Kuna plaan lisaks sapikale ka oma Mazdat taastama hakata endisesse hiilgusesse (nagu ta´80ndate lõpus oli)
siis esimene küsimus laiale ringile - kuidas eemaldada esiistmete postreid/katteid? Kuidas on need kinnitatud, just need kumerused ja voldikesed? Ja millega oleks otstarbekas neid pesta, et heledaks tagasi läheks ja tolm välja saaks(nad on ilusad, aga peale pesu oleksid veelgi ilusamad).
Edit: lisan ka pildi istmete hetkeseisu kohta. Plaan veel istmekatete alla lisada istmesoojenduse elemendid, seepärast tuleb samuti katted eemaldada(ja kui juba maas on, ka pesta).
Teine küsimus: mida teha esisillaga, see on nii jäik, et kui vähegi auklikuma tee peal sõita, põruvad hambad üksteisevastu ära.
kas amordid on läbi, või annaks kuidagi muud moodi esiosa pehmendada? Maantee peal on muidugi väga viis sõita, kurvis on auto stabiilne. Amorditester näitas: juhipoolne 85% ja kõrvalistujapoolne 79% effektiivsust. Mis oleks varjandid, panna reguleeritavad õhkamordid kompressoriga, et maanteel jäigel ja maal pehmem?
Edit: Sain abi kasutajalt ValdurKivirand - vaja vahetada vedrud ja amordid, gaasiamort liiga jäik, see tuleb nimekirjast maha kriipsutada, õliamort sujuvam ikka. Aga peale nende vahetamist muutub auto maanteel suuremal kiirusel ja kurvis paratamatult vedelamaks, nii et asja üle tuleb järele mõelda.
Ootan ideid
ja autot vahetama ei kipu, liiga hea masin lihtsalt.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.