Parandad kümme viga ära, leiad selle käigus järgmised viis ja pärast 100 km sõitu on veel viis juurde tekkinud.
Vahetasin siis laagri ära juba päris ammu, see üks tagumine amort sai vahetatud odava õlika vastu (Eksperiment, kaua kestab.
Praegu on juba üle tuhande sõitnud. Firma mingi Elite. Määret ei lisanud.). Said vahetatud kõik neli amordi tolmukatet, kuna eelmine vahetaja oli selle tegemata jätnud ja sure enough - kui kontrollisin, olid kõik neli ühtemoodi lõhki.
Teadmiseks isetegijatele - minul ei õnnestunudki esivedru oma tõmmitsa vahele panna, kuna ta on lihtsalt liiga lühike ja tõmmitsa kõrvade alumised otsad oleksid lihtsalt kokku läinud (kui ainult kaks vedrukeerdu vahel). Ehk oleks saanud ka ohtlikult panna kuidagi pikemalt, aga ma ei hakanud eluga riskima ja jätsin esimesed tolmukatted sõbrale vahetada, kuna esisilla ja tagasilla regull oli nagunii tema juures plaanis. Sillaregulli käigus vahetati ära veel vasak esimene šarniir. TÜV ka nüüd jälle aastaks olemas.
Mis siis negatiivset on selgunud? TÜV sai tehtud, aga öeldi, et tagumised pidurid ei ole piisavalt korras ja ilmselt tuleb surveregulaatori vahetuse peale mõelda. Teiseks tuleb ära vahetada esimene vasak (kõver) piduriketas, aga see on õnneks olemas. Kolmandaks hakkab otsa saama vasak veovõlli ots, vähemalt ragina järgi panin ise sellise diagnoosi. Hullult veel ei ragise, ainult eraldi katsetades või väga ebatavaliste manöövrite peal on kuulda. Neljandaks oli mul täna tore üllatus, kui auto pärast paari päeva pereliikmelt tagasi sain, ja sumpa on hakanud topelt plärisema ja mootoril oleks nagu hing täiesti kinni. Mis värk sellega on? Sõber ütles mulle juba enne, et sumpa on mul suht otsas, aga keevitas viimati veel natuke, lootsin, et kuu aega ikka kestab...
Iseenesest kui mootori probleem piirduks sumpaga, polekski kõige hullem, aga kui sumpa plärin ja mootor pole omavahel seotud, olen praegu natuke nõutu. Lähiajal loodan selgust saada.