Autoringis simmer 25kr tk. Mina nuka rihmaratast ei märgistanud. Seal mingi naga fikseerib õige asendi, valesti külge ei lähe. Mul sama mootor. Õli lekkis suuresti klapikambri kaane vahelt. Proovi neid kaane polte kinni keerata esialgu, minu omal olid kaks polti täiesti lahti. Kui paned uued klapikambri ja plokikaane tihendid, siis ära unusta peale ~500km sõitu plokikaane polte pingutamast. Muidu hakkab mingi aeg jälle alla tegema
Põhjaalusega on sinu autol tõesti pahasti, isegi mootori ruumis on korrosiooni. Edu selle rookimisel. Endalgi sama töö ootamas aga mitte nii hull.
Väljalaskest niipalju, et tagumine pütt on 890.-, see eelviimane toru ~500.-, katalüsaator ~1500. Vahepeal on veel üks väiksem pütt, selle hinda ei tea. Soovitaks vaadata, kas pidureid saab õhutada. Minu omal oli üks nippel kinni roostetanud ja uus silinder ning toru maksid 200.
Selle auto plussiks on minu arust odavad varuosad, lihtne parandada, normaalne kütusekulu (eelnev kehtib eriti FE mootori puhul), mugav salong, oma vanuse kohta vägagi kaasaegne välimus, eriti luukpära puhul. Tundub selline ülemineku auto olevat, mida toodeti kõigest neli aastat.