amordid läbi?

amordid läbi?

PostitusPostitas Anonymous » 04 Juul 2006, 13:36

mazdal meil mingi jama kogu aeg parema esimese rattaga, küll oli ükskord pidur peal, selle parandas isa mul ära...kondid puru, ka see sai parandatud...
aga nüüd viimasel ajal hakkas see parem esimene ratas imelikku häält tegema...pidurdamisel nagu ragiseks midagi ratta sees :S ja ka august läbi sõites koliseb sealt eest alt midagi...kui kevadel silla reguleerimises käisime, siis midagi öeldi, et piduriketas natuke kõver ja puks pehme :S
aga mees arvab, et amort läbi, sest äkkpöördel käitub mazda natuke imelikult ka (nii kuidas ei tohiks)
isale pole veel jõudnud autot ülevaatamisele viia (ta mehhaanik), aga ega ta midagi kindlat arvata ka ei osanud...
kas võib amortides viga olla? (et ostaks kohe uued ja laseks isal ära vahetada...isa suht kaugel, et edasi tagasi sõita) või võib ka muu asi olla?
on kellelgi mingi sarnane jama olnud või oskab öelda, kuidas aru saada, et amort läbi? (aga muidu õõtsuma mazda ei jää, kui kapoti peale vajutada)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 04 Juul 2006, 16:27

tõstke ratas üles ja proovige loksutada.Jutu järgi kahtlustaks rattalaagrit.Ega undamist sõidu ajal pole kuulda.
Või äkki on piduriklots ära kulunud ja käib metall vastu metalli pidurdamisel.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 04 Juul 2006, 18:22

Kõver piduriketas paneb pedaali pidurdamsel hüplema(juskui keski koputab alt üles pedali pihta/ABS-i sarnaselt).
Minu pakkumine: rattalaager või piduri klotsid(pigem klotsid)
Kui klotsidel kate otsa saab, hakkab metallist klotsi alus vastu metallist ketast hõõruma ja pidurdamisel tekkib metallide omavahelsel hõõrdumisel soojenemine, metalli ülekandumine klotssilt kettale ja vastupidi. Tulemuseks vaja vahetaada koltsid koos kettaga. Vaadake asi kiiremas korras üle, viivitus tõstab remondi hinda.
Veel, kui klots lõpuni kulunud, siis kipub ka kolisema, ilmselt on klotsi vedrud(kõverikud plekitükid klotsi ja supordi vahel) ka väsinud ja ei suuda klotsi jäätmeid vaiki hoida.
Tasub ka ainiti kontrollida, kas suport ikka vabalt oma sõrmedel liigub( ega suport kinni pole roostetanud).
Teoreetiliselt on ka võimalik ketta purunemine - rummu osa ühes tükkis ja ketta osa selle küljest lahti murdunud(harva, aga on juhtunud- kulumise piirnormist üleastumine).
Seks korraks ilmselt aitab hirmujuttudest. :)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8376
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas 323IFF » 06 Juul 2006, 16:56

kuna automargist millest jutt käib, täpselt aru ei saa siis mõne mudeli puhul on küll töötav amort, aga amordi ristilõtk ( " LÄIKIV" KESKMINE OSA ehk tleskoop loksub ristipid) on nii suur et kolkse kuulda .Aga amordi stend mis kontrollib üles-alla liikumist----- ütleb HEA...
Kah juhitavuse tegur ?
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 07 Juul 2006, 09:41

mudel on 626, aasta 1993, mootor 1,8
ja juhitavuse seisukohalt see nn. amort mõjutab palju...kisub hullult paremale...
eks me kuhugi ülevaatusele taga pea minema...
Anonymous
 



Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron