Auto vaikseks, pigimatt + vilt ??

Kõik probleemid ja ideed mis seotud helitehnikaga postitada siia.

Auto vaikseks, pigimatt + vilt ??

PostitusPostitas Taavi » 10 Juul 2006, 23:41

Tere.

Lugesin siin foorumis ja uurisin selle mürasummutamise kohta, aga tekkis paar küsimust.

Nimelt tahaks autos müra summutada, ja alustaks kõigepealt ustest ja siis vaataks edasi :)

Autoks siis 1999 aasta mazda 323 sedaan.

Lugesin, et mõned panevad pigimatti, mõned räägivad vildist... tekkis seega küsimus et kumb oleks mõtekam paigaldada uste sisse? kas:

1. vilt http://www.noortehnik.ee/?id=2&keel=ee&toode=903
või
2. pigimatt http://www.raituning.ee/shop.php?pid=21 ... 6c07768d32

või mõlemad :P et ennem pigimatt ja siis vilt peale? kuidas jääks hästi? :)

siis veel üks küsimus, nimelt proovisin uksepolstreid emealdada, alt on tüüblitega kinni, sain lahti, aga kuidas ülevalt lahti saab? :? eriti just peeglist allapoole jäävat kohta mõtlen :?

ja kolmas küsimus ka :D lugesin siin et pannakse rattakoobaste peale pigimatti, et kuidasmoodi see välja näeb? :? kisun istmed kõik tagant ära ja muu värgi ka kõik pealt ja siis pleki peale liimin?


Ette tänades :)
Kasutaja avatar
Taavi
 
Postitusi: 38
Liitunud: 31 Mai 2006, 21:10
Asukoht: Põlva

PostitusPostitas petslane » 11 Juul 2006, 00:04

Vildi kohta ei oska midagi öelda, ainult seda, et on kole paks ja ei summuta nii palju, kui pigi. Kui sa ustesse paned, siis arvatavasti pead panema pigimatti, sest ustes ei ole eriti palju ruumi, et 8mm paksust vilti panna. Ise paigaldasin 2mm paksust pigi ja müraerinevust oli kohe märgata, aga soovitan kohe 4mm paksust pigi, erinevus raudselt suurem.

Uste kohta niipalju, et pole kursis täpselt sinu autoga, aga mul oli nii, et kui tüüblid lahti, siis ülemine osa oli kinni ja polster kiikus ilusti ülemise otsa küljes. Mina tõstsin ühe osta üles (tagumise poole) ja tõmbasin polstrit tahapoole. See siis esiustel niimoodi, tagumistel ustel tuli ilusti ära.

Koobaste peale pigi panemine on vast tähtsam, kui ustesse. Mul tuli enamus müra ikka ratastest. Sinna pane kindlasti 4mm või paksem. Mina ostsin pigimati Noorest tehnikust, oli odavam ja vist oli suurema mõõduga, kui Raituuningus.

Ainuke hea asi, mis vildil on, on see, et on kerge ja pidavat talvel sooja paremini hoidma, aga minuarust head tulemust küll ei saa sellest.

Jõudu tööle siis!
petslane
 


Re: Auto vaikseks, pigimatt + vilt ??

PostitusPostitas vvs » 11 Juul 2006, 00:07

Väga head informatsiooni saad http://salupa.exe.ee/ kodulehelt :idea:

Neid teemasid on korduvalt läbi käinud ja leiaksid kindlasti, kui tuhnid otsingus :wink:

:arrow: http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewto ... ght=m%FCra
:arrow: http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=2087
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Taavi » 11 Juul 2006, 16:26

Tänan :)

sain hulka targemaks :)

plaan siis osta seda Nikesoundi 4mm pigimatti :)

üks küsimus veel, ega see lõhnama ei jää? :P
Kasutaja avatar
Taavi
 
Postitusi: 38
Liitunud: 31 Mai 2006, 21:10
Asukoht: Põlva

PostitusPostitas petslane » 11 Juul 2006, 16:28

Taavi kirjutas:üks küsimus veel, ega see lõhnama ei jää? :P


ei jää, vildil oli see omadus, et võis hakata teatud tingimustes.
petslane
 


PostitusPostitas Anonymous » 12 Juul 2006, 00:00

Vilt- ja pigimatt ei asenda üksteist, vaid täiendavad. Seepärast tuleks hea tulemuse saamiseks mõlemat koos kasutada.

Mina küll pole täheldanud, et viltmatt haisema hakkaks. Katusele mõeldud tõrvapapp võib hakata haisema, kuid autosse mõeldud materialid küll ei haise, kui neile just piima vms mitte sisse valada.
Anonymous
 


PostitusPostitas Taavi » 12 Juul 2006, 12:59

Tänan vastuste eest!

Tellisin siis 3 pakki 4mm Nikesoundi pigimatti :)

peaks piisama vist? 4 uksele
Kasutaja avatar
Taavi
 
Postitusi: 38
Liitunud: 31 Mai 2006, 21:10
Asukoht: Põlva

PostitusPostitas Anonymous » 14 Aug 2006, 19:17

kas oled oma pigi matid ära pannud?
ise olen seda teinud ja mitte essimesel korral ei tulnud välja !!
Nimelt tuleb väga hoolikas olla selle kleepimisel et ei jääks kuskilt ääri lahti,sest muidu võivad akna tõstukid selle lahti rebida ja siis on jama palju (endal juhtus nii).
Uste sees on tegelt ruumi küll et panna ka vilt peale(ise plaanin ka panna )Tagumised koopad ja pagassi põhi on kõige suuremad müra sisse laskjad,sinna tulex kindlasti investeerida!
Igal juhul jõudu tööle see tasub end ära :D KUI terve auto üle teha selle NIke sound pigimattiga 4mm siis peax seda ca 9 pakki minema(pakis neli lehte40*50cm)
Anonymous
 


PostitusPostitas kaRRRL » 14 Aug 2006, 23:55

Nimelt tuleb väga hoolikas olla selle kleepimisel et ei jääks kuskilt ääri lahti,sest muidu võivad akna tõstukid selle lahti rebida ja siis on jama palju (endal juhtus nii).

Selle vastu aitab kuumapuhuriga veidike mati soendamine, siis saab ääred ilusti kinni. Vähemalt mina tegin nii.
KUI terve auto üle teha selle NIke sound pigimattiga 4mm siis peax seda ca 9 pakki minema(pakis neli lehte40*50cm)

Kui ma ei eksi, siis 4mm mati pakk kaalus 7,5 kilo ja korda 9 teeb see 67,5 kilo autot raskemaks (lihtsalt informatsiooniks ;))
Kasutaja avatar
kaRRRL
 
Postitusi: 229
Liitunud: 08 Mär 2006, 18:50
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas Reix » 15 Aug 2006, 09:22

kaRRRL kirjutas:Kui ma ei eksi, siis 4mm mati pakk kaalus 7,5 kilo ja korda 9 teeb see 67,5 kilo autot raskemaks (lihtsalt informatsiooniks ;))


tegelikult on 1m2 ca 7kg ja pakis 0,8m2, seega päris nii raskeks ei lähe. Viskan ühe mati kaalu peale (mitte Mati Kaalu :D ), saab täpselt teada
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Anonymous » 27 Aug 2006, 15:43

robokop kirjutas:Uste sees on tegelt ruumi küll et panna ka vilt peale(ise plaanin ka panna )
Ukse sisse ei ole küll hea mõte vilti panna, sest akna vahelt voolab päris korralikult vett ning vilt vettib ära. Ukse sisse võib panna niiskuskindlaid materjale, kuid mõttekam on vilt panna polstri alla, veetõkke kile peale.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 27 Aug 2006, 16:02

ma kirjutasin valesti aga mõtlesin teisiti
mitte vilt vaid see niiskus kindel svamm kleepsuga
tuuning.ee poest ostsin (sealt soovitati ka seda)
Anonymous
 


PostitusPostitas margus » 14 Okt 2006, 18:20

kas pigimatt kuumaga ei hakka seal ukseseest maha "venima"?

Suvel päikesekäes võivad kuumused päris kõrgeks minna, eriti tumeda värviga auto puhul.
margus
 


PostitusPostitas madisl » 15 Okt 2006, 15:24

margus kirjutas:kas pigimatt kuumaga ei hakka seal ukseseest maha "venima"?

Suvel päikesekäes võivad kuumused päris kõrgeks minna, eriti tumeda värviga auto puhul.


Pigimatte kuumutatakse paigaldades. See on selleks, et ta paremini liimuks. Ma ei usu et ta päikese käes nii kuumaks läheks, kui paigaldades fööniga lastakse.
madisl
 


PostitusPostitas kentaur » 16 Okt 2006, 00:28

Otsi veebist, ilusad testid oli keegi teinud, mis temperatuuri juures millise firma matid maha tulid jne

Peamine probleem on selles, et neid matte, mida muu maailm kasutab, siia ei satu... nii et lepid sellega mis on :/

Mahatuleku aluseks on see, et matt hakkab kuskilt nurgast lahti kooruma.
Eelpinna töötlus peab hea olema - aluspind paigaldamisel puhas (lahustiga tehase löga maha) ja soe ning paigaldatud matil nurgad kõik tugevalt üle käia.

Mis vilti puutub siis Serwendi kodanik näitas näpuga vildile ja ütles, et selle võid ujuma ka panna - ujub pinnal ja ära ei vetti.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas vvs » 16 Okt 2006, 08:28

Olen uurinud pisut saksa saanide isolatsiooni ja seal on kõik urkad mingit vilti või porolooni täis ja sellepärast nad ka vaiksemad on, aga see poleks küll põhjus, et japs välja vahetada 8)

Mõlgub peas selline idee, et käia esialgu kogu põhi vildiga üle :!: Koobastele aitaks alguses ehk vaid pigimatt :roll:
Vajadusel saaks talvel kasutada kummimatte ja suvel ta ikka hallitama ei lähe :idea:

Arvamusi...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

palju maksab

PostitusPostitas Parts26 » 15 Sept 2008, 13:01

palju see 4 mm pigimati tüki hind on ja palju ühte ukse sisse läheb
Parts26
 


PostitusPostitas Mario » 15 Sept 2008, 13:35

keegi kasutas oma autole seda katusematerjali, ei pidand ikka kuumaga haisema.. ja lisaks tõmbas vildiga üle, ja pidi väga hea saama :)
et teeb veel uksed ka üle.
see katusematrjal oli vist mingi 500.-/10 ruutmeetrit.

nikesoundi pakike oli vist 1.5ruutmeetrit ja 390.-
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6055
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

hind käes

PostitusPostitas Parts26 » 15 Sept 2008, 14:04

ei uurisin noortehnikus 4mm mati pakk maksab 250 krona
Kas ühest pakist kus on sees 40x50 cm 4 matti ühte ukse sisse piisab'?
Parts26
 


Re: hind käes

PostitusPostitas vvs » 15 Sept 2008, 14:26

Parts26 kirjutas:ei uurisin noortehnikus 4mm mati pakk maksab 250 krona
Kas ühest pakist kus on sees 40x50 cm 4 matti ühte ukse sisse piisab'?

Ühele uksele läheb üldjuhul 2-3 lehte seda pigimatti!

Kui hoogu satud, siis laod sinna 4 lehte ka muretult ära (nii sise- kui välisplekk) aga eks see sõltub juba soovidest...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas MysticShark » 07 Nov 2008, 00:17

Pärnu kandis ka kuskilt seda nikesoundi leidub?? On ehk kogemusi... Muidu K-Rauta ja ruberoid :lol:
Kes Tasa Sõuab, Sel Turbo Perses...
Kasutaja avatar
MysticShark
 
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Jaan 2008, 00:08
Asukoht: Pärnu/Tallinn

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas Anonymous » 07 Nov 2008, 15:16

Olemas palju paremini paigaldatav materjal kui Nikesound ja võimalik ka saata Pärnu ELS või Cargo abiga, kui soovi siis saab ka hinnapakkumise sinu soovitud m2 jaoks :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Hundipoeg » 26 Jaan 2009, 13:59

On keegi paigaldanud pigimatti 626 GF 2001 tagaratta koobastele ja kas on ka vaiksemaks jäänud? Kas tehasepoolt on seal ka juba midagi?Palju u. võiks kuluda.
Kasutaja avatar
Hundipoeg
 
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Dets 2008, 15:45
Asukoht: Saue vald

PostitusPostitas villi » 26 Jaan 2009, 22:09

Hundipoeg kirjutas:On keegi paigaldanud pigimatti 626 GF 2001 tagaratta koobastele ja kas on ka vaiksemaks jäänud? Kas tehasepoolt on seal ka juba midagi?Palju u. võiks kuluda.


Mina paigaldasin möödunud aastal. Kui nüüd täpselt mäletan siis ostsin ühe paki 4 mm.-st. See mis koobastest üle jäi kleepisin pagaasniku põhja.
Tehase poolt polnud koobastel midagi. Pagaasniku põhjas on kuigi palju, aga vahed olid sees. Vaiksemaks jäi väga, väga palju. Soovitan.
4 mm. pigimatt tahab palju soojendamist. Peaks olema soe ruum või teha see töö kevadel-suvel. Edu. :wink:

Ps. mul muidu 2000 a. GF aga vahet neil ei ole.
Kasutaja avatar
villi
 
Postitusi: 281
Liitunud: 17 Okt 2007, 20:27
Asukoht: Lääne-Virumaa

PostitusPostitas valek9 » 27 Jaan 2009, 00:16

Xedosel tegin terve pagassi üle koos koobastega, peale panin veel vildi, heli poole pealt on tiptop, tümm läks paremaks ja välja ei kosta praktiliselt üldse. Juhi kohapeal isudes ei saa müra vahest väga aru, taga istudes on küll vaikne.
Pakun autode välispesu, sisepuhastust, keemilist puhastust, nahahooldust, poleerimist ja vahatamist.
M: Erinevad LED pirnid ja valgustid koju.
Kasutaja avatar
valek9
 
Postitusi: 236
Liitunud: 15 Dets 2006, 18:27
Asukoht: Viimsi

Järgmine

Mine Audio

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist