Mazda 6 2.0 104kW 05a. - polukoli

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 14 Juun 2011, 12:01

Tänud vastuste eest!

Olen nüüd natuke eeltööd teinud supportite osas, et need puhtaks ja värvitud saaks.

1. Supportite maha võtmine, hiljem peale panemine ja pidurivedeliku lisamine läheks 50 eur.
2. Liivapritsiga 4 supporti puhastamine kuni 8 eur.
3. Vajaduse korral supportite paranduskomplektid japanpartsist nii esi kui taga supportitele kokku 20 eur.
4. Kuumakindel värv - hetke seisuga ei tea veel, mida valida. Olen lugenud, et Hammerite pidavat oma töö kenasti ära tegema, kuid uskudes kasutaja vanapeer juttu, siis peaks juba mingi kuumakindlama ahjuvärvi poole vaatama.

On veel ideid ja mõtteid, mida jagada enne kui lasen asjad käiku :) ?
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Evert » 14 Juun 2011, 16:12

50EURi supportite maha võtmise ja pealepaneku eest tundub küll palju. Mina teeks selle töö ise ja hoiaks mitme-mitme õlle raha kokku.
Värvimiseks kõlbavat hammerite küll kui seda mingi aja takka värskendada. Kardan, et ahjuvärv ei sobi, sest pidurid ei lähegi nii kuumaks, et see ära kuivaks.
Pidurisupportite jaoks müüakse muidu spets. värve nt. Automaailmas ja Ben Autotarbes oli ka vist. Automaailmas on sprei kujul, Ben'is oli minu meelest pintseldatav variant (nagu küünelaki purk, aga suurem).
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 14 Juun 2011, 17:00

Evert, tänud kaasa mõtlemast.

Endal vajalikke tööriistu hetkel veel pole ja kuna piduritealased teadmised pole väga tugevad, siis eelistaksin selle töö lasta teha ikkagi inimesel, kes asja tunneb. Ma ei ole raha peale kade, kuid üleliia ka maksta ei soovi (esindused).

Nii palju kui supportite värvimise kohta lugenud olen, siis käib pidevalt hammerite nimi läbi. Sprey värve ei usu, tahan ikka ise pintseldada, kuid mõtlen selle teema üle veel.
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Jaan » 15 Juun 2011, 14:41

Tervist!

Kas sellest teemast saaksid ka mõne idee? -> Kuidas kängurumaal asjad käivad. Värvitootjatest on seal läbi käinud nimetus VHT. Selle kohta leidsin ka miskit, ehk on abiks -> vht värvid

Mootori järgi on see viimane facelift'i eelne sedaanmudel (2,0 108kw tuli faceliftiga sügisel 2005) Touring varustusega, nagu riisiveski eelnevalt mainis. Mul on siiski mõned täpsustavad küsimused, ehk valgustad
- Kuidas DEFA eelsoojendi töötab? Kas oled rahul?
- Mis on SE käedvaba süsteem? Handsfree?
- Summuti on sul ainult see summuti otsa käiv "sportsummuti ots" või ongi sportsummuti?
- Kas taga on üks summutiots või kaks?
- Kas esiudukad lülituvad sul kangi pealt või on neile kuskile eraldi lüliti tekitatud?
- Kas kere on korras (potentsiaalsed roostekohad)?

AERO pakett teeb selle masina kuidagi sujuvamaks ja külje pealt palju dünaamilisemaks. Ootame pilte külje pealt ja tagant, AERO välimust on palju ilusam vaadata külje pealt (imho)

Väga hea masin. Muretuid kilomeetreid minugi poolt.
Kasutaja avatar
Jaan
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Sept 2009, 10:09
Asukoht: Tallinn

2004 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 16 Juun 2011, 09:28

Hey!
Sinu poolt toodud linki olen eelnevalt juba lugenud. Eile soetasin siiski Hammerite värvi. Vaatab, millal asja käsile võtab, kuid kindel soov see lähiajal ära teha.

Linnas olles DEFA-t proovida ei saa, sest ta tahab kaabli otsa ühendamist, kuid ehk talvel saan maal asja ära proovida.
SE käedvaba on SonyEricsson'i hanfdsfree tõesti. Päris mugav asi juba autos olemas, arvestades 1. juulit mil käes telefoni enam hoida ei tohi.
Summuti asja pean veel järgi vaatama, polegi niimoodi pilku peale enne visanud.
Taga on 1 summutiots, kahega näeks muidugi tunduvalt parem välja. Sellega seoses küsingi, et kas on mingi variant nö ilusummuti panna vms ?
Esiudukate kohta jään ka hetkel vastuse võlgu.
Nii palju kui autot olen uurinud, siis väliselt roostetäkkeid ei tuvasta (ptui-ptui-ptui). Muidugi on kivitäkkeid, mis võivad ühel hetkel juba roostet võtma hakata, kuid lähiajal poleerimine plaanis ja eks siis vaata, kas täkked jäävad tuntavalt näha või mitte.

Õpin vaikselt tundma :)

Seoses supportite puhastamise ja värvimisega tekkis veel küsimus. Kui ma tahaksin tagumised kettad sellest kergest roostetolmust puhtaks saada, siis miks oleks hea puhastusvahend. Ideeliseslt paneks kettad kuskilt rooste eemaldusvanni vms. YouTube's mõned videod olemas, kuidas kiirelt jama maha saadakse. Seejärel värviks ära ala, mis kattub kiirelt rooste jamaga...
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Jaan » 16 Juun 2011, 12:33

polukoli kirjutas:Taga on 1 summutiots, kahega näeks muidugi tunduvalt parem välja. Sellega seoses küsingi, et kas on mingi variant nö ilusummuti panna vms ?

Üks variant on panna GT torustiku viimane osa (sobivuse kohta jään vastuse võlgu aga arvatavasti sobib, kere ju sama). Tal on taga 2 toru. Siis on vaja veel kiigata, kas tagastangel on olemas see kaarjas koht teise toru jaoks aga kui sul aero pakett, siis see ava peaks olema küll. Või siis nn. ilusummuti.

polukoli kirjutas:Esiudukate kohta jään ka hetkel vastuse võlgu.

Vaata vasakpoolset kangi. Tavaliselt on seal ainult tagaudukate lülitus. Kui esiudukad on tehasest peal, siis on mõlemate lülitus

polukoli kirjutas:Nii palju kui autot olen uurinud, siis väliselt roostetäkkeid ei tuvasta (ptui-ptui-ptui). Muidugi on kivitäkkeid, mis võivad ühel hetkel juba roostet võtma hakata, kuid lähiajal poleerimine plaanis ja eks siis vaata, kas täkked jäävad tuntavalt näha või mitte.

Potentsiaalsed kohad on koopaääred, küljekarbid, uste allääred (seest/väljast), tiibade ja stangede kohtumiskohad ja võiks veel ka põhjaalune üle käia, seal võib palju pindmist roostet olla. Kui seda kere ilusti hooldada, siis rooste käib sinu autost kaarega mööda. Lisaks veel see, et facelifti eelsel on keregarantii 6 aastat, faceliftijärgsel 12

Päikest :)
Kasutaja avatar
Jaan
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Sept 2009, 10:09
Asukoht: Tallinn

2004 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 07 Juul 2011, 23:05

Suvine

Pilt
Pilt


Sai lastud ära vahetatud parempoolne xenon'i pirn, oli lillakaks tõmbunud.

Homme läheb masin poleerimisse ja püsivahatamisse.
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 09 Juul 2011, 00:06

Masin poleeritud ja vahatatud ning tulemusega väga rahul. Näeb justkui uus välja :D
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas leviathan » 09 Juul 2011, 00:12

polukoli kirjutas:Pilt




see vasakpoolne tühi summutiauk on natuke tobe jah. kleebi sinna miski aftermarket toru :mrgreen: , siis sümmeetria paigas
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 09 Juul 2011, 10:24

Nö ilusummuti paneks hea meelega sinna tühjale kohale, kuid oskad ehk soovitada midagi :) ?

Mõtlen, mida kivitäketega ette võtta. Palju neid ei ole, kuid silma riivab kui hakata lähedalt vaatama ja otsima.

Ikka ei anna mulle rahu tagumised kettad ja see, kuidas klots ketast kulutab. Mulle isiklikult tundub, et klots justkui lihvib liiga vähesel pinnal ? Nii palju kui olen linnas näinud, siis enamikel mazdadel on suurem pind roostevabam kui mul...
Huvi pärast vaatasin arvet kui lasin klotsid ära vahetada ja seal on kirjas Pid.kl.-d Ma 323 98-. Kas ei või valed klotsid all olla ?

Pilt


Suurem töö veel tulekul, mille olen edasi lükanud, kuna hetkel puhkus ja ei ole linnas eriti. Nimelt ikka soov supportid liivapritsi alla viia, siis värv peale ja alla, kuid eelnevalt tahaks kettad saada selliseks, et pildil olevat roostepinda oleks vähem. Kui tõesti kulutab klots korrektselt, siis plaan rooste all olev pind värvida mustaks, sest praegune vaatepilt on küll ebameeldiv...
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Juul 2011, 14:40

võta klotsid küljest ja vaata, kas kogu pinnaga ühtlaselt kulunud. Kui nii, siis on sul ikkagi liiga pisksed klotsid antud isendi kohta.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 12 Aug 2011, 19:58

Oskab keegi anda mõnd linki, kus on kirjas, mis korralises hoolduses konkreetse kilometraaži järel vahetatakse ?
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas aviar » 12 Aug 2011, 20:08

polukoli kirjutas:Oskab keegi anda mõnd linki, kus on kirjas, mis korralises hoolduses konkreetse kilometraaži järel vahetatakse ?

http://mazda.ee/huolto.asp?sivu=program&l=ee
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 16 Aug 2011, 15:53

Korralises hoolduses Inchcape's käidud. Tehtud tööd:

*Õlifiltri vahetus
*Õlikorgi seib
*Mootoriõli vahetus. Sisse läks Mobil Super 3000 X1
*Salongifiltri vahetus
*Õhufiltri vahetus
*Lisatud jahutusvedelikku
*Pidurivedeliku vahetus
*Kerekontroll
*Esimese vasaku parkpirni vahetus
*Tagapidurite hooldus
*Kojameeste katte vahetus

Hetkel tundub justkui minek oleks parem :)
Kurtsin ka jätkuvat vilinat õrnal pidurdamisel ja soovitati välja vahetada klotsid ning kui see ei aita, siis ka kettad - välispind on kaunis, kuid ketta sisepind hakkab vaikselt märku andma. Midagi siiski tehti ja praegu on vilin kadunud. Esimesed kettad ja klotsid võtan ette siis kui asi uuesti häirima hakkab.

Teenindus oli hea. Mind kuulati ja jooksvalt kurtsin veel, see sai kõik kirja pandud ja kui asjaks läks, siis mehaanik helistas üle - andis nõu, soovitas. Autosse istudes oli ka kommid jäetud :D
Minu poolt hetkeseisuga :thumbup: :thumbup:
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 04 Okt 2011, 08:40

Eile sain kõne Inchcape-st seoses mu viimase korralise ülevaatusega. Küsisin, et milles asi. Vastati, et kere ülevaatusel leiti tagumiste rattakoobaste juurest rooste algeid ja esiuste juures samuti. Mul vajus karp lahti, sest mind ei teavitatud sellest kui käisin hoolduses ja küsisin, miks ma sellest nüüd, pea 2 kuud hiljem teada saan ? Paluti vabandust ja ei osatud öelda, miks meister ei öelnud...äge! Tehasest öeldi, et auto läheb keregarantii alla ja paari päeva pärast viin selle siis nende juurde mõneks päevaks.
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 11 Okt 2011, 13:47

Auto keregarantiist kätte saadud ja ei oska hetkel midagi halba öelda. Elame-näeme.

Küll aga sooviks uued kojamehed osta. Soovitusi :) ?
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas lines » 11 Okt 2011, 14:05

polukoli kirjutas:
Küll aga sooviks uued kojamehed osta. Soovitusi :) ?


Mina soovitaks poest osta :mrgreen:

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 11 Okt 2011, 14:49

lines kirjutas:
polukoli kirjutas:
Küll aga sooviks uued kojamehed osta. Soovitusi :) ?


Mina soovitaks poest osta :mrgreen:

Lines


Lines, mis firmatoodangut kasutad :P?
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas lines » 11 Okt 2011, 15:53

Eelmine nädal ostsin oma autole Trico raamita kojamehed (23.- eurot paar) Naise Mazdale panime ka Trico raamiga kojamehed (17.- eurot paar)

Pühivad mõlemad hästi aga kestvust veel kommenteerida ei oska

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 11 Okt 2011, 17:48

Tulin just pirnide vahetuselt.

*Mõlemad xenonid said Philips D2S-d
*Kollased parktuled valgete LED-de vastu.
*Kollased numbrituled valgete LED-de vastu.

Vast saab pimedas mõned klõpsud samuti tehtud.

Kokku: 100€
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Okt 2011, 18:22

polukoli kirjutas:...Kollased parktuled valgete LED-de vastu.
*Kollased numbrituled valgete LED-de vastu...
Raadois räägiti, et korravalvurid seoses pimeda aja saabumisega suuremat tähelepanu hakkavad pöörama valgustusseadmetele :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas Mario » 11 Okt 2011, 19:49

5) lähitule tekitatud valgusvihk peab olema valge värvusega. Enne 1. oktoobrit 1994. a esmaregistreeritud mootorsõiduki lähitule tekitatud valgusvihk võib olla valikkollase värvusega;

2) tagumise registreerimismärgitule tekitatud valgusvihk peab olema valge värvusega;


seadus jällegi ütleb, et kõik peab valge olema, mitte kollane, seega võta kinni :mrgreen:
jälle koht kus vaielda, et kui kollane on kollane ning kui valge on valge.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas polukoli » 11 Okt 2011, 20:54

Tulemusega olen väga rahul. Enne oli kollane parktuli ja hele xenon, see oli justkui diskoball ja silmale kole. Nüüd pimedas on ikka teine tera. Linnapildis on valgete parktulede ja numbrilauaga sõitvaid masinaid väga palju. Hetkel ei põe, elame-näeme.

Järgmiseks tahaks interjööris ära vahetada kollased tuled LED-de vastu:

1. Päikesesirmides - kokku 4 pirni.
2. Ees olevas kohtvalgustis - 2 pirni
3. Taga olevas kohtvalgustis - 2 pirni


Kas esiuste nurgas paiknevad pirnid võib ka valgeks vahetada või peavad need kindlasti kollased olema ? :roll:
Kasutaja avatar
polukoli
 
Postitusi: 170
Liitunud: 05 Nov 2010, 21:06
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 6

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas pokenaut » 11 Okt 2011, 21:09

polukoli kirjutas:Kas esiuste nurgas paiknevad pirnid võib ka valgeks vahetada või peavad need kindlasti kollased olema ? :roll:

Mina arvan, et võid samamoodi LED'i vastu vahetada.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 6 2.0 104kW 2005a - polukoli

PostitusPostitas leviathan » 11 Okt 2011, 22:57

kusjuures salongis võid vahetada kõik Ledide vastu, keegi ei hakka kobisema - välimiste tuledega on võimalus trahvikviitung saada
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist