SM vs WM / sumpad

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Mär 2006, 08:58

Vahetusse läks kogu torustik koos kõikide purkidega. Toru on 65mm, painduv kompensaator(enne kati), kati imitaator(õõneskeha), resonaator ja tagumine purk(väljund 2x75mm). Valmis tükid on Simonsi siltidega, hangitud DB-HPst ja lõppkoostamine tehtud Fordis(pärnu mnt.137)
Proovisin kogu pöördevahemikus, koormusel ja ilma. Salongis oli müratase võrdne sellega, mis enne vahetust oli(mõõtmised tehtud pestud kõrvadega, täpsemat mõõduriista käepärast ei olnud).
Nüüd võib ära märkida väljalaske ümberehituse tulemused.
1. kummi kulu on suurenenud :)
2. hingamine on vabam, müra tase võrdne originaaliga
3. keresse on tunda ainult see vibra, mis tuleneb torustiku patjade vahetusest(uued on ilmselt jäigemad)
Järeldus: 2.5" torustik koos otseläbi summutiga ei pruugi lärmakam olla tehase originaalist.
Minu soov oli parandada läbilaset ilma mürataset suurendamata. tulemusega igati rahul, puuduseks on see mis paistab tagastange alt. Selle järgi võib keegi miskeid järeldusi hakata tegema, et asi pole mitte kohe stock :) .
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Eelmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist