_siim_ kirjutas:Selge on see et müüa ei maksa sulle midagi peale,keegi ei tea kuidas sa autot hoidsid,mis sellega tehti peale ostu ja auto on ju kasutatud,iga kell võib midagi puruneda,uue mazda saad inchcapest mis ka puruneb ebaõige kohtlemise korral esinduse värava taga.
Selleks tulebki enne ostu veenduda auto tehnilises olukorras enne ostu et vältida hilisemaid arusaamatusi.
Las nüüd keegi targem vaatab auto üle ja kirjuta siia ka siis mis ikkagi purunes,kui käigukast siis võin suht kindlalt öelda et selle vigu pole võimalik müügi jaoks eriti varjata,võib olla vabalt halb kokkusattumus.
Kui tuleb välja siiski et müügi jaoks on mingeid imeasju tehtud siis on reaalne et müüa peab auto tagasi ostma.
Isseenesest ei usu, et kahepäevaga hakkas kastist käike välja loopima ja laiali jooksis,
venna primeral loobib viiendat käiku juba aasta aega välja, midagi pole juhtunud.
Varjatud vigadega autot ei tohi müüa. Kuskil vist oli sellest isegi ka pikem jutt.
Auto peab tagasi ostma, kui sellel ilmnevad eluohtlikud varjatud vead.
Ei taha teadagi mis oleks juhtunud nt kiirusel 110 maanteel kui kast kokku oleks jooksnud.
Muidugi minu jutt käib selle kohta kui on auto soetatud ostu/müügi lepinguga või platsipealt liisingusse.
Kui kohe arkis ilma ühegi lepinguta ümber kirjutatud siis ei oska midagi kommenteerida.
aga jah peale maksmise nõudest ei tule kindlasti välja, kõige paremal juhul saad lihtsalt ilma kohtus käimiseta auto tagastada.
Pikk keeruline ja mõtetu protsess iseenesest.