626 ge pidurite õhutamine

626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas margys » 24 Mär 2012, 18:34

kuidas neid õhutada. mul pole ka voolikut mida õhutusnipli otsa panna ja õhutama pean ka üksi. keegi ehks seletab põhjalikult ära kus ja mis.
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas Mario » 24 Mär 2012, 20:22

üksi on ikka raske.. palu kasvõi naabrimeest... et üks pumpab ja teine keerab niplit..
üksinda on keeruline seda teha, kuigi teostatav.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6057
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas margys » 24 Mär 2012, 21:14

Mario kirjutas:üksi on ikka raske.. palu kasvõi naabrimeest... et üks pumpab ja teine keerab niplit..
üksinda on keeruline seda teha, kuigi teostatav.

naabrimeest pole ka kuskilt võtta
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Mär 2012, 01:12

Tagasivoolu klapiga voolik õhutusnipli otsa ja saabki üksi tehtud. Aknapesu süsteemi voolikus kuskil peaks selline klapp olema, aga peale piduriõliga kokkupuuset ei soovita seda enam kasutada klaasipesu süsteemis.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8378
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas margys » 25 Mär 2012, 09:45

tomkulibin kirjutas:Tagasivoolu klapiga voolik õhutusnipli otsa ja saabki üksi tehtud. Aknapesu süsteemi voolikus kuskil peaks selline klapp olema, aga peale piduriõliga kokkupuuset ei soovita seda enam kasutada klaasipesu süsteemis.

kirjutasin ju, et pole voolikut kuskilt võtta. ja pärast pole ka klaasipesu süsteemi voolikut võtta, kui selle peaks appi võtma.
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas diidzhei » 25 Mär 2012, 09:59

Voolikut peaks nagunii kasutama, kas üksi või kahekesi. Muidu on kõik kohad pidurivedelikku täis.
Võid proovida ka lihtsalt nipli lahti keerata ja vedelikul joosta lasta. Pole nii efektiivne kui pumbates, aga teinekord ajab asja ära.
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas margys » 25 Mär 2012, 12:59

eile sai pool päeva proovitud lihtsalt nipli lahti kinni keeramisega. surusin pedaali mingi 20 x siis nippel lahti, poole minuti pärast kinni ja jälle otsast peale. täna proovisin vooliku ja õliga, aga tulemuseks jäi null. auto tööle panin, vajus pedaal kohe põhja. lõpuks sai villand ja tulin tulema
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas Mario » 25 Mär 2012, 14:21

Ma olen üksinda sedasi teinud, et ise pumpad autos pedaali 5-8 korda tugevasti. Siis lähed keerad parempoolse tagumise õrnalt lahti, nii, et immitsema hakkab. Siis lähed pumpad autos vees 5-6 korda ja lähed keerad kinni.
Nüüd jällgi vedeliku taset anumas, see ei tohi langeda alla miinimumi, siis hakkab uuesti õhku vahele katkuma. Enne esimest korda vala anum silmini, siis on vähemalt kahe ratta jagu õhutamist muretu. Sõlutvalt, palju välja lasta tahad.
1 rattapiduri kohta on mõistlik 2 korda tegevust korrata kindluse mõttes ja alati alustada auto kaugeimast punktist.
Kui ühe ratta juures on 2x tegevus tehtud, tase on kontrollitud, liigud vasakpoolse tagumise juurde. Lähed jälle pumpad kõvasti ja siis keerad lahti ja pumpad veel natu ja siis keerad kinni. Ja jälle kontrollid anumas vedeliku taset, vajadusel kalla silmini.
Ja nii kõik pidurisadulad.
Pärast kui kõik tehtud, anumas vedelik max. tasemel, siis pumpa kõigepealt niisama, vaata, kas võtab pedaali jäigaks.
Kui käima paned, peab loomulikult pedaal põhja vajuma, sest vaakumvõimendi teeb oma tööd. Kui auto töötab, ei tohigi pedaal jäigaks minna ju. :)
Pigem mine vaata kuskil teelõigu peal väikse kiiruse juures järsu pidurdusega, kas eesmised rattad võtavad blokeerumiseni ja kas tagumised ka pidurdavad. Lume peal on hästi aru saada. minu GE suutis kruusal kõik 4 blokki võtta.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6057
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas margys » 25 Mär 2012, 16:30

Mario kirjutas:Ma olen üksinda sedasi teinud, et ise pumpad autos pedaali 5-8 korda tugevasti. Siis lähed keerad parempoolse tagumise õrnalt lahti, nii, et immitsema hakkab. Siis lähed pumpad autos vees 5-6 korda ja lähed keerad kinni.
Nüüd jällgi vedeliku taset anumas, see ei tohi langeda alla miinimumi, siis hakkab uuesti õhku vahele katkuma. Enne esimest korda vala anum silmini, siis on vähemalt kahe ratta jagu õhutamist muretu. Sõlutvalt, palju välja lasta tahad.
1 rattapiduri kohta on mõistlik 2 korda tegevust korrata kindluse mõttes ja alati alustada auto kaugeimast punktist.
Kui ühe ratta juures on 2x tegevus tehtud, tase on kontrollitud, liigud vasakpoolse tagumise juurde. Lähed jälle pumpad kõvasti ja siis keerad lahti ja pumpad veel natu ja siis keerad kinni. Ja jälle kontrollid anumas vedeliku taset, vajadusel kalla silmini.
Ja nii kõik pidurisadulad.
Pärast kui kõik tehtud, anumas vedelik max. tasemel, siis pumpa kõigepealt niisama, vaata, kas võtab pedaali jäigaks.
Kui käima paned, peab loomulikult pedaal põhja vajuma, sest vaakumvõimendi teeb oma tööd. Kui auto töötab, ei tohigi pedaal jäigaks minna ju. :)
Pigem mine vaata kuskil teelõigu peal väikse kiiruse juures järsu pidurdusega, kas eesmised rattad võtavad blokeerumiseni ja kas tagumised ka pidurdavad. Lume peal on hästi aru saada. minu GE suutis kruusal kõik 4 blokki võtta.

tegin nii nagu kirjeldasid ja tulemus kõvasti parem. ette panin uued klotsid ja taga on umbes pool klotsipinda veel alles, aga pidurid võtavad keskelt. lisaks juhipoolne pidur kärssab ;(
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas Mario » 25 Mär 2012, 17:51

ilmselt sul sama värk, mis kõigil 626 omanikel... :D
sadula liugurid jäävad kinni. Võta sadul maha, puhasta ja määri need "kelgud" pidurivaseliinigia ja puhasta ka sadula poolsed avad ära.. ma pesin piduripesuga läbi ja lasin sinna tuubist ka sutsu pidurimääret. Peale seda jäävad jälle mõneks ajaks käima. Sul tundub, et on ka kolb kinni vist, et ainult osaliselt klotsi kulutab.
Tuleb võtta kõik pulkadeks ja ära puhastada ja kokku laduda.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6057
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 ge pidurite õhutamine

PostitusPostitas margys » 25 Mär 2012, 18:12

Mario kirjutas:ilmselt sul sama värk, mis kõigil 626 omanikel... :D
sadula liugurid jäävad kinni. Võta sadul maha, puhasta ja määri need "kelgud" pidurivaseliinigia ja puhasta ka sadula poolsed avad ära.. ma pesin piduripesuga läbi ja lasin sinna tuubist ka sutsu pidurimääret. Peale seda jäävad jälle mõneks ajaks käima. Sul tundub, et on ka kolb kinni vist, et ainult osaliselt klotsi kulutab.
Tuleb võtta kõik pulkadeks ja ära puhastada ja kokku laduda.

proovimas neid käisin siis suitsesid, aga pärast 10km lisasõitu enam ei suitsenud, ega tundnud ka haisu. eile ma neid kelke puhastasin ka ja panin määret ka.
ning tänud kõigile abistajatele :)
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 95
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron