Ford Probe 1998a. 2.0L 85kw maamees28
Postitatud: 07 Sept 2014, 13:27
Tere kaaskodanikud!
Olen lehitsenud siinset foorumit ja leidnud teisigi probe teemasi ja otsustasin siis ka oma probe tegemistsest pisut kirjutada
Mark: Ford
Mudel: Probe
Väljalaske aasta: 1998
Mootor: 2.0L 85kw
Kütus: Bensiin
Auto ostsin 2014a. maikuus mille enamus eesmärk on tal mind hommikul tööle viia ja ka õhtul koju tuua. Ehk siis tegemist tööautoga, hea öko ja sellest ka selline valik
Kui autot vaatama läksin oli auto seisnud tublisti üle aasta, nii väitis müüa ja kui ajalugu kontrollisin siis see ka vastas tõele kuna ül. järgi oligi aasta vahet! Käima läks ilust, pidurdas sidurdas kuid oli näha, et vajab pisut ka remonti.
Kohapeal mis ma avastasin: Mootor ajas sinist suitsu külmalt, soojalt kadus ( klapisääre tihendid ja õlirõngad arvasin mina ), teiseks tagumised supordid kinni ja kolmandaks olid esimesed sarniiri porikaitsmed pragulised ja kohati ka katki. Roostet vähe, juhiukse alumine äär ja tagaluugi äär. Paar pisemat mõlki kaunistavad ka keret, mis jätab mind täiesti külmaks. Sisu on väga korralik ja hästi hoitud ja üldiselt võib seda öelda terve auto kohta, et on hästi hoitud isend. Kui veel ajaloost rääkida siis mina olen selle auto 4 omanik nii väidab MNT
Kuna mul pole probleemi käsi õliseks teha siis ka leppisime ostuhinnas kokku ja lõimegi käed.
Nüüdseks olen ma sõitnud temaga üle 4 tuhande km, teinud korda pidurid, plokikaan on korras, vahetan enne ül-i ka veel esimesed sarniirid ära! Ül siis novembris.
Mis veel mootoriga ilmnes oli see, et ma mõõtsin ka silindrite surved ära ja need olid ka sellised mis ajasid lausa naerna ja see minek oli ka nii nagu oli
Plokikaane remont oli minul siis selline: Vahetasin ära klapisääre tihendid, sooveldasin klapid, Windorf-is lasin kaant lihvida 0,5mm maha, ise lõikasin klapipesasi pisut ja parandasin voolavust.
Tulemus oli nagu öö ja päev
Praguline oli ka väljalaske kolle aga õnneks oli mul kunagi ammusest ajast järgi jäänud torukolle ja selle keerasingi külge Loomulikult sai vahetatud ka kõik mahlad, pidurivedelik ja filtrid.
Peale moto remonti kadus sinine suits, see seletab ka seda, et õnneks õlirõngastes probleemi polnud!
Kuna pilte ei oska siia laadida siis panen lingi kus neid näeb:
http://fotoalbum.ee/photos/maamees28/sets/1414069
Jätkub.......
Olen lehitsenud siinset foorumit ja leidnud teisigi probe teemasi ja otsustasin siis ka oma probe tegemistsest pisut kirjutada
Mark: Ford
Mudel: Probe
Väljalaske aasta: 1998
Mootor: 2.0L 85kw
Kütus: Bensiin
Auto ostsin 2014a. maikuus mille enamus eesmärk on tal mind hommikul tööle viia ja ka õhtul koju tuua. Ehk siis tegemist tööautoga, hea öko ja sellest ka selline valik
Kui autot vaatama läksin oli auto seisnud tublisti üle aasta, nii väitis müüa ja kui ajalugu kontrollisin siis see ka vastas tõele kuna ül. järgi oligi aasta vahet! Käima läks ilust, pidurdas sidurdas kuid oli näha, et vajab pisut ka remonti.
Kohapeal mis ma avastasin: Mootor ajas sinist suitsu külmalt, soojalt kadus ( klapisääre tihendid ja õlirõngad arvasin mina ), teiseks tagumised supordid kinni ja kolmandaks olid esimesed sarniiri porikaitsmed pragulised ja kohati ka katki. Roostet vähe, juhiukse alumine äär ja tagaluugi äär. Paar pisemat mõlki kaunistavad ka keret, mis jätab mind täiesti külmaks. Sisu on väga korralik ja hästi hoitud ja üldiselt võib seda öelda terve auto kohta, et on hästi hoitud isend. Kui veel ajaloost rääkida siis mina olen selle auto 4 omanik nii väidab MNT
Kuna mul pole probleemi käsi õliseks teha siis ka leppisime ostuhinnas kokku ja lõimegi käed.
Nüüdseks olen ma sõitnud temaga üle 4 tuhande km, teinud korda pidurid, plokikaan on korras, vahetan enne ül-i ka veel esimesed sarniirid ära! Ül siis novembris.
Mis veel mootoriga ilmnes oli see, et ma mõõtsin ka silindrite surved ära ja need olid ka sellised mis ajasid lausa naerna ja see minek oli ka nii nagu oli
Plokikaane remont oli minul siis selline: Vahetasin ära klapisääre tihendid, sooveldasin klapid, Windorf-is lasin kaant lihvida 0,5mm maha, ise lõikasin klapipesasi pisut ja parandasin voolavust.
Tulemus oli nagu öö ja päev
Praguline oli ka väljalaske kolle aga õnneks oli mul kunagi ammusest ajast järgi jäänud torukolle ja selle keerasingi külge Loomulikult sai vahetatud ka kõik mahlad, pidurivedelik ja filtrid.
Peale moto remonti kadus sinine suits, see seletab ka seda, et õnneks õlirõngastes probleemi polnud!
Kuna pilte ei oska siia laadida siis panen lingi kus neid näeb:
http://fotoalbum.ee/photos/maamees28/sets/1414069
Jätkub.......