Mazda 3 06a. 1.6 77kw Marsa
Postitatud: 31 Mär 2019, 16:31
Alates 28.03.19 olen nüüd kahe Mazda omanik. Seekordne valik osutus 2006 aasta väljalaskega Mazda 3. Kuna teine mazda on mul juba täitsa vanur, jääb ta suveks kahjuks seisma ja vabadel hetkel ehitust ootama jääma, kuna terve kastitäis juppe ootab, sai elukaaslasele asenduseks võetud väheke uuem mazda. Tema visioon oli muidugi punane Mazda 6(miskipärast hakkasid mazdad meeldima talle), sai mindud ikkagi natuke kindlamat teedpidi.
Pakkumine tuli sõbra isa kaudu, kes oli esiotsa kõksuga saanud ta kommiraha eest endale. Autol on täielik eesti ajalugu, originaal läbisõit kõigest 69 tuhat km . Karpidel kerge pindime rooste on, kuid need õudsad sitakogujad plastikud on sealt ära võetud, põhi on väga ilus. Väiksed roostealged siiski pagasniku luugil on . Kõikvõimalikud sillaosad ja pidurisüsteemi on sõbra isa üle käinud. Kuna tegemist kergelt avariilise autoga, siis ütles mulle hinnaks 2500€ kui ise valmis teeb. Peale kerget läbirääkimist jõudsime diilini, et detailide eeltöö teen ise ära, tema viskab värvi peale, mina laon auto kokku ja hinnaks kujunes 2000€. Mõeldud tehtud. Stange koos kapotiga tuli teise autopealt ja seega värvus tumehall. Terve esistange alumine osa oli tugevaid äärekivi kahjustusi täis, seega sai pahtlilabidale valu antud ja enda jaoks rahuldavasse seisukorda lapitud.
MNT ameti infot ka väheke.
Esmane registreerimine: 28.09.2006
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: beež
Mootor: 1598 cm 3
Mootori võimsus: 77 kW
Kütus: Mootoribensiin
Käigukast: manuaal
Veoskeem: esivedu
Lisade poolest enam-vähem elementaarne: Ees käetugi, 2x istmesoojendused, 4x elektriaknad, topsihoidjad, konditsioneer, elektriliselt liigutatavad peeglid, multifunktsionaalne rool, veojõukontroll.
Ideaalis tahaks ka püsikiiruse hoidjat kah peale.
Hetkeline olukord selline:
ÕUDSALT meeldib see kellablokk
Stangest kahjuks enne pilti ei ole, kuid kriimud olid ca. 2-3mm sügavad ja seda alumist musta riba ei näinud mõtet puutuda, jääb nii nagu jääb.
Peale teist kihti pahtlit oli selline tulemus ja läks ka kolmas mõnesse kohta. (Lõpptulemusest pilti pole)
Siinkohal tooks välja fakti, et pahtliga mängisin esimest korda, niiet keretööde spetsialistide poolt igasugune kriitika ja info on alati teretulnud.
Eeldatavasti siia teemasse väga remondivärki lähiajal ei tule, kui siis sellest kui kokku hakkan laduma ja kui koos on mõned pildid, kuid mõned plaanid siiski on, mis tahaks teha, et välimust vms tiba paremaks saada.
Pakkumine tuli sõbra isa kaudu, kes oli esiotsa kõksuga saanud ta kommiraha eest endale. Autol on täielik eesti ajalugu, originaal läbisõit kõigest 69 tuhat km . Karpidel kerge pindime rooste on, kuid need õudsad sitakogujad plastikud on sealt ära võetud, põhi on väga ilus. Väiksed roostealged siiski pagasniku luugil on . Kõikvõimalikud sillaosad ja pidurisüsteemi on sõbra isa üle käinud. Kuna tegemist kergelt avariilise autoga, siis ütles mulle hinnaks 2500€ kui ise valmis teeb. Peale kerget läbirääkimist jõudsime diilini, et detailide eeltöö teen ise ära, tema viskab värvi peale, mina laon auto kokku ja hinnaks kujunes 2000€. Mõeldud tehtud. Stange koos kapotiga tuli teise autopealt ja seega värvus tumehall. Terve esistange alumine osa oli tugevaid äärekivi kahjustusi täis, seega sai pahtlilabidale valu antud ja enda jaoks rahuldavasse seisukorda lapitud.
MNT ameti infot ka väheke.
Esmane registreerimine: 28.09.2006
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: beež
Mootor: 1598 cm 3
Mootori võimsus: 77 kW
Kütus: Mootoribensiin
Käigukast: manuaal
Veoskeem: esivedu
Lisade poolest enam-vähem elementaarne: Ees käetugi, 2x istmesoojendused, 4x elektriaknad, topsihoidjad, konditsioneer, elektriliselt liigutatavad peeglid, multifunktsionaalne rool, veojõukontroll.
Ideaalis tahaks ka püsikiiruse hoidjat kah peale.
Hetkeline olukord selline:
ÕUDSALT meeldib see kellablokk
Stangest kahjuks enne pilti ei ole, kuid kriimud olid ca. 2-3mm sügavad ja seda alumist musta riba ei näinud mõtet puutuda, jääb nii nagu jääb.
Peale teist kihti pahtlit oli selline tulemus ja läks ka kolmas mõnesse kohta. (Lõpptulemusest pilti pole)
Siinkohal tooks välja fakti, et pahtliga mängisin esimest korda, niiet keretööde spetsialistide poolt igasugune kriitika ja info on alati teretulnud.
Eeldatavasti siia teemasse väga remondivärki lähiajal ei tule, kui siis sellest kui kokku hakkan laduma ja kui koos on mõned pildid, kuid mõned plaanid siiski on, mis tahaks teha, et välimust vms tiba paremaks saada.