Mazda 929 3.0 1992 -mix99-
Postitatud: 16 Juul 2019, 22:24
7 aastat möödunud ja olen taas mazda omanik.
Seekord sai siis koju veetud eestis üsna haruldane 929.
Jäi kuulutus silma, sai ka siin foorumis "Erilised mazdad müügis" teemasse kuulutust jagatud, kuid siis mõtlesin, et miks mitte see ise ära võtta.
Tegemis siis 1992a 3.0 121kw tagaveolisega, millel automaatkast.
Kere on nii vana mazda kohta väha heas seisus, väljast vaadates leiab vaid mõne täpi roostet. Põhja alune sammuti korralik. Karpidel esineb kohati tekkivast pindmist, kuid sellest saab ilusti jagu ilma keevituseta.
Auto sõidab, enamus lisadest töötavad (lisasid on palju)
Põhiliseks probleemiks on käigukast, mille tõttu jäi see auto ka 12a tagasi eelmisel omanikul garaazi seisma. Peale II käiku viskab kasti avariisse ja rohkem edasi ei vaheta. Proovisin kapotialt pistikust veakoode lugeda, kuid kast veakoode ei anna. Pole olnud hetkel rohkem aega uurida, kuid järgmisena hakkama andureid ja pistikuid kontrollima. Sammuti viskab siis põlema ka ABS ja Check engine tule, võimalik, et seotud ja viga pigem seal pool kuskil. Mootor sammuti veakoode ei andnud. Kuid ABS-i süsteemi diagnostikaks puudub kapotialt pistikust ühendusklemm, erinevalt teistest mazdadest. Vajalik on spetsiaalne kaabel ja seade, et seda diagnoosida.
Plaanidest siis kõigepealt teha mootori hooldus, kuna praeguse õli ja filtritega ei raatsi teda enam käima panna.
Siis saada käigukast korralikult toimima.
Kasti ja diffriõli vahetus.
Pidurid ja sillaosad lahti, puhastada ja vajalikud osad vahetada (kettad-klotsid ning puksid uued)
Salongi põhjalik puhastus, osad detailid korralikult kinnitada ( uksepolstrite taskud nukadest lahti, armatuuri kliimaplokk logiseb, mõned plastikud mõradega ja katki.)
Esiosa ja tagaluuk paremini paika sättida, vahed paigast ära. (Autol on olnud eestis 7 avariid, kapott on üles löödud)
Kere ära teha, et poleks ka roostealgeid, kust uss saaks hakata edasi levima.
Ülevaatusel käimiseks originaalmõõdus veljed-rehvid.
Silmale ilus vaadata oleks, siis 18" veljed (et siis välimuselt pereautole väga alla ei jääks)
Eks postitan siia jooksvalt, kui aega on ja midagi auto juures muutub.
Seekord sai siis koju veetud eestis üsna haruldane 929.
Jäi kuulutus silma, sai ka siin foorumis "Erilised mazdad müügis" teemasse kuulutust jagatud, kuid siis mõtlesin, et miks mitte see ise ära võtta.
Tegemis siis 1992a 3.0 121kw tagaveolisega, millel automaatkast.
Kere on nii vana mazda kohta väha heas seisus, väljast vaadates leiab vaid mõne täpi roostet. Põhja alune sammuti korralik. Karpidel esineb kohati tekkivast pindmist, kuid sellest saab ilusti jagu ilma keevituseta.
Auto sõidab, enamus lisadest töötavad (lisasid on palju)
Põhiliseks probleemiks on käigukast, mille tõttu jäi see auto ka 12a tagasi eelmisel omanikul garaazi seisma. Peale II käiku viskab kasti avariisse ja rohkem edasi ei vaheta. Proovisin kapotialt pistikust veakoode lugeda, kuid kast veakoode ei anna. Pole olnud hetkel rohkem aega uurida, kuid järgmisena hakkama andureid ja pistikuid kontrollima. Sammuti viskab siis põlema ka ABS ja Check engine tule, võimalik, et seotud ja viga pigem seal pool kuskil. Mootor sammuti veakoode ei andnud. Kuid ABS-i süsteemi diagnostikaks puudub kapotialt pistikust ühendusklemm, erinevalt teistest mazdadest. Vajalik on spetsiaalne kaabel ja seade, et seda diagnoosida.
Plaanidest siis kõigepealt teha mootori hooldus, kuna praeguse õli ja filtritega ei raatsi teda enam käima panna.
Siis saada käigukast korralikult toimima.
Kasti ja diffriõli vahetus.
Pidurid ja sillaosad lahti, puhastada ja vajalikud osad vahetada (kettad-klotsid ning puksid uued)
Salongi põhjalik puhastus, osad detailid korralikult kinnitada ( uksepolstrite taskud nukadest lahti, armatuuri kliimaplokk logiseb, mõned plastikud mõradega ja katki.)
Esiosa ja tagaluuk paremini paika sättida, vahed paigast ära. (Autol on olnud eestis 7 avariid, kapott on üles löödud)
Kere ära teha, et poleks ka roostealgeid, kust uss saaks hakata edasi levima.
Ülevaatusel käimiseks originaalmõõdus veljed-rehvid.
Silmale ilus vaadata oleks, siis 18" veljed (et siis välimuselt pereautole väga alla ei jääks)
Eks postitan siia jooksvalt, kui aega on ja midagi auto juures muutub.