kosjak kirjutas:Ära isegi unista võimsamast, pole mulle konkurenti vaja
aviar kirjutas:Kas mikromootor jaksab üldse nii suurte velgedega autot edasi vedada?
Kiirendust 0-100 km/h hakkad minutitega mõõtma
kiirendust minutitega ja kütuse kulu tonnidega
jubedalt on kütust sööma hakanud , okei arusaadav et suure veljega võtab . peale selle sai viimane kord oludesunnil tangitud lukoilis ja mulle tundub et sain si**a , kuna vahepeal poob nagu hinge imelikult kinni , eks vaatab kuni paak tühi siis panen siin paagi 98-t või 99-t täis , ehk on kvaliteetsem kui eesti kütus .
vabandan juba ette piltide halva kvaliteedi pärast , kuna hetkel on ainukene aparaat piltide tegemiseks e51 ja e71 aga lähemalt
täna sai muidugi tehtud jälle üks kätelõhkumise aktsioon.,kuna tagant jubedalt kolises midagi . esialgu arvati et amordid, siis arvati et need tugilaagrid/puksid . kuidas keegi iganes nimetada tahab
kui tuttava juures sai tõstukile aetud siis oli asi selge et tegu siiski kontidega .
tänane ajaviide vahetatud kondid .
eitea kas mustamäe mazdaabi müüs mulle meelega 3 ühe firma toodet ja 1-he teise firmatoote, et saaksin ikka nu**i näha nende vahetamisega. võibolla mõtles et ma ei saa viimasega hakkama ja lootis et pöördun selle viimasega nende poole ja nad saavad raha kasseerida
ös keiss oli selles et 1 esimene oli teise firma toode ja mutter oli peal 17 , aga ette ei taha see 17 padrun hästi mahtuda kuna see istub seal ,,kõrva,, sees natukene , teiseks ei saanud padrunit kasutada kuna polt ise käis ringi ja seda oli vaja kuuskandiga hoida , kasutasin siis lehte ja üritasin asja sõbralikult ajada. lõppes see muidugi kõik sellega et esialgu panin kõik teised paikka mis olid 14 mutriga ja siis läksin 17 kallale alles , enne seda muidugi ,,tuunisin,, lehte veits käia peal et see mahuks sinna vahele ja keerama. lõppheakõikhea ja asjad kinni ja paigas
muidugi vahetuse käigus jäi silma et kõrvalistuja poolt vajaks mõlemad amordid siiski vahetust , tundusid sellised imelikud ja nn märjad .
suurem kolin on tagant kadunud . hetkel tundub et kõrvalistuja poolne tagumine amort teeb häält .
homme (reedel) lükkan auto nädalavahetuseks teise halli ja seal saab juba natukene teist sorti töid teha . ehk siis japsi nõrim lüli : KERE
selle viimase talvega on sool karbid täitsa läbisöönud
, muidugi nats kuri olen ka Rene peale kuna ta autot ei pesnud korralikult ja see sool on ennast sinna usinalt kogunud , aga teisestküljest arusaadav kui 2 töökohta , pere ja firma röövivad kõik aja , niiet asi on andestatav
.
ös lapin nädalavahetusel siis karbi tagumisi otsasid . juhipool on rusika suurune auk ja teiselpool pöidla suurune , siis võtan ette midagi tiivakaartega kuna praegune houm-meid tiivakaarte rullimine on juba rebase sisse ajanud ja samuti kaovad tagaluugilt märgid .
tagatiivakaare ja karbi ühendus koht on üllatavalt heas korras ja pindmise roostega ainult
ei tea kui hästi näha , aga keegi on kas kuskil parklas või kuskil mujal kitsas kohas juba jõudnud auto ära äestada
eitea kui hästi on näha , aga rehvi ja amordi vahe
ca 1cm , kui rehve käisin panemas alla, siis rehvivend vaatas oma tabeleid ja kiitis veel takka et ,,häh siia mahub ju 19 ka vabalt ära ,,
sai järve selveris ühe ,,punniga,, kõrvuti seistud
niisama poosetamise pilti kah
to-do list
karjuvad asjad mida teha
karbid/tiivakaared
amordid/vedrud . amordid tahtsin saada bilkusid nimelt B6-si aga tuli välja et sellele neid ei tehtagi
niisiis otsin muid sarnaseid amorte või siis tuleb panna orikad ja lihtsalt madalus vedrud , kui keegi peaks teadma kust saaks selliseid ,,sportlikke,, tooteid siis andku märku
. jubedalt karjub madaluse järgi ,hetkel nagu maastur
esiklaas
radikas (saksa paugust arvatavasti lekib vähekene )
varsti peaks ette võtma
pidurid . pidurdavad küll väga eduliselt ja alles neid on vahetatud , aga täna vaadates nad mulle lihtsalt ei meeldinud ja otsustan nad mingi hetk ära vahetada (autopede nagu ma olen
)
läheneb 120000 hooldus . ehk siis kõik filtrid,õlid, vajalikud tihendid. õnneks on rihmad ca 100000 pealt vahetatud
pole nii tähtis , aga mingi hetk võiks teha.
auto ülevärv.
kuna esistange ja kapott lähevad nagunii värvimisse , peale nädalavahetust tagatiivakaared tagaluuk ja karbid , siis tagauksel on keegi tekitanud mõlgi , tagatiival on väike mõlk , katusel on jääpurikast väike mõlk , teiselpool on kõrvalistuja uksel väike mõlk . et lihtsam olekski auto ülevärvida
oeh jubepikk jutt tuli seekord . homme jätkame
edit: laupäev 10 aprill
jube see keevitaja ja automaalri amet
hea et eestis ma selle ameti paha panin
eile sai karbiotsad keevitatud ja täna siis epo krundiga kaetud .ja peab tunnistama et see kinnikatmine on ikka jube ja tüütu töö . aga vähemalt tehtud ta sai
homnepäev peaks siis saama pahteldatud ja tavakrundi alla ja siis värv selga.
edit2: pühapäev 11 aprill
tagaluuk sai pahtli , viimase lihvi ja krundi , karbid said pahtlit ,krunti , põhjamastiksit ja uuesti krunti . nüüd on auto tagaosa kirju nagu lüpsilehm
hetkel ei hakanud pisikeste mõlkidega ja esiosaga tegelema , vaja veel eesti ülevaatusele ka selle autoga sõitta
samuti ootan sõbralt ära ülevärvi hinnapakkumise. kui väga kirves ei ole , siis tuleb värviks sama koodiga aga ainult suurema teraga värv
pilti kah