimine ja lumesula aukudes purjetamine...

mul oli ka hea idee, et ajan Sarviku isa garaaži kanali peale ja vaatan, mis värk on, aga tuli välja, et garaaži uks liiga kitsas ja minu suksu lihtsalt ei mahtund sinna sisse... :(

noh, eks siis sõidan nii kaua, kuni sumps täitsa alt ära kukub, siis on kindel, et täiega tuksis, pole kuskilt mujalt kanalit võtta kah :P

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 19 Mär 2011, 12:27
Postitas cabernet1
lambasihver kirjutas: tuli välja, et garaaži uks liiga kitsas ja minu suksu lihtsalt ei mahtund sinna sisse... :(P

Risti üritasid sisse sõita vai mis? Kui garaazis kanal olemas, peaks VÄHEMALT sigull laiupidi sisse mahtuma, seega sinu sarvik kah. Vajadusel klapi peeglid kokku... muidugi mõõdulint abiks ning võib olla, et garaaz on ehitatud mõne mootorratta jaoks... aga sellisel juhul milleks kanal? Kartulite hoidmiseks? :shock:

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 19 Mär 2011, 12:42
Postitas JaanusM
[quote="cabernet1"][quote="lambasihver"] tuli välja, et garaaži uks liiga kitsas ja minu suksu lihtsalt ei mahtund sinna sisse... :(P[/quote]
Risti üritasid sisse sõita vai mis? Kui garaazis kanal olemas, peaks VÄHEMALT sigull laiupidi sisse mahtuma, seega sinu sarvik kah. Vajadusel klapi peeglid kokku... muidugi mõõdulint abiks ning võib olla, et garaaz on ehitatud mõne mootorratta jaoks... aga sellisel juhul milleks kanal? Kartulite hoidmiseks? :shock:[/quote]

Minul on garaaz kauba hoidmiseks... kanal on jalgrata hoidla ( juba 3 aastat seisab teine seal all :D. )

Aga jah, lapiti tasub proovida, omal ajal mul Mitsu ainult lapiti sisse mahtuski, kuid primerat ei mahutanud kuidagi ära( pikkuse pärast )
Mazdat pole veel proovinud, pole põhjust olnud.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 19 Mär 2011, 20:27
Postitas lambasihver
cabernet1 kirjutas:
lambasihver kirjutas: tuli välja, et garaaži uks liiga kitsas ja minu suksu lihtsalt ei mahtund sinna sisse... :(P

Risti üritasid sisse sõita vai mis? Kui garaazis kanal olemas, peaks VÄHEMALT sigull laiupidi sisse mahtuma, seega sinu sarvik kah. Vajadusel klapi peeglid kokku... muidugi mõõdulint abiks ning võib olla, et garaaz on ehitatud mõne mootorratta jaoks... aga sellisel juhul milleks kanal? Kartulite hoidmiseks? :shock:


icc, garaaž iseenesest on suht lai, a see va ukseroju on nii kitsas ehitatud, et isegi kokkulapatud peeglitega ei lähe :D

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 19 Mär 2011, 22:25
Postitas cabernet1
lambasihver kirjutas:icc, garaaž iseenesest on suht lai, a see va ukseroju on nii kitsas ehitatud, et isegi kokkulapatud peeglitega ei lähe :D

Kui muidu ei lähe, põleta hooga... esimese korra pisut jamab aga teisel korral läheb juba ludinal :mrgreen: Suveks siis sul tööd... pead oma meespoole ära seepama, et ta garaazi ukseava suuremaks teeks ;)

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 23 Mär 2011, 00:48
Postitas lambasihver
käisin eile ühe remonditüübi juures, kes tõstis auto üles ja vaatas korralikult kogu kõhualuse üle.

hea uudis on see, et ei pea kogu sumpsi välja vahetama, natuke enne tagupütti on see koht, kust katki, sinna pidavat saama keevitada mingi teise torujupi vahele ja teenib edasi.

veel sain teada, et kondid on vaja mingi aeg ära vahetada - esimene vasak ja mõlemad tagumised. aga noh, kuna see pole ohtlik viga, siis see jääb ilmselt suvesse.

aga muidu ütles, et igati tipp-topp auto tehnilise poole pealt, muud viga ei leidnuki.

seda veel ütles, et mastifiga(või mingi sarnase nimega asi oli) tuleks põhjaalune üle lasta, kuna roostet seal pole ja see pidavat aitama, et seda roostet ka ei tuleks.

nii et homme või ülehomme läheb mu sarvik sumpsikeevitusse ja vahepeal olen jalamees (tglt ka mitte, selleks ajaks saan sõbranna Mazda :D )

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 23 Mär 2011, 01:15
Postitas heiks
mastiks :D
enne seda tasuks muidugi põhi soolast puhtaks pesta , ja vajalikke kemikaalidega üle teha.

mastif oli viimati koeratõug veel :thumbup:

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 23 Mär 2011, 01:22
Postitas JaanusM
Kui saladus pole siis kus remondi mehe juures käisid? :P.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 23 Mär 2011, 01:45
Postitas lambasihver
JaanusM kirjutas:Kui saladus pole siis kus remondi mehe juures käisid? :P.

türil põllu tänava alguses mingi tüüp, hullu mölapidamatusega :D aga tundus väga asjalik, lasi nagu vedrujänes seal auto all ringi, kapotialuse cekkas ka veel pärast üle

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 23 Mär 2011, 01:48
Postitas lambasihver
heiks kirjutas:mastiks :D
enne seda tasuks muidugi põhi soolast puhtaks pesta , ja vajalikke kemikaalidega üle teha.

mastif oli viimati koeratõug veel :thumbup:


selge, mastiks :D

see põhja ülelaskmine ongi siis plaanis, kui väljas juba kuivem, puhtam ja muretum tunne :))))) praegu seda soola-lume jampsi igal pool veel nii palju, et kui auto ära pesen ja kodust remondimehe juurde sõidan, on kohale jõudes seis sama, mis enne pesu

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 23 Mär 2011, 02:39
Postitas JaanusM
lambasihver kirjutas:
JaanusM kirjutas:Kui saladus pole siis kus remondi mehe juures käisid? :P.

türil põllu tänava alguses mingi tüüp, hullu mölapidamatusega :D aga tundus väga asjalik, lasi nagu vedrujänes seal auto all ringi, kapotialuse cekkas ka veel pärast üle

Tüübi nimi on Viki ja tõepoolest on ta lobapidamatusega, samamoodi ka see autoelektrik Pall ;D.
Asjalik tõepoolest, Siiamaani on tema kõikide minu autode mootoreid laiali ja kokku lapanud, ka Mazda käis seal ;).

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 31 Mär 2011, 00:53
Postitas lambasihver
ma nüüd juba umbes nädalajagu lapitud supmsiga ringi paarutanud, ehk et siis nüüd jälle kõik ok, pole enam "vägivaldset rallituuningut" :)

tglt ise olen viimased paar päeva jala käinud, loovutasin oma Sarviku vahepeal sõbrantsile, kelle enda auto kindlustus sai läbi ja ei mõiganud õigel ajal uut teha :D

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 04 Apr 2011, 21:30
Postitas lambasihver
naelikud läksid tänasest teenitud puhkusele, nüüd parajad sussid all :D
eks peab hakkama uusi suveketse vaatama, muidu mõned sinise-valge ja vilkuriga autoga tüübid võivad mingil hetkel trahvi teha...

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 09 Apr 2011, 12:27
Postitas lambasihver
täna ostan uued (minu jaoks, tegelikult vähekasutatud) suverehvid ära, saan Viljandist 89€ eest 4tk. :)
mu meelest suht ok hind või vaidlete vastu? :think:

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 09 Apr 2011, 14:09
Postitas cabernet1
lambasihver kirjutas:täna ostan uued (minu jaoks, tegelikult vähekasutatud) suverehvid ära, saan Viljandist 89€ eest 4tk. :)
mu meelest suht ok hind või vaidlete vastu? :think:

Vähekasutatud on huvitav sõna. See on suhteline. Kindlasti mängib rolli rehvide üldine olukord, tootjafirma, kas ostes uued või protekteeritud... samamoodi tootmisaasta. Pahatihti müüakse küll vähekasutatud kuid juba 10 aastat vanu rehve, mille pidamine ja haakuvus on võrreldav SALVO kelguga.
Rehvi omadused on olulised just varakevadel ja hilissügisel, mil temperatuurid +10-st allapoole hoiavad. Kui siis on rehvi kummisegu muutunud parajalt plastikuks, siis võid hullemal juhul laulda vaid vastlasõidu laulu enne, kui masin teelt kaob.
Samamoodi tuleb kasutatud rehvi puhul olla ettevaatlik, et ei saa nn koonrirehvi. Näiteks soomlased on koonrid ja paljud kasutatud hea mustriga rehvid tuuakse meile just sealt. Tekib küsimus MIKS on kooner soomlane oma KORRALIKU rehvi andnud utiliseerimiseks (loe: Eestlastele müümiseks) Ilmselt on tegemist mõne ohtliku praagiga või löökaugus vigastatud isendiga.
Samas teisest küljest kui on tegemist suht uute rehvidega, mis ei ole peidetud vigu täis, on 90 euriga jooks suht hea diil. Uued oleksid parimal juhul 2 tk sama hinnaga... halvemal juhul 1 rehv selle raha eest.
Kui saladus ei ole kuskohast ostad, kus vahetada lased?

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 09 Apr 2011, 15:22
Postitas pokenaut
Need plastsed hiinlased on libedad ka vihmase ilma ja +25c korral, proovitud, minu õnneks peale minu kedagi teel polnud.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 09 Apr 2011, 23:16
Postitas lambasihver
cabernet1 kirjutas:
lambasihver kirjutas:täna ostan uued (minu jaoks, tegelikult vähekasutatud) suverehvid ära, saan Viljandist 89€ eest 4tk. :)
mu meelest suht ok hind või vaidlete vastu? :think:

Vähekasutatud on huvitav sõna. See on suhteline. Kindlasti mängib rolli rehvide üldine olukord, tootjafirma, kas ostes uued või protekteeritud... samamoodi tootmisaasta. Pahatihti müüakse küll vähekasutatud kuid juba 10 aastat vanu rehve, mille pidamine ja haakuvus on võrreldav SALVO kelguga.
Rehvi omadused on olulised just varakevadel ja hilissügisel, mil temperatuurid +10-st allapoole hoiavad. Kui siis on rehvi kummisegu muutunud parajalt plastikuks, siis võid hullemal juhul laulda vaid vastlasõidu laulu enne, kui masin teelt kaob.
Samamoodi tuleb kasutatud rehvi puhul olla ettevaatlik, et ei saa nn koonrirehvi. Näiteks soomlased on koonrid ja paljud kasutatud hea mustriga rehvid tuuakse meile just sealt. Tekib küsimus MIKS on kooner soomlane oma KORRALIKU rehvi andnud utiliseerimiseks (loe: Eestlastele müümiseks) Ilmselt on tegemist mõne ohtliku praagiga või löökaugus vigastatud isendiga.
Samas teisest küljest kui on tegemist suht uute rehvidega, mis ei ole peidetud vigu täis, on 90 euriga jooks suht hea diil. Uued oleksid parimal juhul 2 tk sama hinnaga... halvemal juhul 1 rehv selle raha eest.
Kui saladus ei ole kuskohast ostad, kus vahetada lased?


Rehvid on Nankang Toursport 611, ostetud uuena ja mustri jääksügavus on ~7mm. Ostsin ühe Marguse-nimelise mehe käest, kes müüs oma eelmise auto maha ja praegusele need ketsid enam alla ei sobinud. Kui oleks sobinud, siis poleks ta neid ka müüki pannud. Vaatasime koha peal rehvid igatepidi üle ja kodus veel ka, tundus, et igati ok on, aga eks lõplik seis selgub siis, kui kilbile saab ja autole alla.
Vahetada lasen Türil, mul vaja nii teha, et praegused tuhvlid kilpide pealt maha ja need uued asemele.
Ahjaa, kas seda saab rehvi pealt kuskilt vaadata, mis aasta toodang on?

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 10 Apr 2011, 10:32
Postitas heiks
Pilt
Esimene numbri paar on nädal, teine aasta, millal rehv toodeti.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 11 Apr 2011, 23:00
Postitas lambasihver
uurisin rehvid üle ja tuleb välja, et 2007. aasta toodang ja mustri sügavuse mõõtsime ka üle - tulemus 6-7mm

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 12 Apr 2011, 06:29
Postitas cabernet1
heiks kirjutas:Pilt
Esimene numbri paar on nädal, teine aasta, millal rehv toodeti.

Imelik on see, et leidsin garaazist vana pastla, mis juba 10 aastat tagasi slikina sinna seisma pandi ja prügimäeringil alati meelest on läinud... seal viimane number 05... imelik kas see number ikka on õige? (Rehv Gislaved NF 3 M+S naast)
Oma suvekatel, mis masinaga kaasas olid, kiri peal: 3206 ja masin ostetud 2006.

Re: Mazda 626 1,8 74kW 2001 - lambasihver

PostitusPostitatud: 12 Apr 2011, 06:32
Postitas heiks
Ei tea, tõesti. See on info mis netist leidsin.


Edit : kontrollisin üle
http://www.conti-online.com/generator/w ... ge_en.html
Ja veel lisa :)
Pilt